Galaxie-Wil
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: Oktober 02, 2013, 06:33:20 » |
|
een dansende verpleegster in een sexy krokodillenpakje zie ik eigenlijk best wel zitten....
Ik verzamel de nieuwe mattel-matchbox niet allemaal, als er eens wel een leuk model bij zit is het mooi meegenomen. Het mooie is dat er toch nog veel leuks bij zit, zelfs bij de generieke modellen zitten aardig wat leuke dingen.
Maar ja, het blijven natuurlijk wel Mattel producten, van oorsprong de grote boze concurrent.
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: Oktober 02, 2013, 11:09:19 » |
|
een dansende verpleegster in een sexy krokodillenpakje zie ik eigenlijk best wel zitten.... Huh, huh, waar? O nee, dat was een kwestie van selectief lezen. Er stond wat anders. :-\
|
|
|
|
|
|
|
|
LoD
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: Januari 28, 2014, 01:24:16 » |
|
Sja... wel grappig, maar met een klein beetje meer moeite ( doorzichtige ramen bijvoorbeeld ) hadden ze daar een heel aantrekkelijk Parijs-Dakar model van kunnen maken. Maar goed, gelukkig hebben we onze forumbouwers nog ( Scuderia, Last Chance, Civictoria etc. ) en die kunnen hier ongetwijfeld iets heel aardigs van maken. in de basis vind ik het zeker geen beroerd model...
|
|
|
|
|
|
|
Remko
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: Januari 28, 2014, 10:48:45 » |
|
Hoewel ik ook geen fan ben van deze trend van voertuigen bij Matchbox, moet ik toch zeggen dat ik dat wel een grappig detail vind. Wel iets wat ik als kind waarschijnlijk wel gaaf gevonden zou hebben.
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: Januari 28, 2014, 11:01:16 » |
|
Sja... wel grappig, maar met een klein beetje meer moeite ( doorzichtige ramen bijvoorbeeld ) hadden ze daar een heel aantrekkelijk Parijs-Dakar model van kunnen maken. Maar goed, gelukkig hebben we onze forumbouwers nog ( Scuderia, Last Chance, Civictoria etc. ) en die kunnen hier ongetwijfeld iets heel aardigs van maken. in de basis vind ik het zeker geen beroerd model...
Thanks! Tja, om eerlijk te zijn, dit model bevestigt voor mij wel meer mijn mening " waar zijn ze mee bezig bij Matchbox?"
|
|
« Laatste verandering: Februari 03, 2014, 10:07:47 door Civictoria »
|
|
One life, live it!
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: Januari 28, 2014, 11:36:52 » |
|
Thanks!
Tja, om eerlijk te zijn, dit model bevestigt voor mij wel meer mijn mening " waar zijn ze mee bezig bij Matchbox?"
X2
|
|
« Laatste verandering: Februari 03, 2014, 10:07:59 door Civictoria »
|
|
|
|
|
LoD
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: Januari 29, 2014, 12:17:29 » |
|
Tja, om eerlijk te zijn, dit model bevestigd voor mij wel meer mijn mening " waar zijn ze mee bezig bij Matchbox?"
Yups. Ik snap het enorme verschil in kwaliteit tussen de MB-modellen onderling ook niet. Neem nou bijvoorbeeld die Seagrave Fire Truck of die Buick Century Police Car, dat zijn gewoon hele goede modellen. En aan de andere kant dan die collectie plastic voertuigen waarvan je er 20 voor 9,99 bij de witte dumpstore in een cadeaudoos verwacht. Ik snap ook niet hoe Mattel ze in de markt zet qua doelgroep, ze zijn goedkoper dan Hotwheels en zeker die rare plastic voertuigen lijken me vooral voor jongere kinderen geschikt, maar om mee te spelen zijn ze weer minder degelijk dan de HW's. Begrijp er helemaal niets van... . Edit: nog even wat nieuwe plaatjes, die mijn post onderstrepen: http://cobratoys.com.au/blog/6-new-matchbox-cars/Sja...
|
|
« Laatste verandering: Januari 29, 2014, 12:27:45 door LoD »
|
|
|
|
|
edward1975
Gast
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: Januari 29, 2014, 12:59:22 » |
|
vind het 2 keer niets niet mooi zal hem dus nooit kopen.
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: Februari 03, 2014, 01:19:37 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
LoD
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #25 Gepost op: Februari 03, 2014, 02:22:41 » |
|
Jammer dat Matchbox geen herkenbare, uniforme velgen meer heeft, zoals in de Superfast tijd ( ja, ik weet, kleine variaties, maar toch herkenbaar ). Als je als Mattel het als speelgoed in de markt wil zetten, maak er dan ook speelgoed van en niet een soort el cheapo Hotwheels made in Banghladesj-variant.
|
|
|
|
|
|
|
buttonfreak
|
|
« Antwoord #26 Gepost op: Februari 03, 2014, 09:37:13 » |
|
Ik kan me enkel aansluiten bij mijn voorganger
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #27 Gepost op: Februari 04, 2014, 06:11:26 » |
|
helemaal eens met joel .. matchbox is niet echt lekker bezig met modellen .. oke er zitten een paar modellen bij waar ik blij van wordt maar een groot deel van de modellen is om te huilen ach ja gelukkig zijn er meer 3-inch fabrikanten
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #28 Gepost op: Februari 04, 2014, 07:04:11 » |
|
Nee hier wordt een mens blij van... zo'n overgefantaseerd HW-modelletje...
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #29 Gepost op: Februari 04, 2014, 10:06:44 » |
|