Maestro
|
|
« Antwoord #60 Gepost op: Februari 04, 2015, 09:25:52 » |
|
"Aad's Car Transport" - we deliver any colour you like!
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #61 Gepost op: Februari 05, 2015, 07:22:04 » |
|
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
Aad A
|
|
« Antwoord #62 Gepost op: Februari 05, 2015, 07:22:41 » |
|
Deze had ik al eens laten zien Zie de Jaguar in behoorlijk afgetakelde toestand. En wat ik er van gemaakt heb. Er zit nog een kleine knik aan de achterzijde van het dak maar dorst ik niet verder terug te drukken,bang dat de stijlen zouden breken. Hier nog even met een originele welke ik ongemoeid zal laten
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #63 Gepost op: Februari 05, 2015, 08:45:44 » |
|
Dikke duim
|
|
|
|
|
|
|
Aad A
|
|
« Antwoord #64 Gepost op: Februari 06, 2015, 01:04:05 » |
|
Ik wil nog een blauwe, een zwarte en een witte maken. En wellicht nog wel meer. De gele is natuurlijk de originele uitvoering en die laat ik ongemoeid, voorlopig
|
|
« Laatste verandering: Februari 11, 2015, 02:41:29 door Aad A »
|
|
|
|
|
Galaxie-Wil
|
|
« Antwoord #65 Gepost op: Februari 06, 2015, 07:50:13 » |
|
Met Superfast wielen issi mooier(iets van vloeken en de kerk ) Heb je al alumuniumoxide (koper/zilverpoets) geprobeerd om de ramen op te frissen? Wrijven en blijven wrijven datdanweerwel.............
|
|
|
|
|
|
|
Hansjawa
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #66 Gepost op: Februari 08, 2015, 03:36:49 » |
|
Deze had ik al eens laten zien Zie de Jaguar in behoorlijk afgetakelde toestand. En wat ik er van gemaakt heb. Er zit nog een kleine knik aan de achterzijde van het dak maar dorst ik niet verder terug te drukken,bang dat de stijlen zouden breken. Heel mooi gedaan Aad,precies mijn interesse van de hobby. Wat altijd doe bij het uitdeuken van modellen is heel zachtjes met een klein stukje passend hout tikken en inderdaad goed opletten dat je niet te ver gaat zoals je al opmerkten Hier nog even met een originele welke ik ongemoeid zal laten
|
|
|
|
Almost a memory
|
|
|
Aad A
|
|
« Antwoord #67 Gepost op: Februari 11, 2015, 02:46:08 » |
|
Deze was bewerkt met merkstiften en volgens mij boetseerklei. Na een grondige reiniging en het nodige voorwerk heb ik dit gemaakt,de politietransfers zijn eigenlijk bedoeld voor1/87 modellen maar het past wel. .
|
|
|
|
|
|
|
Martyn
|
|
« Antwoord #68 Gepost op: Februari 11, 2015, 10:15:06 » |
|
Politie kevertje, precies in mijn straat. Mooi model, heb even foto's gezocht en zo zagen ze er vroeger inderdaad uit.
grt, Martijn
|
|
|
|
Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines. Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66 Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #69 Gepost op: Februari 11, 2015, 10:21:43 » |
|
Wit is een prima kleur voor de Jaguar! Husky VW is ook weer een typisch exemplaar !!
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
Aad A
|
|
« Antwoord #70 Gepost op: Maart 01, 2015, 04:46:26 » |
|
Ik heb nog wat van de laatste aanwinsten onder handen genomen Klaar voor de caustic soda En na het voorwerk zoals schuren en in de primer wat eind resultaten. Ik moet maar eens stoppen met de Mustang, de trailer is vol. Ferrari in zacht geel En nog een Corgi in voor mij verrassende uitvoering De rode was al aanwezig in mijn collectie en de blauwe vond ik op de laatste Houtenbeurs in een grabbeldoos. Nu blijkt de ene een Austin 7 te zijn en de andere een Morris mini Minor te zijn. Ik was mij niet bewust dat er ooit dat onderscheid gemaakt was.
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #71 Gepost op: Maart 01, 2015, 05:31:19 » |
|
een dag niets gedaan, een dag niets geleerd.... en je bent te oud iets te leren
wederom mooie aanwinsten Aad
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #72 Gepost op: Maart 01, 2015, 11:56:51 » |
|
oeff, die transporter.
|
|
|
|
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #73 Gepost op: Maart 04, 2015, 01:38:56 » |
|
Mooie creaties weer ! De Mini is indertijd door verschillende bedrijven geassembleerd. Dit door 'mergers' en overnames. Was nogal een rumoerige periode in die tijd voor de britse auto-industrie.
|
|
|
|
|
|
|
Aad A
|
|
« Antwoord #74 Gepost op: Maart 05, 2015, 08:12:20 » |
|
Geel is en blijft een lastige kleur om netjes dekkend te krijgen. Er zitten nog en paar plekken waar de laklaag niet echt dekkend is.
|
|
|
|
|
|
|
|