demi10
Gast
|
|
« Antwoord #1350 Gepost op: Mei 07, 2014, 05:52:12 » |
|
Zoek eens op de mopperplaats op: mmbs chevrolet is toch belachelijk dat zoiets mogelijk is..... ook nog met aanhanger
|
|
|
|
|
|
|
Dries
|
|
« Antwoord #1351 Gepost op: Mei 07, 2014, 06:15:55 » |
|
Zoek eens op de mopperplaats op: mmbs chevrolet is toch belachelijk dat zoiets mogelijk is..... ook nog met aanhanger Vreemd en gevaarlijk volgens mij. Hier in de buurt rijdt iemand met een Audi A6 zonder kenteken met zo'n grote rode driehoek achterop.
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #1352 Gepost op: Mei 07, 2014, 09:42:17 » |
|
Zou je dat ook met je Porsche of Ferrari kunnen ???
|
|
|
|
|
|
|
LoD
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #1353 Gepost op: Mei 08, 2014, 10:26:43 » |
|
Ideaal toch voor in de stad? Geen APK, geen wegenbelasting, ruime boodschappenwagen, je zit droog, je moet er alleen niet buiten de bebouwde kom mee komen, dan schiet het niet op.
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #1354 Gepost op: Mei 09, 2014, 05:44:00 » |
|
Zoek eens op de mopperplaats op: mmbs chevrolet
Het hoeft niet zo'n grote te zijn hoor. Uitkijken dat Freaker niet op rare gedachten gebracht word.
|
|
|
|
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #1355 Gepost op: Mei 10, 2014, 10:28:01 » |
|
Het hoeft niet zo'n grote te zijn hoor.
Die kleintjes snap ik nog....maar een grote MPV of sportwagen
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #1356 Gepost op: Mei 17, 2014, 07:14:14 » |
|
Vandaag een toertje Zeeland met de nieuwe motor. Het weer gaat goed zijn en de motor draait zoet en het fototoestel gaat ook mee Wie weet wat zien we allemaal
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
|
niva
|
|
« Antwoord #1358 Gepost op: Mei 17, 2014, 07:27:32 » |
|
1187-opnieuw-middeleeuwse-pottenbakkerij-gevonden Ik zou ook maar een flinke tube bisonkit meenemen
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #1359 Gepost op: Mei 25, 2014, 06:11:27 » |
|
grom grom .. wat een dag vandaag ... eerst vanmorgen ontdekt dat er vannacht is ingebroken in mijn auto ... zijruit aan diggelen kosten 75,-- eigen risico ... en wat is er gejat .. 1 zonnenbril van 10 jaar oud ... MAN zo jammer dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven .... en net komen mijn buurman langs .. mijn kelderbox staat vol water ... ach ja we gaan maar even water hozen denk ik
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #1360 Gepost op: Mei 26, 2014, 12:29:27 » |
|
NOU jongen geen goed nieuws zeg, kom donderdag maar lekker hier spelen en uithuilen bij PAPA.
Maar alle gekheid op een stokje, wat een ellende voor een bril zeg, maar ja dat moet een Junk geweest zijn, een snelle roof, maar helaas niets erbij, maar jij een hoop schade...
En dat water in de kelder een leiding defect of zo....
Je 3inch vader
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #1361 Gepost op: Mei 26, 2014, 02:03:33 » |
|
hee cor , nee geen waterleiding .. helaas verstopte riool was de oorzaak .. dus vandaag kelder leeg gehaald en sop over de vloer en nu laten drogen en dan kan alles weer netjes op zijn plekje .. gelukkig valt de waterschade aan de spullen mee ...
|
|
|
|
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #1362 Gepost op: Mei 26, 2014, 05:23:12 » |
|
Da 's dikke kak, Marcel. Ze breken zelfs al voor een MP3stikje je auto in tegenwoordig. Boontje komt nog wel voor zijn loontje....
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #1363 Gepost op: Mei 26, 2014, 06:53:54 » |
|
Het is de laatste jaren bedroevend aan het worden in verband met criminaliteit. Meestal gaat het om minderjarigen, maar ook volwassenen die hun pollen niet kunnen thuishouden. Het ergste is dat deze soort wordt beschermt door het gerecht. Als je ze betrapt verlaat dan fluitend de buurt tot ze zijn opgekrast, want als je ingrijpt als eerlijke burger om je spullen te beschermen, dan wordt je fijngehakt door de hun toegewezen advocaat. Oppakken en de grens over tussen Europa en Groot-Brittanniƫ Ratten kunnen toch zwemmen
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #1364 Gepost op: Mei 27, 2014, 06:59:45 » |