3 Inch Forum
November 25, 2024, 10:58:46 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Keep it in the family!  (gelezen 29130 keer)
0 geregistreerde leden en 7 gasten bekijken dit topic.
Maestro
Forum Freak

« Antwoord #15 Gepost op: Mei 21, 2014, 09:48:09 »

.

.

Of je doet er het zwijgen toe Egbert, of je bent met stomheid geslagen... maar weinig woorden zeggen vaak veel, niet dan?  wave

"These may be toys, but this ain't child's play"
Egbert2CV
Uber spammer

« Antwoord #16 Gepost op: Mei 21, 2014, 10:35:23 »

Laat ik mijn smaak dan zo uitdrukken , Maestro : ik ben sprakeloos en heb er geen woorden voor...

Dat jij in deze Möchtegern-Mercedes gezien wilt worden , lef hoor. 't Is mijn ding niet , zeg maar...    icon_salut
Maestro
Forum Freak

« Antwoord #17 Gepost op: Mei 21, 2014, 10:40:27 »

Laat ik mijn smaak dan zo uitdrukken , Maestro : ik ben sprakeloos en heb er geen woorden voor...

Dat jij in deze Möchtegern-Mercedes gezien wilt worden , lef hoor. 't Is mijn ding niet , zeg maar...    icon_salut

Dat is duidelijke taal Egbert!
Tja... geld voor een Mercedes heb ik niet... Lancia wordt me te duur... dan maar een "best of both worlds" van beide huizen.
« Laatste verandering: Mei 21, 2014, 11:04:32 door Maestro » Gelogd

buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #18 Gepost op: Mei 22, 2014, 09:12:22 »

De Delta heeft minder uitstraling, schrijf je. En dan neem je deze. Heeft deze Chrysler dan uitstraling? Voor jou wel gelukkig en daar gaat het om.

Alwin van Hattem
Spammert

« Antwoord #19 Gepost op: Mei 23, 2014, 08:12:44 »

Wel even met de slijptol door het dak om er een Matchbox versie van te maken Maarten  glasses9

Veel veilige km's toegewenst, ik hou wel van niet allerdaagse auto's  thumbsup
LR110
Spammert

« Antwoord #20 Gepost op: Mei 23, 2014, 03:16:37 »

Veel plezier ermee gewenst Maarten.
Toch een auto die op geen enkele andere trekt, dat op zich is toch al lovenswaardig  notworthy
Als je gaat tekenen voor de aankoop let dan wel effe op  evil5, dat het geen verkoper is die achter je rug  evil6
En dan achteraf als er iets niet juist is  argue boxing.

Maestro
Forum Freak

« Antwoord #21 Gepost op: Mei 23, 2014, 03:22:50 »

Veel plezier ermee gewenst Maarten.
Toch een auto die op geen enkele andere trekt, dat op zich is toch al lovenswaardig  notworthy
Als je gaat tekenen voor de aankoop let dan wel effe op  evil5, dat het geen verkoper is die achter je rug  evil6
En dan achteraf als er iets niet juist is  argue boxing.

Hans, de koop is al getekend en de verkoper is mijn vaste onderhoudsgarage, dus als alles goed is...

demi10
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 23, 2014, 04:54:32 »

Veel veilige kilometers Maarten.

Zal hem ooit eens mogen aanschouwen. . .
Hugo
Uber spammer

« Antwoord #23 Gepost op: Mei 23, 2014, 08:59:55 »

Hugo, de eerstvolgende keer in Houten (najaar denk ik) moet je maar eens plaats nemen, ben dan benieuwd naar je mening.
En tegengas zoals jij geeft vind ik ook wel leuk: da's een goede reden om lekker over auto's te discussiëren!! lurk mblah05

Zolang je je hart volgt maak je de juiste keuzes (vaak ook de duurste). Dat respecteer ik meer dat iemand bijvoorbeeld een Carisma koopt omdat Japanse auto's betrouwbaar zijn (dwarsstraat).
Ik hoop dat de liefde niet over waait. En echt meer probleemloze kilometers heb dan met de Lancia. Alhoewel ik zó had gewild dat de Lancia minder vaak stuk ging. Dan waren ze gewoon volop geweest. Lancia staat vast in mijn op drie favoriete merken. Daardoor doet me het natuurlijk toch pijn.
Ook de Lybra heb ik altijd een erg mooie auto gevonden. En knap dat bij Lancia ze zo'n prestatie qua uiterlijk hebben hebben kunnen neerzetten met de beschikbare middelen. Nu begrijp ik van je dat het niet zo luxe is als ik dacht, maar toch.
Je uitnodiging om eens plaats te nemen in de Chrysler neem ik zeker aan. Want echt een keer live naar binnen gekeken heb ik ook niet Kennelijk ben ik ook bedrogen door de foto's. De klokken met de verlichting is best wel een mooi accessoire. Sommige auto's zijn zo mooi in het donker.

