300ZX Z31
|
|
« Antwoord #735 Gepost op: November 12, 2012, 03:40:13 » |
|
Pff, Marktplaats heeft gemeend om hun site ook eens te moeten 'updaten'. Geen verbetering m.i.! ::)
??? zie niets anders dan anders hoor? ??? Kan kloppen, zijn 40.000 mensen op proef, waaronder ik ook, wat een verschrikking, niks werkt fatsoenlijk en het ziet er niet uit ::) Grr, leuk is dat! Ik heb er echt niet om gevraagd om proefkonijn te worden voor zover ik me herinner! >:(
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #736 Gepost op: November 12, 2012, 03:48:11 » |
|
Pff, Marktplaats heeft gemeend om hun site ook eens te moeten 'updaten'. Geen verbetering m.i.! ::)
??? zie niets anders dan anders hoor? ??? Kan kloppen, zijn 40.000 mensen op proef, waaronder ik ook, wat een verschrikking, niks werkt fatsoenlijk en het ziet er niet uit ::) Grr, leuk is dat! Ik heb er echt niet om gevraagd om proefkonijn te worden voor zover ik me herinner! >:( Hoop dus geen testrabbit te worden... Bij fotoemmer hebben ze nu ook een beta-versie met nieuwe lay-out, ook een en al misere!!
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
demi10
Gast
|
|
« Antwoord #737 Gepost op: November 13, 2012, 07:24:14 » |
|
ZAT ook bij de proefkonijnen.
Vanmiddag een mailtje naar MP gestuurd dat ik de layout er niet beter op geworden vond.
en nu heb ik weer de oude.....dus negatieve kritiek is er niet gewenst. maar we zullen er allemaal eens aan moeten geloven.
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #738 Gepost op: November 13, 2012, 08:11:15 » |
|
Heb nog steeds de oude layout?
|
|
|
|
|
|
|
Galaxie-Wil
|
|
« Antwoord #739 Gepost op: November 13, 2012, 08:29:39 » |
|
Hier ook de nieuwe MP layout. Ik ben er nier blij mee.
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #740 Gepost op: November 13, 2012, 09:43:17 » |
|
Na een heerlijk ontspannend weekeinde in Volendam vanochtend toch maar weer gaan werken. Ik zie op de parkeerplaats een vrij plekje, mooi op de hoek dus hoppa auto in de achteruit en pats....... staat er in de hoek van juist deze plaats zo'n mooie gietijzeren brandkraan :-\ Nog nooit zien staan maar ik heb hem wel gevoeld (ik voel het nu nog) :'( Snel ff gekeken en het leek in eerste instantie op een diepe kras maar ik moest aan de slag dus later in m'n pauze voor de "second look" gegaan en er zit toch wel een flinke "buts" in de bumper en hij was ook losgeschoten uit een van de bevestigingen. Balen, balen en nog eens balen en je kunt niemand, behalve jezelf, de schuld geven >:( Maar goed, ff slikken en gewoon weer doorgaan, de verzekering is op de hoogte en de schadehersteller geboekt.
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #741 Gepost op: November 13, 2012, 09:45:09 » |
|
Oeps AU
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #742 Gepost op: November 13, 2012, 09:49:06 » |
|
Pfoe! Eindelijk issie 'zo goed als' af, mijn nieuwe bedrijfswebsite! Ben d'r maar wat trots op! www.kroeze-webdesign.nl
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #743 Gepost op: November 13, 2012, 09:55:28 » |
|
Website ziet er goed uit Henri, duidelijk, strak en accessable.
|
|
|
|
|
|
|
Dries
|
|
« Antwoord #744 Gepost op: November 13, 2012, 09:56:10 » |
|
Ziet er goed uit Henri, daar mag je zeker trots op zijn! Leuke foto van de Kever (en Fred Emmer..)
|
|
|
|
|
|
|
Henri
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #745 Gepost op: November 13, 2012, 09:59:33 » |
|
Ja die Kever is gaaf he??? Toevalstreffer dat ik die tegengekomen ben! ;D
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #746 Gepost op: November 13, 2012, 10:00:39 » |
|
Het sobere met dat appelgroene contrast spreekt wel aan. Het wijst op perfectie en service. Knap werk
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
theo Grazy Taxi Limos
Gast
|
|
« Antwoord #747 Gepost op: November 13, 2012, 10:01:28 » |
|
Pfoe! Eindelijk issie 'zo goed als' af, mijn nieuwe bedrijfswebsite! Ben d'r maar wat trots op! www.kroeze-webdesign.nlZeker om trots op tezijn Mooi / overzichtelijk / rustig Toppie :o
|
|
|
|
|
|
|
auke
|
|
« Antwoord #748 Gepost op: November 13, 2012, 10:12:56 » |
|
@ Frans...dat is balen...maar gelukkig is het alleen bij kunstofschade gebleven...het is te herstellen......
@ Henri...ziet er goed uit ! gefeliciteerd !
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #749 Gepost op: November 13, 2012, 10:14:23 » |
|
Na een heerlijk ontspannend weekeinde in Volendam vanochtend toch maar weer gaan werken. Ik zie op de parkeerplaats een vrij plekje, mooi op de hoek dus hoppa auto in de achteruit en pats....... staat er in de hoek van juist deze plaats zo'n mooie gietijzeren brandkraan :-\ Nog nooit zien staan maar ik heb hem wel gevoeld (ik voel het nu nog) :'( Snel ff gekeken en het leek in eerste instantie op een diepe kras maar ik moest aan de slag dus later in m'n pauze voor de "second look" gegaan en er zit toch wel een flinke "buts" in de bumper en hij was ook losgeschoten uit een van de bevestigingen. Balen, balen en nog eens balen en je kunt niemand, behalve jezelf, de schuld geven >:( Maar goed, ff slikken en gewoon weer doorgaan, de verzekering is op de hoogte en de schadehersteller geboekt. Aai Frans , typisch geval van een "tikkie" jammer... en de winterbanden er al onder ? ???
|
|
|
|
|
|
|
|