daffies
|
|
« Gepost op: April 03, 2014, 10:23:13 » |
|
Geïnspireerd door de komende weken met mooi weer, bij deze het onderwerp voor de nieuwe fotowedstrijd: IK HOUD VAN HOLLAND!!!. De wedstrijd loopt tot en met zaterdag 10 mei middernacht. Onder het thema "ik houd van Holland" kan elk 3 inch model gefotografeerd worden, zoals op Koningsdag, tijdens bevrijdingsfeesten, bij de Nederlandse molens, in de bollenvelden, op een mooie stranddag, in het Limburgse heuvellandschap, bij Linda de Mol op schoot, op klompen, aan de Amsterdamse grachten, bij het Nederlands elftal, kortom je kunt bijna alles bedenken als uit de foto maar duidelijk blijkt dat jij en je model van Holland houden. Voor onze vrienden, de zuiderburen, tel ik het zelfs al mee als ze een model bij een grenspaal fotograferen of wat dan ook. Als jullie met andere landen zoals Zweden, Japan en Italië in het verleden wel raad wisten, dan kunnen jullie vast ook met creatieve inzendingen voor "ik houd van Holland" uit de voeten. Succes allemaal en verras ons met mooie plaatjes.
|
|
« Laatste verandering: April 03, 2014, 10:49:01 door daffies »
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #1 Gepost op: April 04, 2014, 12:00:49 » |
|
Leuk onderwerp !!!
|
|
|
|
|
|
|
Runner
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #2 Gepost op: April 04, 2014, 12:42:23 » |
|
Ik hou (-D) van Holland?
|
|
|
|
Er is maar één "mooiste kind ter wereld", en elke vader heeft hem!! En ik heb er nu zelfs twee!
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #3 Gepost op: April 04, 2014, 03:22:09 » |
|
Ik hou (-D) van Holland? Dat is helemaal goed. Houden (van) vervoegt als : ik houd , jij houdt , hij / zij / het houdt , wij houden , u houdt , zij houden... Maar in het spraakgebruik klinkt het, net als bij het werkwoord rijden, alsof je de d weglaat : ik hou , ik rij (auto , ligfiets , fiets)
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #4 Gepost op: April 04, 2014, 09:50:21 » |
|
:dontknow:Ik hou (-D) van Holland? Dat is helemaal goed. Houden (van) vervoegt als : ik houd , jij houdt , hij / zij / het houdt , wij houden , u houdt , zij houden... Maar in het spraakgebruik klinkt het, net als bij het werkwoord rijden, alsof je de d weglaat : ik hou , ik rij (auto , ligfiets , fiets) Hé, ik ben leraar Nederlands, dan kan ik het me toch niet veroorloven om een fout op het world wide web te zetten.
|
|
« Laatste verandering: April 10, 2014, 04:42:00 door daffies »
|
|
|
|
|
scuderia-models
Newbie
|
|
« Antwoord #5 Gepost op: April 04, 2014, 11:06:19 » |
|
DUUUSSS. dat wordt weer ff creabea doen dus. leuk bedacht .. we gaan aan de slag
|
|
|
|
The world is full of little wonders named 3 inch Modelcars are artpieces that not everybody understands and sees
|
|
|
|
ikke
Lekker bezig
*Live the life you love * Love the life you live*
|
|
« Antwoord #7 Gepost op: April 06, 2014, 08:17:24 » |
|
Dat een Belg eerst moet zijn En 2de : Ik heb mijn foto getrokken bij de leukste plek in Nederland : DE EFTELING Heb ik men porsche effe voor de poort geparkeerd ( met een porsche mag je meer ) Groetjes uit het toch niet zo zonnige zuiden als spanje mod: Even in gangbaarder formaat toegevoegd...
|
|
« Laatste verandering: April 08, 2014, 07:41:12 door Robby »
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #8 Gepost op: April 10, 2014, 11:21:45 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
scuderia-models
Newbie
|
|
« Antwoord #10 Gepost op: April 16, 2014, 10:57:26 » |
|
OK vooruit.. deze keer doen we weer eens mee. Geen zin om een gehele stellage te bouwen die het model geheel weg doet vallen. Dus puur uit respect voor het model e respect voor Holland..... heb ik een speciale ombouw gemaakt based on Hot Wheels Ford Mustang. Standaard modelletje gestript, strak in de fel oranje lak, details aangebracht en een setje realriders eronder gezet.
|
|
|
|
The world is full of little wonders named 3 inch Modelcars are artpieces that not everybody understands and sees
|
|
|
lastchancegarage
Beginnend spammer
Last Chance Garage
|
|
« Antwoord #11 Gepost op: April 17, 2014, 10:10:16 » |
|
IK HVH = Ik Houd Van Holland
|
|
|
|
|
|
|
ikke
Lekker bezig
*Live the life you love * Love the life you live*
|
|
« Antwoord #12 Gepost op: April 30, 2014, 09:30:50 » |
|
Holland is zo te zien niet echt populair
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #13 Gepost op: April 30, 2014, 10:51:03 » |
|
Ik heb "Ik houd van Holland" bedacht en ik heb deze week vakantie. Ik zal ook eens wat gaan bedenken. Ik had de einddatum expres op 10 mei gezet, zodat iedereen Koningsdag en Bevrijdingsdag nog mee kon nemen in dit thema. Wie weet raken er nog meer leden geïnspireerd tijdens deze typisch Hollandse dagen. Anders gaan onze Zuiderburen wel erg makkelijk op zijn Hollands scoren. (wat ze gezien de mooie foto's ook gegund is).
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #14 Gepost op: Mei 06, 2014, 07:03:53 » |
|
Lastige opdracht Daffies. Toch wat geprobeerd. Binnenkort Born in Holland. En volgens Nederlandse traditie worden er muisjes gegeten bij geboortes.
|
|
|
|
|
|
|
|