demi10
Gast
|
|
« Antwoord #2580 Gepost op: Oktober 13, 2018, 04:10:51 » |
|
Wat ben je veel nieuwe auto's aan het kopen Michael. Groene Alfa is erg mooi. Grt. Martijn
een van de subjes zijn autotransporters.... Daar horen de HW setjes ook bij. Nu de Momo nog vinden.
|
|
|
|
|
|
|
busjes-gek
Gast
|
|
« Antwoord #2581 Gepost op: Oktober 15, 2018, 04:38:02 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #2582 Gepost op: Oktober 15, 2018, 04:40:27 » |
|
F1-tjes zijn leuk!
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
ron
Beginnend spammer
Does size matter ?
|
|
« Antwoord #2583 Gepost op: Oktober 15, 2018, 06:51:52 » |
|
Prachtig al die audi,s , volvo 343 is ook leuk,
|
|
|
|
|
|
|
Sibbelle (Fred)
|
|
« Antwoord #2584 Gepost op: Oktober 15, 2018, 08:20:45 » |
|
Die laatste foto! 343 en vooral D kadett gte!
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #2585 Gepost op: Oktober 29, 2018, 08:26:11 » |
|
In een Kringloop trof ik een zwaar en rood vrachtwagentje (nee, geen Huttentut!) waarvan ik eerst niet in de gaten had wat het was. Ja, een truukje, maar was het voor iets specifieks gemaakt, geen idee. Effe googlen leverde wel informatie op, het is een 06-standaard! En het snoer van een lader kan deels verstopt worden in de bodem van dit Israelisch produkt:
|
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #2587 Gepost op: Oktober 30, 2018, 01:49:19 » |
|
Redlines in de KLW... hier in de omgeving mag ik blij zijn áls er al een (Welly) autootje te koop aangeboden wordt... Het houten truckje lijkt overigens wel sprekend op een Huttentutje. Je kunt er ook een zonnepaneeltje op zetten, makkelijk op de vensterbank
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #2588 Gepost op: Oktober 30, 2018, 01:58:15 » |
|
Redlines in de KLW... hier in de omgeving mag ik blij zijn áls er al een (Welly) autootje te koop aangeboden wordt... Het houten truckje lijkt overigens wel sprekend op een Huttentutje. Je kunt er ook een zonnepaneeltje op zetten, makkelijk op de vensterbank Houten? Dat is een plaats in de provincie Utrecht, deze camion is van zamac en kunststof, rolt dmv twee metalen assen en ter decoratie is het ding voorzien van een paar stickers.
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #2589 Gepost op: Oktober 30, 2018, 02:25:37 » |
|
Redlines in de KLW... hier in de omgeving mag ik blij zijn áls er al een (Welly) autootje te koop aangeboden wordt... Het houten truckje lijkt overigens wel sprekend op een Huttentutje. Je kunt er ook een zonnepaneeltje op zetten, makkelijk op de vensterbank Houten? Dat is een plaats in de provincie Utrecht, deze camion is van zamac en kunststof, rolt dmv twee metalen assen en ter decoratie is het ding voorzien van een paar stickers. Ah! Oeps! Maar op de foto heeft het iets weg van hout (enkelvoud i.t.t. Houten ) Maar dank voor de correcte info.
|
|
|
|
|
|
|
Danny
|
|
« Antwoord #2590 Gepost op: Oktober 30, 2018, 03:43:14 » |
|
Leuke vondsten voor een kringloop Hier de laatste tijd veel zooi En als er wat bijzonder is dan staat het in de vitrinekast voor veel te veel geld blijkbaar voor de show want dat gaan ze toch niet verkopen ook veel incomplete en kapotte modellen
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #2591 Gepost op: Oktober 30, 2018, 06:37:23 » |
|
Meer KLW-vondsten Wat voor wagen staat er naast de Sierra? Een Nissan GT-R van Dickie? Wat voor wagen van Hotwheels staat er voor de zwarte die meestal rood is?
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #2592 Gepost op: Oktober 30, 2018, 06:47:37 » |
|
Eerste vraag: de auto met nummer 72 op de motorkap is volgens mij een Toyota Celica. De bodem vermeldt slechts: R2 MADE IN CHINA
Het cijfer 2 is echt een stuk kleiner dan de andere letters...
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #2593 Gepost op: Oktober 30, 2018, 06:49:51 » |
|
Vraag twee: een Peugeot 405 van Hot Wheels in 100% mint staat. En om de bodem gelijk te beschrijven: Hot Wheels Mattel ® en dat allemaal in en bij een "vleugeltje", en verder: ©MATTEL, INC, 1990 CHINA
|
|
|
|
|
|
|
Christian
|
|
« Antwoord #2594 Gepost op: Oktober 30, 2018, 09:17:24 » |
|
Eerste vraag: de auto met nummer 72 op de motorkap is volgens mij een Toyota Celica. De bodem vermeldt slechts: R2 MADE IN CHINA
Het cijfer 2 is echt een stuk kleiner dan de andere letters...
Dat is interessant... Dickie heeft inderdaad coderingen met 1 letter en 1 cijfer. De wieltjes met 8 spaken komen ook geregeld voor bij Dickie... Ik kende het model nog niet!! Bedankt voor de aanvullende info!
|
|
|
|
|
|
|
|