Kroonmodelcars
|
|
« Antwoord #1515 Gepost op: December 03, 2014, 06:47:12 » |
|
gecondoleerd Egbert, Rutger en de rest van de familie, wij wensen jullie veel sterkte de komende tijd met dit verlies.
Niels & Kyri
|
|
|
|
|
|
|
Dries
|
|
« Antwoord #1516 Gepost op: December 03, 2014, 06:53:28 » |
|
Gecondoleerd en veel sterkte
|
|
|
|
|
|
|
Alwin van Hattem
|
|
« Antwoord #1517 Gepost op: December 03, 2014, 08:16:05 » |
|
Gecondoleerd Egbert...
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #1518 Gepost op: December 03, 2014, 08:58:03 » |
|
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #1519 Gepost op: December 11, 2014, 09:06:01 » |
|
the green mile , echt een mega goede film
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #1520 Gepost op: December 11, 2014, 09:34:20 » |
|
Hé lekker.
Net even stukje Thunderbirds gekeken. Het lanceren van de verschillende items. Aan de ene kant super geavanceerd, aan de andere kant ook weer totaal niet. Zo'n TB1 bijvoorbeeld. Heel geavanceerde voorbereiding en dan komt dat ding eindelijk in beweging met een mager geluidje.
Maar zo fijn om weer 'ns te zien. Vroeger toen ik nog Engelse les had op school keek ik nog wel BBC op donderdagavond en dan was er Thunderbirds. Dus ja, het is voor mij ook jeugdsentiment.
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #1521 Gepost op: Januari 03, 2015, 08:47:34 » |
|
De beste man is gekend in Honda kringen, is een schatjager voor Honda liefhebbers....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #1522 Gepost op: Januari 09, 2015, 03:49:59 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #1523 Gepost op: Januari 09, 2015, 04:47:04 » |
|
Robby, eerste keer zo te horen? dan volgt er nog een tweede keer als er iets uitkomt.
Van vrijdag op zaterdag is natuurlijk erg ongelukkig.
|
|
|
|
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #1524 Gepost op: Januari 12, 2015, 10:29:24 » |
|
hey Robby,
Hoe komt het ? heb je last van apneu ?
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #1525 Gepost op: Januari 12, 2015, 10:40:49 » |
|
hey Robby,
Daar is blijkbaar geen sprake van ? Bij een middelmatige inspanning is het net of ik 100 meter sprint getrokken heb, en het duurt bijna een uur voor ik weer op adem kom. Catheterisatie wees uit dat mijn hart en aderen perfect in orde zijn en er genoeg zuurstof in mijn bloed zit, ook bij inspanningen. Longonderzoeken wezen uit dat ook daar alles perfect in orde is, zelfs na 36 jaar roken geen rokerssporen. Bevestiging na longscan. Maar men vermoed dat ik verkeerd adem in mijn slaap, en dat zou een grote impact kunnen hebben op het dagelijks leven en de gezondheid. Binnen drie weken hopen we de uitslag te kennen.
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #1526 Gepost op: Januari 13, 2015, 09:51:04 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #1527 Gepost op: Januari 14, 2015, 06:03:56 » |
|
Liever een noodwiel dan géén wiel.
|
|
|
|
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #1528 Gepost op: Januari 15, 2015, 12:51:58 » |
|
hey Robby,
Daar is blijkbaar geen sprake van ? Bij een middelmatige inspanning is het net of ik 100 meter sprint getrokken heb, en het duurt bijna een uur voor ik weer op adem kom. Catheterisatie wees uit dat mijn hart en aderen perfect in orde zijn en er genoeg zuurstof in mijn bloed zit, ook bij inspanningen. Longonderzoeken wezen uit dat ook daar alles perfect in orde is, zelfs na 36 jaar roken geen rokerssporen. Bevestiging na longscan. Maar men vermoed dat ik verkeerd adem in mijn slaap, en dat zou een grote impact kunnen hebben op het dagelijks leven en de gezondheid. Binnen drie weken hopen we de uitslag te kennen. Fingers crossed !
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #1529 Gepost op: Januari 19, 2015, 06:33:31 » |
|
Bij een bekend wekelijks Nederlands autotijdschrift zit deze week een herdruk van het 1e nummer. Het jaartal is 1990, 25 jaar geleden dus. Van een ander autoblad kreeg ik onlangs een even oude uitgave in handen vanwege de auto die op de cover afgebeeld is. Leuk voor een paar plaatjes... @Auke, is die Toyota ooit op de weg verschenen? Wat een monsterlijk gedrocht op wielen zeg... De prijzen, u bent gewaarschuwd, zijn nog in harde Hollandse guldens. Delen door 2,2 geeft €uri's Dat eerste merk onder het woord PRIJZEN, dat zegt me niks : Aleko. Er was kennelijk maar 1 model.
|
|
|
|
|
|
|
|