BAS TGX
Gast
|
|
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 15, 2011, 01:27:57 » |
|
Zitten hier nou Paudi models tussen? Replicars is bezig geweest om ze te importeren, maar hebben afgehaakt omdat: 1) De modellen echt slecht waren 2) De af te nemen aantallen VEEL te groot waren 3) Prijs/kwaliteit ver te zoeken is
Ik ben erg benieuwd of dit al verbeterd is? Owh die modellen zijn nu echt heel gedetailleerd. Heel duur zijn ze niet meer, en ze heten Niét paudi!
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #16 Gepost op: Mei 15, 2011, 03:08:24 » |
|
:shock: OMG, die is vet, cool, gaaf! Mooie aanwinst zeg, toch ook weer eens op MAF kijken... thanks for showing.
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
BAS TGX
Gast
|
|
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 15, 2011, 04:58:22 » |
|
:shock: OMG, die is vet, cool, gaaf! Mooie aanwinst zeg, toch ook weer eens op MAF kijken... thanks for showing. Geen aanwinst, mocht ik willen. Ik ga kijken of ik er een kan regelen, maar ik schat de kans klein!
|
|
|
|
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #18 Gepost op: Mei 15, 2011, 05:29:17 » |
|
:shock: OMG, die is vet, cool, gaaf! Mooie aanwinst zeg, toch ook weer eens op MAF kijken... thanks for showing. Geen aanwinst, mocht ik willen. Ik ga kijken of ik er een kan regelen, maar ik schat de kans klein! Ok, ik dacht dat je deze al had. Maar het is een mooi model en ik denk niet dat Peugeot Breukelen deze gaat hebben. Modellen zijn wel goed hoor, hoge kwaliteit en daar is de prijs wel naar. Hopelijk zakt die prijs nog wat, want ze zijn wel prijzig. Deze zal zeker tussen de 80 en 100euro liggen denk ik.
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #19 Gepost op: Mei 15, 2011, 06:05:50 » |
|
tussen de 80 en 100 euro? zo hee... maarre, nu lees ik tegenstrijdige berichten....toch?
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
Jaceot
|
|
« Antwoord #20 Gepost op: Mei 15, 2011, 08:56:58 » |
|
tussen de 80 en 100 euro? zo hee... maarre, nu lees ik tegenstrijdige berichten....toch? :huh: Prijs bedoel je misschien? Ligt er aan wat je betaalbaar vind. Nu is dit model misschien niet van Paudi. Maar de modellen vergelijkbaar op de site van Paudi kosten $120.00 voor bijvoorbeeld een Peugeot 307 Sedan.
|
|
|
|
Greetz Jacco
|
|
|
Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer
broem broem
|
|
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 16, 2011, 08:01:07 » |
|
Zitten hier nou Paudi models tussen? Replicars is bezig geweest om ze te importeren, maar hebben afgehaakt omdat: 1) De modellen echt slecht waren 2) De af te nemen aantallen VEEL te groot waren 3) Prijs/kwaliteit ver te zoeken is
Ik ben erg benieuwd of dit al verbeterd is? Owh die modellen zijn nu echt heel gedetailleerd. Heel duur zijn ze niet meer, en ze heten Niét paudi!Nou volg ik je even niet?? We hadden het toch over Paudi modellen? Welk(e) merk(en) staan er dan op je foto's?
|
|
|
|
|
|
|
BAS TGX
Gast
|
|
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 16, 2011, 01:58:23 » |
|
Luistert en huivert! Paudi is een véél te dure leverancier, van deze modellen. Die 307 Sedan die Jacco noemt als voorbeeld, die koop je dus voor ongeveer €110,- bij Paudi. Ik kan via een kennis hier in Nederland die modellen kopen, en hij zou hem voor €60,- kunnen aanbieden (tenzij de Douane moeilijk gaat doen)
De merken van deze modellen, zijn veelal Hengdee en onderaannemers van Kyosho. De modellen die ik op de eerste pagina postte zijn niet van deze merken, dit zijn Norev's, Autoart's en andere merken die gewoon hier makkelijk te verkrijgen zijn.
|
|
|
|
|
|
|
Civictoria
|
|
« Antwoord #23 Gepost op: Mei 16, 2011, 04:50:22 » |
|
tussen de 80 en 100 euro? zo hee... maarre, nu lees ik tegenstrijdige berichten....toch? :huh: Prijs bedoel je misschien? Ligt er aan wat je betaalbaar vind. Nu is dit model misschien niet van Paudi. Maar de modellen vergelijkbaar op de site van Paudi kosten $120.00 voor bijvoorbeeld een Peugeot 307 Sedan. Nou ik bedoelde over de kwaliteit....
|
|
|
|
One life, live it!
|
|
|
BAS TGX
Gast
|
|
« Antwoord #24 Gepost op: Mei 16, 2011, 06:29:57 » |
|
tussen de 80 en 100 euro? zo hee... maarre, nu lees ik tegenstrijdige berichten....toch? :huh: Prijs bedoel je misschien? Ligt er aan wat je betaalbaar vind. Nu is dit model misschien niet van Paudi. Maar de modellen vergelijkbaar op de site van Paudi kosten $120.00 voor bijvoorbeeld een Peugeot 307 Sedan. Nou ik bedoelde over de kwaliteit.... Kwaliteit is perfect, je kan er niet mee raggen en rondlopen als met een 3 inch. En ze hebben prachtige details!
|
|
|
|
|
|
|
|