Egbert2CV
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 04, 2015, 08:49:00 » |
|
Bij deze de stemmen uit het zonnige zuiden:
1 Aad (geen Pasen, maar echt voorjaar) 2 Frans (ik ga niet tactisch stemmen, mijn "concurrent voor de eindzege" had gewoon een hele mooie foto.) 3 Lil (de Volkswagen T1 bus deed het hem voor mij....)
Moet ik dit zien als plaatsen of als aantal punten? In beide gevallen heeft Frans 2 punten... Ik ga geen gokje wagen wat je bedoelt, Stephan...
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 04, 2015, 08:59:22 » |
|
De eindstand is dus in twee opzichten afhankelijk van Daffies Stephan: hij is de winnaar met 16 punten Afhankelijk van zijn idee over plaatsen en punten is de volgorde verder:
Frans 2e met 14 punten Lil'86 3e met minimaal 11 en maximaal 13 punten Aad A 4e met minimaal 7 en maximaal 9 punten Scratchydub volgt dan met 7 punten, mogelijk dus ex aequo met Aad A Hugo is de hekkensluiter met 3 punten
Proficiat Stephan, als je terug bent uit the UK graag even je inbreng!
*onder voorbehoud van verkeerd geteld hebbende...
|
|
« Laatste verandering: Mei 06, 2015, 09:06:03 door Egbert2CV »
|
|
|
|
|
Scratchydub
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 05, 2015, 05:04:23 » |
|
Hoedanook, Proficiat Daffies! Mooie overwinning met een mooie foto! Het "Daf in Tulp"-concept blijft een winner ...
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 05, 2015, 05:05:17 » |
|
Facebook laat zien dat Daffies (nog) in de Joe Kee is...
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 06, 2015, 10:22:10 » |
|
Bij deze de stemmen uit het zonnige zuiden:
1 Aad (geen Pasen, maar echt voorjaar) 3 punten 2 Frans (ik ga niet tactisch stemmen, mijn "concurrent voor de eindzege" had gewoon een hele mooie foto.) 2 punten 3 Lil (de Volkswagen T1 bus deed het hem voor mij....) 1 punt
Het viel mij ook op dat het onderwerp "voorjaar" makkelijk werd vervangen door "Pasen", maar Pasen is ook in het voorjaar dus ............ vooruit maar met die geit. Verder voldeden volgens mij alle foto's aan de "strenge eisen" van de bedenker.
Excuses voor de verwarring. Ik heb ook eerst gestemd op wat het dichtste bij het topic "lente/voorjaar" kwam en daarna pas naar de Paasplaatjes gekeken.
|
|
« Laatste verandering: Mei 06, 2015, 10:28:50 door daffies »
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 06, 2015, 10:24:53 » |
|
Facebook laat zien dat Daffies (nog) in de Joe Kee is... I'm back en ik heb mijn stem verduidelijkt (sorry voor de verwarring). Leuk om weer eens gewonnen te hebben, maar is het geen gedeelde eerste plaats met Frans dan (14-14)? Al kom ik bij het tellen bij mij zelf op 16 punten en bij Frans op 15, maar dat kan aan mijn telcapaciteiten liggen .... Ik zit ook nog te worstelen met dat uur tijdverschil met de UK, dus ik kan er ook zomaar langs zitten.
|
|
« Laatste verandering: Mei 06, 2015, 10:27:31 door daffies »
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 06, 2015, 10:28:35 » |
|
Hoedanook, Proficiat Daffies! Mooie overwinning met een mooie foto! Het "Daf in Tulp"-concept blijft een winner ... Inspiratie kwam van de mooie tulpen en de herinnerring aan een mooie foto van jou in het verleden van deze leuke fotowedstrijd.
|
|
|
|
|
|
|
Scratchydub
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 06, 2015, 05:02:49 » |
|
Hoedanook, Proficiat Daffies! Mooie overwinning met een mooie foto! Het "Daf in Tulp"-concept blijft een winner ... Inspiratie kwam van de mooie tulpen en de herinnerring aan een mooie foto van jou in het verleden van deze leuke fotowedstrijd. Het is ook zo mooi he, zo'n klein Dafje in een kleurrijke tulp.
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: Mei 06, 2015, 09:07:16 » |
|
Afhankelijk van de verduidelijking door Daffies (waar staat die dan, Stephan?) krijg ik nu het beeld zoals hierboven weergegeven...
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: Mei 06, 2015, 09:11:49 » |
|
Afhankelijk van de verduidelijking door Daffies (waar staat die dan, Stephan?) krijg ik nu het beeld zoals hierboven weergegeven...
5 items hierboven: Aad 3 punten Frans 2 punten Lil 1 punt
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: Mei 06, 2015, 09:14:17 » |
|
We zijn er dus uit en ik mag de champagne open trekken voor deze eervolle eerste plaats. In deze stand staan mijn stemmen goed geteld.Bedankt voor de stemmen, ik ga weer iets leuks bedenken.
|
|
« Laatste verandering: Mei 06, 2015, 09:18:51 door daffies »
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: Mei 06, 2015, 09:28:48 » |
|
Iedereen bedankt voor het fotograferen en stemmen, over en sluiten, volgende thema...
Daffies proficiat, en heb je in London nog speciale automobielen gezien?
|
|
|
|
|
|
|
|