3 Inch Forum
Mei 02, 2024, 02:16:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Fotowedstrijd "DAF only".  (gelezen 3210 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
daffies
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1097


WWW
« Gepost op: December 28, 2013, 04:42:26 »

Nu de stemronde van weer een fotowedstrijd eindigt ben ik mijn computerke maar eens op gaan ruimen en daar kwam ik een heel archief foto's tegen van inzendingen die ik de afgelopen jaren heb geplaatst. Ik geef me zelf altijd één restrictie mee: er moet een DAF in staan. Dat maakt het bij sommige onderwerpen wel eens lastig (zoals de laatste; vierwielaangedreven).

Voor ik de foto's wegknikker even een overzicht van een fotowedstrijd waar alleen DAF modellen in mee mogen doen.
- De foto's staan niet noodzakelijk in de goede volgorde van de wedstrijden, dat weet ik domweg niet meer precies.
- Geen van de foto's heeft ooit gewonnen, sommige wel hoge ogen gegooid, maar de DAF zal wel niet fotogeniek genoeg zijn.
- De titels die ik er onder heb gezet zijn zoals ik ze me herinner, dat was niet persé de opdracht van de wedstrijd (maar het komt wel in de buurt).
- Misschien wel leuk om deze "DAF only" foto's ook te beoordelen, zoals in een originele fotowedstrijd. Wat jullie de mooiste foto vinden geeft mij      weer een beter inzicht van wat de "jury" verwacht.

                                     auto en rally                                                  auto en boot

                                     auto's in een film                                            brandweerauto's

                                     auto's en trein                                                2012

                                     achtervolging                                                  Japan

                                     carnavalstoet (of tiet)                                      groen

                                      auto en muziek(a little green bag,George Baker)   stationcars

                                      Zweden                                                          vrije opdracht
          
                                      tankwagens                                                    lowrider
                                    
                                              de laatste vierwiel aangedreven auto's
« Laatste verandering: December 28, 2013, 04:55:24 door daffies » Gelogd


ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
Robby
Global Moderator
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 5630



« Antwoord #1 Gepost op: December 28, 2013, 05:11:59 »

Welke mij het meest smaken zijn:

Auto's en film, je knalt hem zo door de affiche ;D
Auto' en de trein, doet me denken aan een film met Mel Gibsin Bird on a wire.
Japan, we weten hoe stoer een daf is, mijn moeder had er eentje.
4X4, je had geen andere keuze en deze verbouwing is geslaagd glasses9 glasses9
Gelogd



In elke volwassene schuilt een kind
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!