buttonfreak
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: Januari 21, 2016, 12:56:58 » |
|
Maar de 5-serie is alweer sinds 2010 ofzo op de markt, dus het kan best zijn dat in 2016 een nieuwe generatie komt en men bij SIKU weer een "oud" model heeft.
Ik ben stiekem wel verliefd in die Menzi-Muck, nadat ik een soortgelijke machine heb gezien in Oostenrijk.
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: Januari 21, 2016, 01:03:03 » |
|
Arocs ?? Spannend !!
|
|
« Laatste verandering: Januari 21, 2016, 02:16:35 door buttonfreak »
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: Januari 21, 2016, 01:47:22 » |
|
Arocs ?? Spannend !!
Mooi !!
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: Januari 21, 2016, 02:15:54 » |
|
Bedankt voor de volledige lijst! Blijft een opmerkelijke Keuze die 5 serie touring, wel een mooie toevoeging in deze wereld. Vooral bijzonder omdat men kiest voor een 520i, had zelf eerder een dikke diesel verwacht siku kennende.
|
|
|
|
|
|
|
Denniyo
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: Januari 21, 2016, 05:38:40 » |
|
Ondanks dat hij misschien niet 100% actueel is, blijf ik het een Fantastische toevoeging vinden. Cker omdat er mensen zijn (waaronder ik zelf) die al sinds dat hij uit is hoopte dat hij zou komen als model
|
|
|
|
|
|
|
sikumuseum.nl
Newbie
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: Januari 22, 2016, 10:38:40 » |
|
Ik heb alle afbeeldingen al in mijn blog staan: www.sikumuseum.nl/blogMaar wat wel fantastisch is, Siku heeft eindelijk weer een jaar met veel kwaliteit! Ze zetten wel sterk in op de grondverzet, die was wel aan vervanging toe. Komende tijd zal ik wat vaker op dit forum komen, mijn passie is toch echt de 3-inch modellen. :-)
|
|
« Laatste verandering: Januari 22, 2016, 10:42:08 door sikumuseum.nl »
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: Januari 22, 2016, 10:50:29 » |
|
Dat is fijn te horen. We horen graag van je. Ik persoonlijk had graag wat meer personenwagens (extra) gezien, maar inderdaad, de inzet op grondverzet voor dit jaar is welkom.
|
|
|
|
|
|
|
Denniyo
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: Januari 23, 2016, 12:09:46 » |
|
Ben blij dat siku weer een beetje beter wordt dan de afgelopen jaren, de hele goedkope serie is er zo langzamerhand uitgewerkt en er komen eindelijk weer wat modellen die op het oog de prijs waard zijn in vergelijking met de kwaliteit en afwerking. Maar ja ze moeten ook wel sinds merken als Majorette en Welly in eens booming business zijn met hun fantastische laatste en actuele modellen voor een relatief lage prijs! Hoop wel dat ze bij siku nu een beetje wakker geschud zijn en dat ze cker een merk als Majorette nu als een serieuze concurrent moeten zien voor de komende jaren en dat ze daar ook wat meer op in gaan spelen, wat vergelijkbare modellen en prijs betreft.
|
|
« Laatste verandering: Januari 23, 2016, 12:12:15 door Denniyo »
|
|
|
|
|
edward1975
Gast
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: Januari 24, 2016, 09:03:29 » |
|
Zal eens leuk zijn dat Siku ook weer aantal Opels ging maken. Ook weer eens aantal oude modellen.
|
|
|
|
|
|
|
sikumuseum.nl
Newbie
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: Januari 26, 2016, 01:40:12 » |
|
Siku zal zeer zeker geen Opel maken. Siku en Opel zijn niet echt als vrienden uit elkaar gegaan een 10-tal jaar geleden. Dit was omdat Opel ineens veel meer geld wilde vangen voor licenties is mij destijds uitgelegd.
Modellen werden meteen uit het assortiment gehaald en vervangen door bijv. Porsche Cayennes en Volkswagen Sharan modellen.
Siku houdt vast de concurrentie in de gaten, maar zal er niet wakker van liggen. Welly is gewoon niet zo sterk als Siku. En Siku is steeds aan het innoveren wat ook de prijs voor een groot deel hoog houdt. Maar dat maakt niet dat Welly wel heel erg leuk spul maakt, zeker voor verzamelaars voor héél erg scherpe prijzen.
|
|
|
|
|
|
|
BlueLion1988
Newbie
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: Januari 26, 2016, 02:01:35 » |
|
Ik denk ook dat Siku veel geld verdient aan de Landbouw modellen. Aangezien Wiking onlangs licentie heeft verkregen voor de nieuwe Mercedes E-klasse verwacht ik in 2017 weer nieuwe Mercedessen. Dat er weer een nieuw BMW model is gekomen is ook een positief teken. Ik ben benieuwd wat VW gaat doen in de toekomst?
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: Januari 26, 2016, 07:32:01 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: Januari 26, 2016, 10:10:32 » |
|
Daar word ik wel blij van
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: Januari 27, 2016, 10:51:18 » |
|
De Bentley lijkt in een donkerder metallic rood te worden uitgevoerd.
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: Februari 24, 2016, 06:38:17 » |
|
In de catalogus lijkt de Bentley nu zelfs paars.
Bovendien komt er een setje met MB Sprinter en BMW motorfiets van de Nederlandse hulpdiensten (overigens ook voor twee andere landen) en een olijfgroene MAN met dieplader en tank als set in 1:50.
|
|
|
|
|
|
|
|