3 Inch Forum
November 25, 2024, 10:40:54 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: zeldzaame siku promo ford transit  (gelezen 14967 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
Majopret
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: Juni 13, 2015, 07:20:48 »

Mee eens het meeste wat ik ooit betaald heb voor zo'n bus is 3,50 near mint Arke bus helemaal blauw
300ZX Z31
Uber spammer

« Antwoord #16 Gepost op: Juni 13, 2015, 07:51:51 »

Natuurlijk hebben we allemaal zulke vondsten weleens, maar die mazzeltjes maken het natuurlijk nog geen gangbare marktprijs he ;-) Een Firenza heb ik ook ooit in goede en complete staat gevonden voor een klein prijsje op een rommelmarkt, maar dat zal me op MP of Ebay niet zo snel lukken. Kwestie van grotere vraag dan aanbod
bram ascona
Beginnend spammer

« Antwoord #17 Gepost op: Juni 22, 2015, 11:25:55 »

Firenza tja, vind ze eigelijk helemaal niet "zeldzaam" heb er zelf 7 stuks, en allemaal relatief goedkoop gevonden.
En ik denk als je alle firenza‘s zou tellen die alle mensen op het forum hebben dat je je toch rap aan de 30 stuks komt of meer.
Zeldzaam? Ik denk het niet hoor,eerder gewilt en ook beetje bij iedereen ingeburgerd dat ze dat zijn.
Eenige reden dat ik ze heb is omdat bij mijn opel/vauxhall verzamling past, als ik deze niet verzamelde was het maar een lonestar gelijk een ander model.
En ik heb er 7 gevonden op 6 jaar tijd dus je komt ze genoeg tegen hoor :)

Majopret
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: Juni 24, 2015, 04:22:17 »

Er zijn er genoeg die je voor weinig kunt aankomen dus waarom veel betalen
Als je een beetje goed rondkijkt kom je van alles tegen, zoveel mazzel kan ik niet hebben
Laatst ook weer een ediltoys voor 3,50 in nearmint staat, terwijl deze er toch echt weinig zijn
vind je ze dus gewoon.  Waarom je dan helemaal scheel betalen
Die prijzen worden erg overdreven en opgeblazen, slaat nergens op.
Die ediltoys had ik niets mee en heb ik verkocht voor het belachelijke prijsje van 50euro laughing7
[vragen ze veel meer voor]
300ZX Z31
Uber spammer

« Antwoord #19 Gepost op: Juni 24, 2015, 10:52:46 »

Tja, zo bezien kun je ook stellen dat 50 miljoen voor een Van Gogh belachelijk veel geld is, want ooit heeft iemand er eentje voor een habbekrats op een rommelmarkt gevonden... ;-)

Edil Toys gingen 25 jaar geleden al voor honderden guldens van hand tot hand, en ben er zelf nog nooit een tegengekomen helaas in 35 jaar verzamelen (op peperdure mint-boxed exemplaren bij handelaren na dan). Maar een verzamelaar op Facebook vertelde laatst dat hij er 4 had en nooit meer dan 50,00 ervoor betaald had, dus het kan uiteraard wel. Maar dat is toch vooral een gevalletje van heel veel geluk!
Majopret
Gast
« Antwoord #20 Gepost op: Juni 25, 2015, 03:59:52 »

Schilderijen heb ik geen verstand van maar misschien moet ik me daar eens op focussen icon_biggrin
theo Grazy Taxi Limos
Gast
« Antwoord #21 Gepost op: Juni 25, 2015, 04:38:20 »

Tja, zo bezien kun je ook stellen dat 50 miljoen voor een Van Gogh belachelijk veel geld is, want ooit heeft iemand er eentje voor een habbekrats op een rommelmarkt gevonden... ;-)

Edil Toys gingen 25 jaar geleden al voor honderden guldens van hand tot hand, en ben er zelf nog nooit een tegengekomen helaas in 35 jaar verzamelen (op peperdure mint-boxed exemplaren bij handelaren na dan). Maar een verzamelaar op Facebook vertelde laatst dat hij er 4 had en nooit meer dan 50,00 ervoor betaald had, dus het kan uiteraard wel. Maar dat is toch vooral een gevalletje van heel veel geluk!

director Prijs: EUR 2,199.95

Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: