Collega verzamelaars,
Geïnspireerd door mijn voorganger Egbert hoefde ik dit keer niet zo lang na te denken over een nieuw onderwerp.
Hij vroeg mij in het laatste bericht, in het vorige stemtopic, of ik nog bijzondere automobielen had gezien in Londen.
Nu heb ik best wat Aston Martins gezien, Rolls Royces, Bentleys, legio Porsches e.d., maar geen echte oude dubbeldekker meer, geen echte oude Londen Taxi's en zeker geen DAF.
Dat zou wat geweest zijn, een eigenwijze Hollander die zijn klassieke DAF(fodil) op het grasveld voor de Big Ben (oeps House of Parlement) parkeert, of een lelijke eend boven op de Brandenburger Tor in Berlijn, een Trammelantje die schuin tegen de Eiffeltoren op rijdt.........
De opdracht is vrij groot en open, ik vraag om creatieve, originele foto's van jullie waarin slechts één (niet meer, ik ben streng) 3 inch model autootje staat afgebeeld op een plaats waar je hem absoluut niet zou verwachten. Het liefst echte foto's en geen "ge-foto-shopte" foto's.
Dat kan dus een verkeerd merk in de verkeerde stad zijn, een moderne auto in een historisch ander tijdperk, een 3 inch modelletje in de tandarts stoel, het maakt me niet uit, heb het lef om een leuk model te fotograferen op een plek waar niemand dat verwacht.
Succes en "be creative, folks....", of (om captan Kirk uit Star Trek te citeren): "to boldly go, where no 3 inch model has gone before...."