Wat ik overigens nog vergeten te typen was dat er van Autoart een grijze PT Cruiser bestaat in 1:64. Dus bij deze.

let er wel op..dat je de sleutel uit het contact haalt...als je even bij de auto weggaat...hij kan zomaar in het slot vallen...( keer gehad op me werk bij een zelfde PT cruiser)...

Toevallig hadden we het hier gister op het werk over (toen had ik jou stukje nog niet gelezen).
Dit is geen probleem van de PT Cruiser maar van de moderne auto. De electronische vergrendeling van de auto sluit zich vanzelf af na een tijdje ongebruikt te staan. Zo hadden we een Duitse vertegenwoordiger in een (Duitse) BMW die z'n sleutel per ongeluk in de achterbak had laten liggen...

buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #24 Gepost op: Mei 23, 2014, 09:09:36 »

Het is jammer dat het imago van onbetrouwbaarheid zo aan Lancia kleeft. Toegegeven, niet zo betrouwbaar als Japanse wagens, maar zeker beter als 10, 20 en 30 jaar geleden! De Delta die ik heb (eentje van modeljaar 2009) heeft nu 260.000 KM op de teller en buiten slijtage geen onkosten aan gehad.

Maestro
Forum Freak

« Antwoord #25 Gepost op: Mei 23, 2014, 09:30:46 »

Het is jammer dat het imago van onbetrouwbaarheid zo aan Lancia kleeft. Toegegeven, niet zo betrouwbaar als Japanse wagens, maar zeker beter als 10, 20 en 30 jaar geleden! De Delta die ik heb (eentje van modeljaar 2009) heeft nu 260.000 KM op de teller en buiten slijtage geen onkosten aan gehad.

Mijn Lybra heeft per vandaag nagenoeg 232.000 km op de klok, gekocht bij 165.000 en er dik 5/6 jaar zeer tevreden mee gereden.
Telkens kleine maar onbeduidende mankementjes (had ik bij mijn indertijd nieuw gekochte Prisma ook, mijn vader bij zijn Dedra idem).
Het grootste euvel bij de Lybra tot nu toe was het vervangen van het rechter raammechanisme (ook weer een prijzige grap).
Maar op dit moment kwamen er zo veel werkelijk grote onkosten op mij af (als aan het begin van dit topic beschreven en dan spreek ik over
minimaal 2.000-2.500 euro) dat je gaat wegen. Zoals gezegd: met pijn in mijn hart en naar een compleet andere auto die mijn passie ook heeft.

Maestro
Forum Freak

« Antwoord #26 Gepost op: Mei 23, 2014, 09:31:48 »

@ Hugo:  Ooooooo wat een leuk model! Hebbehebbehebbe!! Waar is die te koop of inmiddels uitsluitend op beurzen?

Hugo
Uber spammer

« Antwoord #27 Gepost op: Mei 23, 2014, 11:31:42 »

Ik heb deze van Cor vorig jaar. Wellicht dat er nog een is? Stonden meerdere uit die serie in Maassluis. Maar zal nu niet meer zijn denk ik, anders zou je ze zeker hebben gezien. Verder weet ik niet veel over de verkrijgbaarheid van Autoart, dus ik hoop dat iemand anders even wil inspringen hierop.

@Buutonfreak,  Lijkt me de dat jouw Delta betrouwbaar genoeg is.  icon_thumleft Onderhoud is normaal, heeft elke auto nodig (los van het aantal km's).
Bear
Lekker bezig
**

« Antwoord #28 Gepost op: Mei 24, 2014, 12:35:37 »

Zo Maarten, die ziet er nog prachtig uit !
Ik hoop dat jullie er veel plezier aan mogen beleven en veel probleem en vooral schadevrije kilometers !

En smaken verschillen nu eenmaal.
Na mijn eerste auto, een Fiat / Seat 127, had ik het eigenlijk helemaal gehad met de italianen.
Maar mooie modellen bouwen kunnen ze als de beste !

Heb zelf meer een voorkeur voor Japanse (Toyota) en Duitse auto's.
De japanners zijn veelal betrouwbaar, maar wel grijze muizen; zeker tegenwoordig.
Met Duitse modellen heb ik nu eenmaal jarenlang probleemloos mogen rijden (Opel Kadett C privé en VW Golf zakelijk).

Koreaanse auto's heb ik afgezworen, nadat ik met mijn Daewoo Nubira, onderaan de Grossglockner de vallei inderde zonder remmen ...
Het renamen naar Chevrolet heeft hen niet echt kunnen redden.

Gijs van Mourik
niva
Beginnend spammer

« Antwoord #29 Gepost op: Mei 24, 2014, 06:51:49 »

Citaat
Keverdashboard
Datzelfde dacht ik ook yoen ik de foto zag :-) , wel een leuke auto, een van de weinigen waarin ik nooit gereden heb, laat staan gezeten.
De PT cruiser is in Duitsland een echte cult auto. Het barst in de wereld van clubs van deze auto http://globalptcruisers.org/html/clubs_and_websites.html en 'm nog fraaier maken is geen punt http://www.cruisershop.nl , ook in Duitsland is er heel veel voor te koop.
Veel plezier gewenst ermee!

Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog
  Print  

Ga naar: