3 Inch Forum
Februari 23, 2025, 03:55:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Eindelijk een holy grail!  (gelezen 6607 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Alwin van Hattem
Spammert

« Gepost op: Juni 23, 2014, 09:19:06 »

Wel, gestopt met verzamelen maar er zijn toch een aantal Matchbox items waar ik nog naar op zoek ben.
Eén daarvan is geen 3-inch maar bestaat wel uit diverse voertuigen  icon_rendeer
Het is de grote Voltron robot van Matchbox, misschien niet iedereen zn meug hier maar zo lang als ik Matchbox heb verzameld ben ik op jacht naar deze robot compleet en voor een redelijke prijs. Daar zijn ze wel voor te vinden maar de verzendkosten maken het altijd te duur, nu eindelijk eentje in ons kikkerlandje gevonden.
Bij deze een foto, ernaast staat een Matchbox Nissan 300 zx om de schaal aan te geven (en gelijk een kenners vraag voor de Matchbox verzamelaars: waar komt dit zeldzame model vandaan en nee, niet uit de lightning serie!)
Nu rest er nog een grote holy grail om te zoeken namelijk de Matchbox Cargantua  icon_rr

Maestro
Forum Freak

« Antwoord #1 Gepost op: Juni 23, 2014, 10:57:26 »

Imposante strijdmachine, maar wat kan-ie allemaal? Moet ik begrijpen dat het een soort transformer is? Ik zie namelijk op meerdere plaatsen wieltjes en delen van auto's?  dontknow

"These may be toys, but this ain't child's play"
mbmario
Lekker bezig
**

« Antwoord #2 Gepost op: Juni 24, 2014, 03:39:40 »

Heel cool die robot,ik zou hem zeker ook in de verzameling opnemen.
Alwin van Hattem
Spammert

« Antwoord #3 Gepost op: Juni 25, 2014, 02:34:44 »

Imposante strijdmachine, maar wat kan-ie allemaal? Moet ik begrijpen dat het een soort transformer is? Ik zie namelijk op meerdere plaatsen wieltjes en delen van auto's?  dontknow

Klopt, het zijn totaal 15 voertuigen die samen één grote robot kunnen vormen  thumbsup

Niemand die weet waar de Nissan vandaan komt?
sergoids
Uber spammer

« Antwoord #4 Gepost op: Juni 25, 2014, 05:08:01 »

Gave robot ! Iiets van de vroege jaren '80 ?  Toen waren die Japanse manga's met robots nogal populair. 
Eind jaren '70 - begin jaren '80 keek ik vaak naar Club Dorothée op France2 waar ze series gaven als Goldorak, Capitaine Flam en Albator.  Sweet memories.   alien

marcel
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #5 Gepost op: Juni 27, 2014, 01:55:25 »

het is niet helemaal mijn ding , maar ik vind hem wel leuk om te zien .. en ik ben toch wel nieuwsgierig hoe alle losse voertuigen er dan uitzien ...  heb je de mogelijkheid om daar wat foto's van te plaatsen  glasses9
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: