Hoi allemaal,
Ik ben onlangs begonnen met de Maisto (MC Toys (Edocar)) index binnen onze Catalogus wat vorm te geven. Het valt me op dat er opvallend weinig over bekend is. Nu heb ik zelf een dealercatalogus van 2005 van Maisto en daarin zitten een paar pagina's met 3 inch modellen van het merk. Dat geeft tesamen met de catalogus 2013 van
www.maisto.com alvast een klein beetje een overzicht. Het mooie daarvan is dat ook voor die jaren aangegeven is welke modellen voor die jaren nieuw zijn. Maar dat zegt nog te weinig over alle andere jaren en er ontbreken nog steeds een berg modellen.
Nu is mijn vraag: Heeft iemand anders ook Maisto dealer catalogussen van wat andere jaren, en zo ja zou ik van de 3inch pagina's op een of andere manier de informatie mogen hebben. Een scan of hard-zwart/wit-copy volstaat (als de naampjes bij de modellen enigzins te lezen zijn...). Met die info probeer ik dan een compleet (of in ieder geval completer) overzicht te verkrijgen en direct weer ter beschikking te stellen in "De Catalogus".
Graag jullie hulp!
Groeten,
Christian