3 Inch Forum
Januari 26, 2020, 12:48:24 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!

Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Discussie Siku VW T5 (1070)  (gelezen 1925 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
buttonfreak
Forum Freak

« Gepost op: November 02, 2011, 11:57:56 »

Waarom is mijn commentaar verwijdert/ We willen toch een goede database en we willen toch niet het verkeerde nummer en zelfs in dit geval cast op de verkeerde plek?

database
blog (nieuw!)
Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer

broem broem

« Antwoord #1 Gepost op: November 02, 2011, 01:49:45 »

Heb ik gedaan omdat we geen commentaar in de catalogus willen.

Ik heb er even een nieuw topic voor aangemaakt hiero, kunnen we verde discussieren.

buttonfreak
Forum Freak

« Antwoord #2 Gepost op: November 02, 2011, 02:11:46 »

Hallo Henri, dank je, ik snap dat commentaar van je, echter - het lijkt me juist vanwege de discussie het interessant het daaro eerst uit te praten en dan later het commentaar te verwijderen?

In ieder geval mijn punt is dat de T5 Transporter en de T5 Multivan verschillende casts zijn (zij het weinig verschillend) en duidelijker nog: twee nummers hebben. Die zouden dan apart behandeld moeten worden.

Het "probleem" van SIKU i s dat vele auto's los verschillende nummers hebben (zoals de Rover Mini), maar soms ook voorkomen in een set met een ander nummer (Bijvoorbeeld de Multivan met paardenaanhanger).

Zouden we, om de catalogus een correct naslagwerk te creeeren en te houden, dit dus dan ook niet beter proberen te splitsen?

database
blog (nieuw!)
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: