|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: Februari 26, 2015, 09:43:28 » |
|
mooi
|
|
|
|
|
|
|
microbuss
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: Februari 27, 2015, 02:12:02 » |
|
but can't click on the pix I get a error =(
|
|
|
|
Hello Newbie here from USA I collect diecast & trains too Such as HO/OO scale Such as Majorette, Matchbox, Hot Wheels & others Please ask here before adding me I only speak English
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: Februari 27, 2015, 04:58:11 » |
|
Mooi mini spul, daar heb je flink wat werk mee gehad Heb er hier ook nog een 200 tal liggen+ racebaan, militaria en vouwtruck.
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
Super Freak
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: Februari 27, 2015, 03:49:14 » |
|
but can't click on the pix I get a error =( I can't see them either. This is where i'm directed to when I click on a pic: http://postimage.org/ MODERATORS?????
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: Februari 27, 2015, 08:30:45 » |
|
I can see the pictures. Impressive collection. Actually I also have a number of Galoob Micro Machines and (as far as I can tell) the complete collection of Hot Wheels Micro Racers. The Galoobs are more lifelike than the Hot Wheels, but I like them both.
|
|
|
|
|
|
|
Super Freak
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Februari 27, 2015, 11:54:31 » |
|
Het is lastig te zien waar ze van zijn. Het staat wel onderop maar het is zo ontzettend klein. Alles is msde in China maar er staat wel Galiob of Hasbro bij. Ik heb er een aantal waar helemaal niks op staat. Ik heb ze oa van Imperial, Deles, Funrise, Funbridge, Hotwheels, Matchbox, Roadstar, Soma en Micro Wheelers.
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: Februari 28, 2015, 07:44:47 » |
|
but can't click on the pix I get a error =( I can't see them either. This is where i'm directed to when I click on a pic: http://postimage.org/ MODERATORS????? it seems the pics are as small as those MicroCars...
|
|
|
|
Zoek Mazda Schaalmodelletjes
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: Februari 28, 2015, 09:57:07 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Super Freak
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: Februari 28, 2015, 11:56:01 » |
|
Dank je Theo? Hoe heb jij dit gedaan? Photobucket? Scratchydub die site ken ik idd al.
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: Februari 28, 2015, 11:58:35 » |
|
Dank je Theo? Hoe heb jij dit gedaan? Photobucket? Scratchydub die site ken ik idd al.
Jou foto's op FB opgeslagen en via add image
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: Februari 28, 2015, 01:08:11 » |
|
|
|
|
|
Zoek Mazda Schaalmodelletjes
|
|
|
Super Freak
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: Februari 28, 2015, 09:41:14 » |
|
Haha ja logisch
|
|
|
|
|
|
|
Martyn
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Februari 28, 2015, 09:53:31 » |
|
Wat een mooie verzameling, en leuk opgesteld in de vitrinekast met speeleilanden erbij. Zie dat je de sets ook zoveel mogelijk bij mekaar houdt, en ze ook per merk bij elkaar probeert te zetten. Die van mij wachten nog om neergezet te worden zijn zo'n 8 sigarendozen en een vol display met autootjes. Dat zijn al snel 400-450 autootjes. Heb ook een doosje met dubbelen zal ik die eens fotograferen in dit topic plaatsen of via PM?
grt, Martijn
|
|
|
|
Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines. Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66 Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
|
|
|
|