Frans
|
|
« Antwoord #300 Gepost op: Mei 06, 2012, 09:17:41 » |
|
pffff, ik denk dat ik maar eens begin de 3 inch verzameling te koop te zetten :mrgreen: :dare: Je laat me schrikken man, geen geintjes zeg :!: En tja 'n Unimog, zeg nooit nooit maar echt 'n planning heb ik niet (zal eerder weer 'n Mini zijn
|
|
|
|
|
|
|
Niels
|
|
« Antwoord #301 Gepost op: Mei 07, 2012, 11:00:30 » |
|
Tsja Elwin... ik heb toch maar makkelijk praten als vrijgezel. Dan is het gewoon en/en in plaats van of/of
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limo's
Gast
|
|
« Antwoord #302 Gepost op: Mei 07, 2012, 01:08:23 » |
|
JA zal wel lekker naar de meisjes aan het kijken zijn....
Maar deze week ben ik niet op het forum te vinden, ben met vrouwlief van dinsdag tot vrijdag avond in Milaan, en zaterdag gelijk werken dussssss..
Maar iemand nog tips voor in milaan, behalve ferrari`s spotten, corvettes zal ik wel niet zien daar :mrgreen: cor heb ze corvette gevonden in milaan :lolsmack: :lolsmack: :lolsmack: :lolsmack: :lolsmack: :lolsmack: :lolsmack: :lolsmack: :lolsmack: :lolsmack: :lolsmack: :lolsmack: :lolsmack: :doh: :doh: dag tevroeg geplaats :oops:
|
|
|
|
|
|
|
cor
|
|
« Antwoord #303 Gepost op: Mei 07, 2012, 05:01:28 » |
|
hij is fijn gozer, maar is toch leuk met je trapwagen op pad..
En @ elwin mooi foto`s man, die BMW is een topper :faint: :faint: Maar leuke ervaring man..
|
|
|
|
Loves Corvettes but other models are also nice
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #304 Gepost op: Mei 07, 2012, 05:29:10 » |
|
CORVETTISIMO ! Elwin, kan me voorstellen dat je een fijne dag gehad hebt. Die onderste Beamer is een knaller!
|
|
|
|
|
|
|
Hugo
|
|
« Antwoord #305 Gepost op: Mei 07, 2012, 09:56:43 » |
|
@ Galaxie:
Ben jij dan uit angst voor de wol met autootjes gaan spelen?
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #306 Gepost op: Mei 08, 2012, 05:05:29 » |
|
Het is : Veni Fidie Fietsie. Vertaald naar goed nederlands: Ik zag, Ik kwam en ik nam het mee. Veni vidi vici : ik kwam , zag en overwon... :oops: maar nou effe praktisch , al zou die maar 4 meter hoog zijn , hoe vervoer je zoiets ? Op een vrachtwagen ? Hallo : viaduct bij Strand Nulde...
|
|
|
|
|
|
|
VonkeFTF
Gast
|
|
« Antwoord #307 Gepost op: Mei 08, 2012, 05:09:32 » |
|
Kortom: Knap werk!
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #308 Gepost op: Mei 08, 2012, 05:15:54 » |
|
@ Elwin, besef je dat een auto, hoe mooi ook, niet iets is om je tijd mee te vullen behalve als je aan een restauratie werkt, je kan niet altijd rijden, en een cabrio is in de winter niet geweldig. Zonder 3inch wordt het dan punniken of breien in galopsteek! ja, maar weet je wat het is, met 3 inch kan ik niet echt rijden, en met een restauratie project ook niet. en dat wil ik juist, rijden. Dat doe ik dagelijks, ook naar volle tevredenheid met de huidige wagen, maar zou nog plezieriger kunnen zijn en in de winter.... er zijn hardtops leverbaar, of pekelbakken om de winter door te komen :mrgreen: en niet alle 3 inch gaat dan weg, Honda en "wat had ik vroeger" blijft, maar ga dan niet meer iedere bart smit en carrefour afrennen als er weer de zoveelste kleurvariant uitkomt :mrgreen: maar nu ben ik weer hier aan het zeveren he :doh:
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #309 Gepost op: Mei 08, 2012, 07:29:51 » |
|
Ik vind 't toch wel zeer toevallig... een fervent fietser, een vrachtwagenchauffeur met veel (weliswaar miniatuur)kraanwagens en een in lucht opgeloste fiets... naaaahhh, kannie... maar wel frappant!
|
|
|
|
"These may be toys, but this ain't child's play"
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #310 Gepost op: Mei 08, 2012, 07:31:50 » |
|
Moi je ne frappe pas très souvent , Maestro... :oops:
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #311 Gepost op: Mei 08, 2012, 08:01:56 » |
|
Moi je ne frappe pas très souvent , Maestro... :oops: Mais si on frappe... :roll:
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #312 Gepost op: Mei 08, 2012, 08:27:44 » |
|
Moi je ne frappe pas très souvent , Maestro... :oops: Mais si on frappe... :roll: ...dan vallen er klappe(n)...
|
|
|
|
|
|
|
Maestro
|
|
« Antwoord #313 Gepost op: Mei 08, 2012, 08:29:16 » |
|
Moi je ne frappe pas très souvent , Maestro... :oops: Mais si on frappe... :roll: ...dan vallen er klappe(n)...
|
|
|
|
|
|
|
theo Grazy Taxi Limo's
Gast
|
|