3 Inch Forum
November 26, 2024, 04:31:51 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Matchbox 2014  (gelezen 66240 keer)
0 geregistreerde leden en 11 gasten bekijken dit topic.
JV_WRC
Lekker bezig
**

« Antwoord #60 Gepost op: Juli 26, 2014, 10:20:23 »

Paar leuke modellen, helaas is Matchbox bijna niet meer te vinden

Hier in München zijn nog verschillende winkels die Matchbox hebben liggen.
Helaas is Matchbox niet meer wat het geweest is.
In de bakken liggen vooral veel bootjes, tanks, Hovercrafts en Generics.
Dus mocht iemand nog zoiets zoeken, laat het me dan weten....
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #61 Gepost op: Juli 26, 2014, 10:27:25 »

Ik zoek de Karmann t34

Remko
Lekker bezig
**

« Antwoord #62 Gepost op: Juli 27, 2014, 04:50:08 »

Ziet er inderdaad beter uit dan het afgelopen jaar, ook deze zou (meen ik) dit jaar nog moeten komen (dit is pre-productie versie):

http://lamleydlm.blogspot.nl/2014/07/first-look-matchbox-alfa-romeo-4c.html

Paar leuke modellen, helaas is Matchbox bijna niet meer te vinden
Toen ik in mei na afloop van de meeting in Hoogstraten even schuin overstak naar de plaatselijk Blokker, trof ik daar tot mijn verbazing een aanzienlijke hoeveelheid Matchbox aan. Ik kom eigenlijk zelden over de grens, dus ik weet niet of dat toeval was, of dat MB in Belgische winkels gewoon frequenter voorkomt.
Hier in Nederland lijken we het te moeten doen met het handjevol dat we sporadisch bij zaken als Action of Trekpleister tegenkomen.  dontknow

lil 86
Forum Freak

« Antwoord #63 Gepost op: Juli 27, 2014, 08:21:31 »

Bijna elke winkel in België die speelgoed verkoopt heeft altijd wel een rekje met MBX ook.

Belgische Blokker winkels moeten zelf voor hun bestellingen zorgen op het gebied van speelgoed, vandaar dat het aanbod verschilt tussen Nederlandse en Belgische filialen. 
« Laatste verandering: Juli 27, 2014, 08:25:00 door lil' '86 » Gelogd
Remko
Lekker bezig
**

« Antwoord #64 Gepost op: Juli 27, 2014, 09:45:15 »

Kijk, dat is iets om in de gaten te houden dan, bedankt voor de uitleg. icon_salut

buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #65 Gepost op: Juli 28, 2014, 09:22:11 »

Bijna elke winkel in België die speelgoed verkoopt heeft altijd wel een rekje met MBX ook.

Belgische Blokker winkels moeten zelf voor hun bestellingen zorgen op het gebied van speelgoed, vandaar dat het aanbod verschilt tussen Nederlandse en Belgische filialen. 
Een rekje met spul van 3 jaar geleden. Althans ik vind hier nauwelijks wat. Maar goed, andere discussie.

Maestro
Forum Freak

« Antwoord #66 Gepost op: Juli 28, 2014, 09:39:23 »

Ik behoor ook tot het groepje verzamelaars dat uitgekeken is op, en teleurgesteld is in de nieuwe Matchbox.
Op een incidenteel mooi/leuk model na is dat al een paar jaar zo.

Niettemin moet ik als ik in Duitsland (of wat minder vaak in België) ben altijd even in de rekken snuffelen.
Het valt mij op dat er steeds minder MB aangeboden wordt, en als dan veel 'oude meuk' van 2013 of begin 2014.
Kwam zelfs onlangs nog modellen uit begin 2013 tegen!

De rekken hangen vol met HW (maar ook die minder vaak up-to-date) en vooral Cars en Transformers. Ach ja...

