Na een jaar te hebben overgeslagen ben ik onlangs toch maar weer in de auto gestapt om in Essen te gaan kijken. Het was zeker weer de moeite waard, dus plaatjes!
Toyota Sport 800 met het stuur aan de linkerkant (zeldzaam)
Ferrari La Ferrari (een naam die ze op vrijdagmiddag in de kroeg bedacht hebben denk ik...)
De klassieke Countach
Één van de 14 fabrieksgebouwde Lancia Stratos groep 4 rallywagens uit 1974
Ferrari 275 GTB/2 alloy 6C, 1966
KDF type 82E, 1944
Opel Kapitän "49", 1950
Zoek de verschillen; Opel's Experimental GT prototype uit 1965 en een productiemodel uit 1968
Een VW-Porsche 914 in de juiste kleur
De kleine Borgward Arabella, compleet met speelgoednummerplaat
Mercedes-Benz 280 SE 3.4 Cabriolet (W 111), 1970
Van de Ferrari F40 stonden er deze keer een stuk of drie te koop voor rond het miljoen
De Countach in zijn "25th Anniversary" jasje
Fiat 8V Vignale, 1953
Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale, 1963
Frisky Sport Convertible, 1958
Lancia Beta
Ford OSI 20 M TS, 1967
Ford 15 M (P6) RS, 1968
Alfa Romeo Duetto Spyder 1750 Veloce, 1968
Er zit verdraaid weinig in zo'n Heinkel Kabine
Volkswagen Karmann Ghia T34, 1968
Porsche 911 Targa 3.0 SC uit 1980. Zelf agentje spelen kan voor krap 170.000 euri's
BMW Alpina C1 2.3, 1979
Straatversie van de BMW 3.0 CSL
Lancia Fulvia Zagato Sport 1600 HF, 1973
Het is al een tijd geleden dat ik deze in het wild heb gezien; De Fiat X1/9
Leuk diorama met een Unimog 401 variant
Een vroege Sachsenring Trabant
Fiat 850 Sport-Coupé
Bij de Fiat 500 club waren ze bezig met een flinke bouwdoos
KDF/Volkswagen Type 82, 1941
Ziet er wat rommelig uit deze Volkswagen Transporter T1 ambulance
Pininfarina X, 1960
Bizzarini 5300 GT Strada, 1966
VW had de GTI studie weer op display
Skoda Supersport uit 1950. Lijkt me heerlijk bij 210 km/h
Lamborghini Miura met een restauratievoorbeeld
DKW F9 prototype uit 1941. Vanwege de oorlog zijn na de 10 prototypes pas in 1953 echt productieauto's gebouwd. De fabriek lag nu in Russisch gebied, vandaar dat de auto bestaat als IFA F9 en als DKW 3=6 Sonderklasse F91 in het westen
Twee doorslaggevende prototypes uit 1991. De Audi Quattro Spyder (V6) en Avus Quattro (W12) bereiden de weg voor de TT en R8.
Renault-Alpine A110 1300G, 1968
Audi Sport quattro S1, 1985
Volkswagen SP2, 1972