Maestro
|
|
« Antwoord #390 Gepost op: Mei 01, 2014, 09:30:05 » |
|
Kedeng zeg wat een tafel met moois! Ik ga ook maar naar Berlijn verhuizen denk ik... Beide grote Porsches zijn prachtig! Merk? En van welk merk is die grote vrachtwagen onder de 917? Zo, ik ga even verder snuffelen op de foto's!
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
majorette verzamelaar
Gast
|
|
« Antwoord #391 Gepost op: Mei 01, 2014, 09:36:42 » |
|
Kedeng zeg wat een tafel met moois! Ik ga ook maar naar Berlijn verhuizen denk ik... Beide grote Porsches zijn prachtig! Merk? En van welk merk is die grote vrachtwagen onder de 917? Zo, ik ga even verder snuffelen op de foto's! Porsche 917 is van Pocher en de 911 van Bandai. De grote vrachtwagen is een Fiat 625 (1/24) van Italiaanse makelij (Fabrikant weet ik niet )
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #392 Gepost op: Mei 01, 2014, 10:04:22 » |
|
Kedeng zeg wat een tafel met moois! Ik ga ook maar naar Berlijn verhuizen denk ik... Beide grote Porsches zijn prachtig! Merk? En van welk merk is die grote vrachtwagen onder de 917? Zo, ik ga even verder snuffelen op de foto's! Porsche 917 is van Pocher en de 911 van Bandai. De grote vrachtwagen is een Fiat 625 (1/24) van Italiaanse makelij (Fabrikant weet ik niet ) Wat de vrachtwagen betreft: ik zie bij nadere bestudering van de foto op de deur een letter W en een letter M in elkaar verweven staan. Nu jij zegt dat hij van Italiaanse makelij is gaat mij opeens een licht branden! Namelijk: "WM" staat voor de producent William Mennella die een groot aantal plastic artikelen onder de merknaam "Zio Willy" (Oom Willy) uitgebracht heeft. En dan te bedenken dat ik daarvan nota bene zelf een Shell pompstation setje heb... eveneens met de ineengevlochten "WM"! Maarten
|
|
« Laatste verandering: Mei 01, 2014, 10:14:36 door Maestro »
|
|
|
|
|
majorette verzamelaar
Gast
|
|
« Antwoord #393 Gepost op: Mei 01, 2014, 10:14:12 » |
|
Kedeng zeg wat een tafel met moois! Ik ga ook maar naar Berlijn verhuizen denk ik... Beide grote Porsches zijn prachtig! Merk? En van welk merk is die grote vrachtwagen onder de 917? Zo, ik ga even verder snuffelen op de foto's! Porsche 917 is van Pocher en de 911 van Bandai. De grote vrachtwagen is een Fiat 625 (1/24) van Italiaanse makelij (Fabrikant weet ik niet ) Wat de vrachtwagen betreft: ik zie bij nadere bestudering van de foto op de deur een letter W en een letter M in elkaar verweven staan. Nu jij zegt dat hij van Italiaanse makelij is gaat mij opeens een licht branden! Namelijk: "WM" staat voor de producent William Mennella die een groot aantal plastic artikelen onder de merknaam "Zio Willy" (Oom Willy) uitgebracht heeft. En dan te bedenken dat ik daarvan een Shell pompstation setje heb... eveneens met de ineengevlochten "WM"! Maarten Thanks voor de info! Ik dacht al dat iemand die sticker er zelf op had geplakt, heeft "WM" niet ook op Duits speelgoed gestaan? (Hammer of Wiking???)
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #394 Gepost op: Mei 01, 2014, 10:15:20 » |
|
Kedeng zeg wat een tafel met moois! Ik ga ook maar naar Berlijn verhuizen denk ik... Beide grote Porsches zijn prachtig! Merk? En van welk merk is die grote vrachtwagen onder de 917? Zo, ik ga even verder snuffelen op de foto's! Porsche 917 is van Pocher en de 911 van Bandai. De grote vrachtwagen is een Fiat 625 (1/24) van Italiaanse makelij (Fabrikant weet ik niet ) Wat de vrachtwagen betreft: ik zie bij nadere bestudering van de foto op de deur een letter W en een letter M in elkaar verweven staan. Nu jij zegt dat hij van Italiaanse makelij is gaat mij opeens een licht branden! Namelijk: "WM" staat voor de producent William Mennella die een groot aantal plastic artikelen onder de merknaam "Zio Willy" (Oom Willy) uitgebracht heeft. En dan te bedenken dat ik daarvan een Shell pompstation setje heb... eveneens met de ineengevlochten "WM"! Maarten Thanks voor de info! Ik dacht al dat iemand die sticker er zelf op had geplakt, heeft "WM" niet ook op Duits speelgoed gestaan? (Hammer of Wiking???) Ja, maar Wiking is een gewone W met een omgedraaide W er op. Maar lijkt er wel op!
