Frans
|
|
« Antwoord #390 Gepost op: Augustus 31, 2014, 01:00:17 » |
|
Da's mazzel hebben, mooie foto's !!
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #391 Gepost op: Augustus 31, 2014, 05:44:29 » |
|
|
|
|
|
Zoek Mazda Schaalmodelletjes
|
|
|
microbuss
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #392 Gepost op: Augustus 31, 2014, 06:07:20 » |
|
wow lotta USA cars there too
|
|
|
|
Hello Newbie here from USA I collect diecast & trains too Such as HO/OO scale Such as Majorette, Matchbox, Hot Wheels & others Please ask here before adding me I only speak English
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #393 Gepost op: September 01, 2014, 02:23:32 » |
|
mooi getreffen Egbert en een beetje toelichting op deze zwaantje??
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #394 Gepost op: September 01, 2014, 03:02:58 » |
|
Dat lijkt een kaai op de linkeroever. :)
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #395 Gepost op: September 01, 2014, 03:16:02 » |
|
Mooi dat je net zo een treffen passeert wanneer je een pannenkoek gaat verorberen. Moedereend met de kleintjes moeten gedacht hebben, zoveel familie is er nog nooit geweest bij de geboorte Mooie foto's van mooie wagentjes
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
Tyrolese
Newbie
|
|
« Antwoord #396 Gepost op: September 01, 2014, 05:01:33 » |
|
It´s been a cold and wet summer here. Since end of July, there were exactly 5 days, that didn´t see any rain at all. Last Thursday, there was one of this sunny days, so i took advantage of it and went for a little drive.......
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #397 Gepost op: September 01, 2014, 05:41:09 » |
|
Rijden we naar Vierhouten om in verband met een verjaardag een paar pannenkoeken te gaan verorberen, zie ik aan een lichtmast langs de Elspeterbosweg een bordje hangen met EEEC rechtsaf. We waren bijtijds ter plekke dus even kijken wat er met Eenden te doen is. Het 7e lustrum van de Enige Echte Eenden Club! Wat een geweldige bofkonterij... gelijk de vrijwel altijd aanwezige camera ter hand genomen dus... Ja ja zie ik aan een lichtmast langs de Elspeterbosweg een bordje hangen met EEEC rechtsaf. TOMTOM Elspeterbosweg
|
|
« Laatste verandering: September 01, 2014, 09:59:20 door theo Grazy Taxi Limos »
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #398 Gepost op: September 01, 2014, 07:37:10 » |
|
mooi getroffen Egbert en een beetje toelichting op dit zwaantje??
Dit Eendje is een zogenaamde Radar, een Belgisch product en klikt u maar
|
|
|
|
|
|
|
mazdaman
|
|
« Antwoord #399 Gepost op: September 02, 2014, 06:17:49 » |
|
Waren dat geen Hollanders die ooit zongen:<Radar Love>? Dat ging dus over <eendjes>, aha!
|
|
|
|
Zoek Mazda Schaalmodelletjes
|
|
|
Remko
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #400 Gepost op: September 03, 2014, 02:19:04 » |
|
Gave foto's van die Eendenbijeenkomst. 7e lustrum, dus dan bestaan ze al 35 jaar? @Tyrolese: that's a really pretty picture. Een paar maanden geleden stond deze Bristol voor de plaatselijke Appie Heijn. Maakte vooral indruk door zijn omvang (vergelijk met het parkeervak), minstens zo groot als een Bentley of een klassieke Amerikaanse slee: Verder onlangs deze Lotus Esprit in een parkeergarage in Delft (zwarte auto in het donker fotograferen = altijd lastig:
|
|
|
|
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #401 Gepost op: September 04, 2014, 11:52:40 » |
|
geweldig, dat A-Fordje.
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #402 Gepost op: September 04, 2014, 10:49:37 » |
|
geweldig, dat A-Fordje. De ouwe baas achter het stuurrad was zo druk met de wagen dat hij het zwaaien aan zijn vrouw overliet. Het ging haar goed af. Helaas was de auto niet op de FORD Meeting vanavond , wel een paar andere leuke wagens. Wordt vervolgd. Dag mevrouw en meneer A - FORD
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #403 Gepost op: September 05, 2014, 07:13:40 » |
|
He jammer, ik krijg je foto's niet te zien. Ligt aan mij, niet aan jouw. Sinds ik Google+ op m'n PC heb is picasaweb niet meer toegankelijk, ik krijg dan de "500 Internal server error" op m'n scherm.
|
|
|
|
|
|
|
ron
Beginnend spammer
Does size matter ?
|
|
« Antwoord #404 Gepost op: September 05, 2014, 02:39:52 » |
|
waar kwam die mooie collectie sabra vandaan .... matchbox marcel denk ik...
|
|
« Laatste verandering: September 05, 2014, 02:41:43 door ron »
|
|
|
|
|
|