Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #1560 Gepost op: Maart 04, 2015, 08:12:07 » |
|
ai, das balen man! maar gelukkig heeft ze er zelf niks aan overgehouden, dat is t belangrijkste toch
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #1561 Gepost op: Maart 05, 2015, 08:38:38 » |
|
Robby, ik zal op AHI 40 en was tegen de middag futloos. Af en toe is dat apparaat lastig, maar als het overdag helpt, is dat de moeite waard.
Slaapsessie in ziekenhuis met zuurstofmasker achter de rug. Een van de slechtst geslapen nachten uit mijn leven. Ingebonden in apparatuur, in een vreemd bed met een zuurstofmasker op , ik hoop dat het thuis beter gaat. Je moet natuurlijk aan alles wennen en ik zat sinds gisterenmorgen met een stevige snotvalling die natuurlijk de test ook nog een bemoeilijkte. Positief blijven is de helft van de genezing
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #1562 Gepost op: Maart 05, 2015, 09:54:59 » |
|
Heb je een geheel masker?
Ik heb een neuskapje wat heel zacht aanligt op het gezicht. Merk er weinig van, alleen als het wat lekt door verschuiven. en zuurstof? Zuigt het apparaat van jou niet gewoon omgevingslucht aan?
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #1563 Gepost op: Maart 05, 2015, 10:51:34 » |
|
Heb je een geheel masker?
Ik heb een neuskapje wat heel zacht aanligt op het gezicht. Merk er weinig van, alleen als het wat lekt door verschuiven. en zuurstof? Zuigt het apparaat van jou niet gewoon omgevingslucht aan?
We hebben het inderdaad over hetzelfde toestel (omgevingslucht en neusmasker) Maar de eerste kennismaking in het ziekenhuis is redelijk omslachtig. Je ligt al in een vreemde ongemakkelijke omgeving volgestouwd met meetapparatuur en een neusmasker dat toch een redelijk deel van je hoofd in beslag neemt als je de hoofdbanden meerekent. Je moet natuurlijk op een nieuwe manier leren ademen, wat op zich al een hele opdracht is. Wat opmerkelijk is dat wanneer je wakker schrikt en je probeert via de mond te ademen, je geen adem meer krijgt. Door de druk die op je neus wordt uitgeoefend, gaat bij het ademen door de mond de zuurstof onder druk via de keelholte terug de mond uit. De eerste keren is dat wel schrikken. Wennen en blijven oefenen.
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #1564 Gepost op: Maart 05, 2015, 11:05:10 » |
|
dan werkt een ademlucht masker van de brandweer beter Robby en nu afwachten wat de analyse brengt zeker?
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #1565 Gepost op: Maart 05, 2015, 11:07:09 » |
|
ai, das balen man! maar gelukkig heeft ze er zelf niks aan overgehouden, dat is t belangrijkste toch als het alleen "blik schade" is altijd blij zijn Wil ooit in het verre verleden zelf gehad met m'n kever tegen een vrachtauto(vrachtauto is weg gesleept)
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #1566 Gepost op: Maart 05, 2015, 04:54:22 » |
|
dan werkt een ademlucht masker van de brandweer beter Robby en nu afwachten wat de analyse brengt zeker?
Ademluchtmaskers van de brandweer zijn natuurlijk van een ander type. Bij deze vraagt de drager op zelfstandige basis om zuurstof, en krijgt deze toegediend via een ventiel dat automatisch terug sluit bij het uitademen. Maar bij slaapapneu is er geen sprake van "zelfstandig" ademen, waardoor via een continue luchtpomp lucht wordt opgedrongen aan de patiƫnt. De analyse is reeds gebeurt in januari, nu was het de afstelling. Volgende week donderdag toestel afhalen in hospitaal.
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #1567 Gepost op: Maart 20, 2015, 08:14:12 » |
|
We hebben we het hier al eens een keertje gehad over de trend van tot 45km omgebouwde personenautos. Nu kwam ik onlangs deze tegen, een 2 liter diesel Opel Zafira van een lokaal klussenbedrijf. De foto is misschien niet al te duidelijk maar dat ding loopt tegen de 70km/h Goed, hij komt goed mee met het verkeer en tegenover de Aixam Mega die hij voor de Zafira reed, die reed idd 45km/h en zorgde voor een hoop frustratie als je daar achter reed op de provinciale weg, is dit een verbetering. Maar als ik het dus goed begrijp betaal je hier geen wegenbelasting voor en hebt geen keuringsplicht !! Het blijft een apart land hoor dat Nederland, als we ergens goed in zijn is het wel in het vinden van mazen in de wet.
|
|
« Laatste verandering: Maart 21, 2015, 04:02:56 door Frans »
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #1568 Gepost op: Maart 20, 2015, 08:28:21 » |
|
ik zeg niets...
|
|
|
|
|
|
|
Galaxie-Wil
|
|
« Antwoord #1569 Gepost op: Maart 21, 2015, 05:08:33 » |
|
Je hoeft er ook geen rijbewijs voor te hebben. Gelukkig kan je met 70 in't uur niemand dood rijden..............
|
|
|
|
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #1570 Gepost op: Maart 21, 2015, 09:24:15 » |
|
Woensdag mn nieuwe rooster gekregen voor de komende 2 week, en wat zie ik, 4 april werken......... dan is houten dus, dus ben nu alles in werking aan het stellen om nu eindelijk weer eens in Houten te kunnen zijn aangezien ik in december al die problemen had en de eerste beurs van dit jaar ook al niet kon, ik hoop dat iemand mn shift wil overnemen, maar tot nu toe heeft nog niemand aangeboden om over te nemen :(
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #1571 Gepost op: Maart 22, 2015, 10:38:01 » |
|
NIET helemaal waar Wil, 70 in de bebouwde kom is echt te hard en je kan iemand dood rijden hoor, al is het de kat van de buren maar
ENNE HE niels weer geen buren dan zeker, jammer hoor....
kan je niet van te voren zeggen die en die dag vrij???? Ik moet alles een jaar van te voren vast zetten, anders ook niet, maar dan nog geen garantie hoor, kan zo moeten gaan werken, alleen dan kom ik niet...
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
300ZX Z31
|
|
« Antwoord #1572 Gepost op: Maart 22, 2015, 10:48:07 » |
|
Cor, ik denk dat Wil's opmerking sarcastisch bedoeld is, gezien de puntjes erachter ;-)
|
|
|
|
|
|
|
Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #1573 Gepost op: Maart 23, 2015, 04:03:01 » |
|
@Cor, ja dat heb ik gedaan, maar helaas hebben ze me toch ingepland, dus heb toen boos heen gebeld en gemailt, maar "ze konden er niks aan doen, en ik moest maar ruilen met een collega" dus heb mn dienst nu ter overname vrijgesteld, maar niemand hapt, want het is een echte graveyard shift die niemand wil, zoals je zult begrijpen ben ik aardig pissed of dat er zo met personeel omgegaan wordt :'(
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #1574 Gepost op: Maart 23, 2015, 07:28:11 » |
|
EHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik ken het, vorig jaar mijn data opgegeven, een collega ook, zijn samen de 25 en 26e april vrij. denk je, krijgen we vanmorgen te horen dat een van ons mag terug komen, ja lekker heb 2 meetingen met kraam gereserveerd en collega heeft een weekendje weg geboekt en betaald... FIJN>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>..
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
|