pedro
Gast
|
|
« Antwoord #75 Gepost op: Februari 27, 2012, 08:13:46 » |
|
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #76 Gepost op: Februari 27, 2012, 08:14:50 » |
|
...trouwens... eigenlijk "vreemde" wielen onder die Eend Cabrio... :oops:
|
|
|
|
|
|
|
Taunomatic
|
|
« Antwoord #77 Gepost op: Februari 27, 2012, 08:37:08 » |
|
Die Tempo is zeker geslaagd!
|
|
|
|
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #78 Gepost op: Februari 27, 2012, 08:40:53 » |
|
...trouwens... eigenlijk "vreemde" wielen onder die Eend Cabrio... :oops: Nee hoor, gewoon Siku wielen onder een halve Siku Eend grt Pedro
|
|
|
|
|
|
|
VetteEd
|
|
« Antwoord #79 Gepost op: Februari 27, 2012, 10:22:58 » |
|
Zo, de productielijnen zijn gestart :shock: :shock: Heerlijk, dat Eendje
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #80 Gepost op: Februari 27, 2012, 08:35:12 » |
|
Zo, de productielijnen zijn gestart :shock: :shock: Heerlijk, dat Eendje zeg dat wel... eeehhhhh Pedro waar kunnen we bestellingen doen??? <LOL> super normaal blank gemaakt en dan grondverf vervolgd door lak en blanke lak misschien?
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #81 Gepost op: Februari 27, 2012, 08:40:07 » |
|
...trouwens... eigenlijk "vreemde" wielen onder die Eend Cabrio... :oops: Nee hoor, gewoon Siku wielen onder een halve Siku Eend grt Pedro Ja het viel me eerst niet op , maar een Siku Eend heeft normaal gesproken een eigen wieltype zonder SIKU er op...
|
|
|
|
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #82 Gepost op: Maart 01, 2012, 10:36:15 » |
|
Zo, de productielijnen zijn gestart :shock: :shock: Heerlijk, dat Eendje zeg dat wel... eeehhhhh Pedro waar kunnen we bestellingen doen??? <LOL> super normaal blank gemaakt en dan grondverf vervolgd door lak en blanke lak misschien? Hoi Henk, inderdaad blank gemaakt maar geen grondverf gebruikt, gewoon met de definitieve laklaag 2x gespoten en klaar. grt Pedro
|
|
|
|
|
|
|
Frans
|
|
« Antwoord #83 Gepost op: Maart 03, 2012, 07:01:23 » |
|
Die Mustang is mooi geworden :shock:
|
|
|
|
|
|
|
lastchancegarage
Beginnend spammer
Last Chance Garage
|
|
« Antwoord #84 Gepost op: Maart 03, 2012, 07:47:49 » |
|
Vind de mustang het mooiste [maar ja dat komt dat USA cars m'n favorieten zijn.
Ziet er allemaal top uit!
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #85 Gepost op: Maart 03, 2012, 08:25:35 » |
|
vette Mustang!
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #86 Gepost op: Maart 03, 2012, 08:43:14 » |
|
Mustang is zeker met die wielen cool Enige waar ik mijn twijfels over heb is het gele interieur bij een rode auto oa de golf. Maar de nieuwe kleuren staan de modellen goed. Aangezien de modellen nog niet dichtgemaakt zijn kan ik nog kleine details aanbrengen/veranderen. Het interieur bij de Golf viel me ook direct op :? . Maar bij de Golf ging het me in eerste instantie om de vierkante koplampen . grt Pedro
|
|
|
|
|
|
|
|
marcel
|
|
« Antwoord #88 Gepost op: Maart 04, 2012, 11:25:48 » |
|
erg mooie projecten ... heb je bij die golf de lampen en gril van een vw caddy (siku) gebruikt .. of heb je de ronde lampen vierkant gemaakt ... ?? in ieder geval GAAF GEDAAN
die mustang is echt supers
|
|
|
|
|
|
|
pedro
Gast
|
|
« Antwoord #89 Gepost op: Maart 04, 2012, 04:27:25 » |
|
erg mooie projecten ... heb je bij die golf de lampen en gril van een vw caddy (siku) gebruikt .. of heb je de ronde lampen vierkant gemaakt ... ?? in ieder geval GAAF GEDAAN
die mustang is echt supers Inderdaad de lampen van de Caddy, de lampen van de Golf komen dus in de Caddy grt Pedro
|
|
|
|
|
|
|
|