|
|
|
|
|
|
|
majorette verzamelaar
Gast
|
|
« Antwoord #395 Gepost op: Mei 01, 2014, 10:18:39 » |
|
Kedeng zeg wat een tafel met moois! Ik ga ook maar naar Berlijn verhuizen denk ik... Beide grote Porsches zijn prachtig! Merk? En van welk merk is die grote vrachtwagen onder de 917? Zo, ik ga even verder snuffelen op de foto's! Porsche 917 is van Pocher en de 911 van Bandai. De grote vrachtwagen is een Fiat 625 (1/24) van Italiaanse makelij (Fabrikant weet ik niet ) Wat de vrachtwagen betreft: ik zie bij nadere bestudering van de foto op de deur een letter W en een letter M in elkaar verweven staan. Nu jij zegt dat hij van Italiaanse makelij is gaat mij opeens een licht branden! Namelijk: "WM" staat voor de producent William Mennella die een groot aantal plastic artikelen onder de merknaam "Zio Willy" (Oom Willy) uitgebracht heeft. En dan te bedenken dat ik daarvan een Shell pompstation setje heb... eveneens met de ineengevlochten "WM"! Maarten Thanks voor de info! Ik dacht al dat iemand die sticker er zelf op had geplakt, heeft "WM" niet ook op Duits speelgoed gestaan? (Hammer of Wiking???) Ja, maar Wiking is een gewone W met een omgedraaide W er op. Maar lijkt er wel op! Oké!
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #396 Gepost op: Mei 03, 2014, 04:24:13 » |
|
Niks gevonden... nada, noppes, niente, zero. De kindermarkt was weer eens pet! Maar gelukkig zelf wel weer met een kraam voor de deur gestaan en zeer goed verkocht! Maarten
|
|
« Laatste verandering: Mei 06, 2014, 12:43:24 door Maestro »
|
|
|
|
|
Martyn
|
|
« Antwoord #397 Gepost op: Mei 03, 2014, 08:41:42 » |
|
Wouw, ziet er goed uit. Leuke stand, en mooie items. Niet de ikea en big-bazar spullen die je vaak ziet. Maar echte oude items. Dacht eerst aan een vliegtuigpropeller rechts op de foto. Nog even een markt doen morgen, en als er nog wat bijkomt zal ik mijn aanwinsten er ook tussen zetten.
grt, Martijn
|
|
|
|
Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines. Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66 Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #398 Gepost op: Mei 03, 2014, 09:16:40 » |
|
hee maarten staat er nou een bordje .. husky's uitzoeken op zolder .. 50 cent ..... wel leuk zo'n marktje voor de deur
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #399 Gepost op: Mei 03, 2014, 09:36:48 » |
|
hee maarten staat er nou een bordje .. husky's uitzoeken op zolder .. 50 cent ..... wel leuk zo'n marktje voor de deur Nee Marcel, 50 cent... ben je gek! Ze waren allemaal gratis! 1 gratis + 1 gratis er gratis bij!
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #400 Gepost op: Mei 04, 2014, 01:37:51 » |
|
hahaha .. maarten
|
|
|
|
|
|
|
daffies
|
|
« Antwoord #401 Gepost op: Mei 05, 2014, 03:49:02 » |
|
Mooi "knikker - flipperspel" met Benelux opdruk en de onverbiddelijke DAF 600 er boven. Heb je die al verkocht?
|
|
|
|
ik weet het is maf, maar ik zoek in alle schalen een daf.
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #402 Gepost op: Mei 05, 2014, 04:04:56 » |
|
Mooi "knikker - flipperspel" met Benelux opdruk en de onverbiddelijke DAF 600 er boven. Heb je die al verkocht?
Je hebt PB! Maarten
|
|
|
|
|
|
|
lastchancegarage
Beginnend spammer
Last Chance Garage