Egbert2CV
|
|
« Gepost op: Maart 22, 2015, 07:07:51 » |
|
Passend bij de tijd van het jaar is dit keer het onderwerp : LENTEVoor anderstaligen : Spring, Printemps, Frühling of hoe je het seizoen ook maar noemt. Gaarne één enkele 3inch modelauto op de in te zenden afbeelding, niet meer en (uiteraard) niet minder. Inzendtermijn tot en met zaterdag 18 april, veel plezier en succes ermee!
|
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: Maart 29, 2015, 07:46:08 » |
|
Gezien de huidige klimatologische omstandigheden zou ik er, ondanks het begin van de zomertijd, beter HERFST van hebben kunnen maken... maar ik houd het toch bij LENTE...
|
|
|
|
|
|
|
lil 86
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: Maart 31, 2015, 02:21:56 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: April 04, 2015, 11:18:45 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: April 04, 2015, 02:27:33 » |
|
Een Ford uit een eendenei... het moet niet curieuzer worden! Speling der natuur verwacht ik? En mag je blij zijn dat het geen Ford uit een eendenei is, had je zomaar ruzie gekregen met 2CV liefhebbers... Maar zeker een bijzonder leuke foto!
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: April 10, 2015, 03:35:49 » |
|
|
|
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: April 10, 2015, 03:37:22 » |
|
Eindelijk echt voorjaar,met de bijtjes en de bloemetjes en ................een Kalmarretje.
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: April 10, 2015, 10:59:59 » |
|
Bij Daffies had ik eigenlijk een Daffodil* verwacht...
(*Engels voor narcis, zodoende... )
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: April 11, 2015, 11:50:29 » |
|
Bij Daffies had ik eigenlijk een Daffodil* verwacht... (*Engels voor narcis, zodoende... ) Klopt Egbert, maar mijn plastic en Bestbox Dafjes hebben al zo vaak mee mogen spelen in een fotowedstrijd dat ik het tijd vond voor wat anders. En eerlijk gezegd; deze Kalmar DAF kleurt wel erg goed bij de vrolijke tulpen in het voorjaarszonnetje. Bovendien is een echte "daffodil" in 3 inch heel moeilijk te vinden. De Bestboxjes zijn eigenlijk de 600 en de Playarts zijn het model 32. Alleen bij die weinig gedetailleerde zeeppoeder DAFjes kun je twisten of het daffodilletjes zijn. De 1:87 daffodillitjes van EKO en Anguplas waren nog wel een behoorlijk alternatief. Maar die heb ik weer niet in "tulpengeel".
|
|
« Laatste verandering: April 11, 2015, 11:55:40 door daffies »
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: April 14, 2015, 05:49:43 » |
|
Mannen en vrouwen, ............ er zijn pas 4 foto's bij dit mooie onderwerp. Kom op laat je niet kennen en trek ook eens mooi voorjaarsplaatje. De smoes dat het geen goed voorjaarsweer is, gaat ook niet meer op. We (de 4 ingezonden foto's) willen nog wel wat concurrentie.
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: April 14, 2015, 06:16:09 » |
|
Klopt Egbert, maar mijn plastic en Bestbox Dafjes hebben al zo vaak mee mogen spelen in een fotowedstrijd dat ik het tijd vond voor wat anders. En eerlijk gezegd; deze Kalmar DAF kleurt wel erg goed bij de vrolijke tulpen in het voorjaarszonnetje. Bovendien is een echte "daffodil" in 3 inch heel moeilijk te vinden. De Bestboxjes zijn eigenlijk de 600 en de Playarts zijn het model 32. Alleen bij die weinig gedetailleerde zeeppoeder DAFjes kun je twisten of het daf- fodilletjes zijn. De 1:87 daffodillitjes van EKO en Anguplas waren nog wel een behoorlijk alternatief. Maar die heb ik weer niet in "tulpengeel".
Kijk de echte kenner spreekt... bedankt voor de info, Stephan ! Mannen en vrouwen, ............ er zijn pas 4 foto's bij dit mooie onderwerp. Kom op laat je niet kennen en trek ook eens mooi voorjaarsplaatje. De smoes dat het geen goed voorjaarsweer is, gaat ook niet meer op. We (de 4 ingezonden foto's) willen nog wel wat concurrentie.
Nog goed 4 dagen te gaan, fotografen, mooi lenteweer in 't land, camera in de hand...
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: April 16, 2015, 05:51:06 » |
|
maar voor de fotowedstrijd nog maar tot en met zaterdag...
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: April 16, 2015, 07:28:57 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: April 16, 2015, 07:35:21 » |
|
Jaja... het is tijd weet het. Ik heb geexpirimenteerd met geen ideeën en er is toch wat uitgerold.
Paasshow bij de Porsche-garage. Oudje erbij. Zo eentje waar ik vroeger ook al meespeelde.
|
|
|
|
|
|
|
|