auke
|
|
« Antwoord #30 Gepost op: Januari 05, 2014, 05:29:26 » |
|
gaaf zeg.....leuk !
|
|
|
|
= the one and only =
|
|
|
|
Schakel
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #32 Gepost op: April 18, 2014, 10:08:35 » |
|
Echt meesterlijk! Die wil ik ook.
|
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #34 Gepost op: December 17, 2014, 04:11:09 » |
|
Op het eerste zicht ziet dat er goed uit, maar aangekleed gaat dat wel een beter beeld geven
|
|
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
Martyn
|
|
« Antwoord #35 Gepost op: December 17, 2014, 07:22:45 » |
|
Hey zie nu pas dat je mijn MG ZR hebt gebouwd van Johnny Lightning. Ben het zelf ook nog plan, om mijn rode ZR te bouwen als 3-Inch Bij Cor heb ik eens onderstaande Civic gekocht, en de strepen er al afgehaald. Moet dus op deze auto gaan lijken grt, Martijn
|
|
« Laatste verandering: December 17, 2014, 07:24:31 door Martyn »
|
|
Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines. Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66 Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #36 Gepost op: December 21, 2014, 04:13:44 » |
|
het blijft heel erg leuk om te zien jou verbouwingen
|
|
|
|
|
|
|
Pieter
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #37 Gepost op: December 26, 2014, 10:54:27 » |
|
Thanks voor de comments.
@Mathyn: ja, er zijn zeker grote gelijkenissen tussen de MG/Rover en de Honda Civic, maar vooral de achterruit (die bij de JL veel te diep zit) en naden van de lichten en zeker ook de bumpers moeten aangepast worden. Verder zeker ook de zijstraat want die moet lager gezet worden. De zijruiten zijn nagenoeg identiek dus dat scheelt al. Ik ben zeker benieuwd naar de uitkomst. De groene op de achtergrond moet er idd eentje voorstellen, bij gebrek aan geschikte wielen heeft ie Welly velgen gekregen, maar er zijn betere.
Succes ermee:-)
|
|
« Laatste verandering: December 26, 2014, 10:57:21 door Pieter »
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #38 Gepost op: December 26, 2014, 11:57:42 » |
|
echte huisvlijt mensen... de industrie voorziet niet in alles, dus creativiteit geboden en
respect
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
|
Martyn
|
|
« Antwoord #40 Gepost op: Januari 03, 2015, 10:26:18 » |
|
Dat is heel goed gelukt. Echt prima, met de dikkere wielkasten, bumpers en mooie velgen. Het blijven echt stoere wagentjes die opgeleukte Rover 200. grt, Martijn PS wordt trouwens nog altijd verkocht in Japan als MG3 SW;
|
|
« Laatste verandering: Januari 03, 2015, 10:32:00 door Martyn »
|
|
Op zoek naar; Volkswagens en Micro Machines. Verzameling 3-inch; Impy - LoneStar, Siku V en 1000-serie, Schuco 1:66 Meetings; Sevenum 4x/jaar, Maasmechelen of Hoogstraten 1x/jaar
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #41 Gepost op: Januari 03, 2015, 12:10:44 » |
|
Tjonge,..knap werk.
Heb je ook foto's van het work in progress?
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #42 Gepost op: Januari 03, 2015, 06:03:10 » |
|
Dat is heel goed gelukt. Echt prima, met de dikkere wielkasten, bumpers en mooie velgen. Het blijven echt stoere wagentjes die opgeleukte Rover 200.
grt, Martijn
PS wordt trouwens nog altijd verkocht in Japan als MG3 SW;
Moet dat niet China zijn? De extensie .CN duidt op de grote Chinese Volksrepubliek
|
|
|
|
|
|
|
Pieter
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #43 Gepost op: Januari 03, 2015, 07:41:18 » |
|
De auto wordt inderdaad als MG nog nieuw gebouwd in China, en verkocht in afzetmarkten waar de veiligheidsnormen niet zo hoog zijn (China, Oekraïne, Algerije, Chili...).
Ik heb buiten deze foto's jammer genoeg geen 'in progress' foto's meer, maar ik tracht binnenkort een Rover 25 en of MG ZR mk2 te maken, en tracht deze goed tijdig te fotograferen.
|
|
|
|
|
|
|
|
|