3 Inch Forum
November 22, 2024, 11:08:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: BMW 5 serie touring van SIKU  (gelezen 5877 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Denniyo
Spammert

« Gepost op: April 02, 2016, 09:28:28 »

De afgelopen tijd zijn de volgende modellen op Ebay opgedoken;

Maar nu vraag ik me af hoe kan het dat deze modellen al wel op Ebay verschijnen maar dat ze volgens de Fabrikant pas in Mei leverbaar worden?
Wiebren
Beginnend spammer

« Antwoord #1 Gepost op: April 03, 2016, 12:03:42 »

...Maar nu vraag ik me af hoe kan het dat deze modellen al wel op Ebay verschijnen maar dat ze volgens de Fabrikant pas in Mei leverbaar worden?...

Misschien wel op dezelfde manier als de THunts. Vanwaar worden ze aangeboden? Vanuit Duitsland of vanuit Aziƫ? Daar komt ook steeds meer van op EBAY.
Denniyo
Spammert

« Antwoord #2 Gepost op: April 03, 2016, 04:22:26 »

Ik dacht Aziƫ maar dat zou je even moeten checken Bij Sikumaniac denk dat die daar meer verstand van heeft, Neemt niet weg dat het wel prachtige modellen zijn. Ik ben fan en ook niet een klein beetje! love10
BlueLion1988
Newbie
*

« Antwoord #3 Gepost op: April 04, 2016, 04:10:45 »

Naar verwachting zijn deze voor de Chinese markt bedoeld. De blisters vermelden 'Made in China' terwijl personenwagens tegenwoordig steeds meer uit Polen komen. Ook past Siku in europa chroomzilver toe op haar modellen i.p.v mat-zilver.
Ook zijn de verpakkingnummers identiek en de zwarte velgen sneuvelen waarschijnlijk ook op de Europese levering. Deze modellen zijn verkrijgbaar op Ebay punt com (Hong Kong).

Groetjes Kevin / Sikumaniac.
Hugo
Uber spammer

« Antwoord #4 Gepost op: April 04, 2016, 08:54:07 »

Ook zijn de verpakkingnummers identiek en de zwarte velgen sneuvelen waarschijnlijk ook op de Europese levering.

Laten we het hopen.
Ben niet zo kapot van dit stel.
ron
Beginnend spammer

Does size matter ?

« Antwoord #5 Gepost op: April 04, 2016, 09:40:00 »

Ik vind de zwarte velgen echt een pre voor het model ................de trekhaak een doorn in het oog... fucyc
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: