Scratchydub
|
|
« Gepost op: Juni 17, 2014, 11:09:03 » |
|
Bedankt voor de inzendingen, dat wordt weer moeilijk kiezen! Stemmen kan tot en met zondag 29 juni!Stemmen maar: Scratchydub: Daffies: De DAFjes rollen trots de DAF fabriek aan de Geldropseweg in Eindhoven uit, op weg naar hun nieuwe baasjes. [/quote] MarkW: [/quote] Mazdaman: Hugo: Lastchancegarage: [/quote] Cor: Wiebren: Robby: Frans:
|
|
« Laatste verandering: Juli 14, 2014, 11:34:05 door VetteEd »
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: Juni 17, 2014, 01:44:26 » |
|
Cor: 3 punten Daffies: 2 punten Scratchydub: 1 punt
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: Juni 17, 2014, 02:47:00 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: Juni 17, 2014, 07:04:43 » |
|
Komen ze:
3 Punten: MarkW Origineel, leuke mix. Die grote vind ik het mooist. 2 Punten: Scratchydub. Mooie Ferrari's, leuke setting. 1 Punt: Daffies. Leuke foto. Net echt.
De anderen: Mooie inzendingen.
@Lastchangegarage: Welke fabrikant is de Caddy?
@Frans: Als je of jij achter achter het werkwoord staat komt er geen -t achter het werkwoord. Dus 'vind je'.
|
|
|
|
|
|
|
Wiebren
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 17, 2014, 08:23:16 » |
|
Daffie: 3 punten Scratchydub: 2 punten Robby: 1 punt
Allemaal erg leuke fotoos. Geldropseweg kom ik regelmatig voor de huidige DAFs' en de foto is leuk "oud" gemaakt. Pitstop is mooi, kan je ook een retro foto van maken in die sepia kleur. Tja, en de Capri's blijven jeugdtraumaatje. had er graag eentje willen hebben, is nooit gelukt. Net als de Manta...
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: Juni 17, 2014, 10:34:32 » |
|
Gelukkig kwam er nog een mooie eindspurt aan foto's om uit te kiezen. Voor mij met het volgende resultaat:
1 Robby 3 punten (ik heb vroeger nog een poster van Gijs van Lennep in een groene Capri op het circuit van zolder, op mijn kamer gehad). 2 Lastchange garage 2 punten, heel mooi verouderd, net echt 3 Scratchydub 1 punt, geweldig mooi diorama.
De rest ook ook bedankt voor de mooie foto's.
|
|
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
MarkW
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #6 Gepost op: Juni 18, 2014, 12:09:30 » |
|
Daffies: 3 punten Lastchancegarage: 2 punten Scratchydub: 1 punt
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 18, 2014, 01:12:49 » |
|
Alle erg leuk weer, maar Robby op 1 met 3 punten Lastchange garage 2 punten Wiebren 1 punt..
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
niva
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: Juni 18, 2014, 01:22:54 » |
|
MarkW : 3 Robby : 2 Lastchangegarage : 1
|
|
|
|
|
|
|
Scratchydub
|
|
« Antwoord #9 Gepost op: Juni 18, 2014, 05:16:32 » |
|
Heel mooie foto's allemaal maar moeilijk kiezen dus... 3 punten voor Daffies, heel mooi die retro-stijl 2 punten voor Wiebren, het is net alsof die koplampjes branden, heel leuk 1 punt voor Robby, mooie klassieke racers, kan ik niet aan weerstaan! Maar ik had elke foto wel punten willen geven, ze zijn allemaal heel geslaagd!
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: Juni 19, 2014, 03:26:40 » |
|
Even punten geven nummer 1 robby, 3 punten zeer gave foto nummer 2 cor , 2 punten heel herkenbaar Nummer 3 markw , 1 punt mooie skyline
voor de overige inzendingen...gaaf gedaan.
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: Juni 20, 2014, 06:15:52 » |
|
Lastchancegarage: 3points Robby: 2ponts Daffies: 1point
|
|
|
|
Zoek Mazda Schaalmodelletjes
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: Juni 22, 2014, 03:14:55 » |
|
Zo, deze hele wedstrijd gemist
3 punten daffies 2 punten MarkW 1 punt robby
|
|
|
|
|
|
|
Elske
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: Juni 24, 2014, 05:57:44 » |
|
Cor, drie punten, Zeer herkenbaar. Daffies, twee punten, de foto lijkt zo oud als de Dafjes. Mijn ventje, één punt, hij heeft hier hard aan gewerkt.
|
|
|
|
Let's have fun, like it is the last day of your life
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Juni 29, 2014, 08:24:40 » |
|
Lastige keuze ditmaal, Er zijn er 4 die er in mijn ogen uitspringen... En die 4 zouden allemaal op mijn eerste plek komen, maar dan zijn er natuurlijk weer regeltjes waar ik me aan moet houden en ze toch in een top 3 moet forceren.... Jammer.
Ik dat geval: 3 punten voor Daffies daffies 2 punten voor Robbies capries 1 punt voor Scratchies dubbies 0 punten, maar eervolle vermelding voor Corries vetties. Deze foto zou zomaar een andere fotowedstrijd kunnen winnen iets van "herkenbare locaties"
|
|
|
|
|
|
|
|