"These may be toys, but this ain't child's play"
CitroBart
Spammert

Mammoet + Papmag

« Antwoord #67 Gepost op: Juli 30, 2014, 09:50:02 »

De rekken hangen vol met HW (maar ook die minder vaak up-to-date) en vooral Cars en Transformers. Ach ja...

Tja, bij Cars en Transformers hopen de winkeliers op extra omzet door de films.
(al is Cars ook al weer jaren geleden...)

Stelling 1: De Nederlandse taal is inconsequent.
O Jaa
O Ne
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #68 Gepost op: Juli 30, 2014, 10:48:00 »

Ik denk dat "onze" diecast langzaam maar zeker uit de schappen zal verdwijnen. Dingen die een hype hebben, zoals Cars, Planes, Transformers e.d. zullen wel nog even blijven, maar Matchbox, Hot Wheels, maar ook andere merken als SIKU en Majorette zullen het moeilijk krijgen. Je ziet voor bijna dezelfde prijs als een Majorette ook 1:43 modelletjes van Hongwell, Welly, Bburago. Het lijkt er ook op dat de winkeliers ze niet meer willen hebben omdat ze een kleine prijs hebben maar er is veel werk aan (kijk maar eens in die tonnen naar halfopen autootjes, wat er omheen ligt. Of in het geval van rekken hoeveel modelletjes elke dag naa beneden vallen en weer teruggehangen worden).

Scoobie
Spammert

« Antwoord #69 Gepost op: Juli 30, 2014, 02:01:15 »

Ik zie ook dat de markt veranderd is. Gelukkig zie ik ook kinderen die niets liever doen dan met autootjes spelen. 3inch is daarbij favoriet. Speelt toch lekkerder dan 1/43. Vond ik vroeger al, vindt mijn zoon nu ook. Dat Hotwheels de andere merken van de markt heeft geduwd is jammer. Hopelijk komt er nog eens een revival van bijvoorbeeld Majorette.
lil 86
Forum Freak

« Antwoord #70 Gepost op: Juli 30, 2014, 09:00:04 »

De '14 Chevy Silverado ziet er nochtans ook goed uit.   icon_bounce

theo Grazy Taxi Limos
Gast
« Antwoord #71 Gepost op: Juli 30, 2014, 09:19:07 »

Zag trouwens vanmiddag weer wat matchbox bij wibra liggen  icon_clown wel oude
Galaxie-Wil
Uber spammer

[url=https://ibb.co/gy7JNR][img]https://thumb.ibb.

« Antwoord #72 Gepost op: Augustus 05, 2014, 06:20:03 »

Toch vind ik het nieuwe generieke spul best leuk.....

marcel
Officieel 3 Inch o.h.

« Antwoord #73 Gepost op: Augustus 21, 2014, 08:04:59 »

helaas , geen enkel 5-pack is interessant voor mij  nono
Remko
Lekker bezig
**

« Antwoord #74 Gepost op: Augustus 21, 2014, 01:23:22 »

http://twolanedesktop.blogspot.nl/2014/03/comparison-matchbox-2014-exotics-5-pack.html

Ik zag deze ook nog liggen, het enige pack met personenauto's dat ik zag (fotootje van Ebay, maar het is precies dezelfde).
Ik had er zelf al vier van de vijf, maar allemaal in andere kleuren, dus nu nog laten liggen en alleen een paar losse opgepikt (Cadillac CTS, Gallardo, Panamera - de Mustang had ik al), maar ik ben wel in de verleiding door de lage prijs. confused1

het viel mij zelf trouwens op dat ik al die graafmachientjes, buggy's, terreinwagens, etc. er best mooi en gedetailleerd uit vond zien, ook al ben ik er zelf geen fan van. Alleen jammer dat bij de Buick Police en de Seagrave brandweerauto het chroom vervangen is door lelijk grijs plastic, dat doet er echt aan af. nono

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7   Omhoog
  Print  

Ga naar: