Yoki
Newbie
|
|
« Antwoord #390 Gepost op: November 19, 2014, 04:15:18 » |
|
Je hebt talent
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #391 Gepost op: November 19, 2014, 06:13:57 » |
|
Het lijkt dat de garagedeuren echt open en dicht kunnen Robby, hoe heb je dat gemaakt?
marcel
Het lijkt !!!! Daar draait het allemaal om !!!! Ze gaan niet open, maar als het daar op lijkt is mijn opzet geslaagd Ik zoek er nog één te maken met opengaande poorten en werkende liften, maar dat zal niet voor de zomer zijn
|
|
« Laatste verandering: November 19, 2014, 06:16:43 door Robby »
|
|
In elke volwassene schuilt een kind
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #392 Gepost op: November 20, 2014, 12:45:23 » |
|
Mooie garage Robby Wanneer kunnen we er één bestellen? Wie weet komt dat er wel eens van ik word zeker klant !
|
|
|
|
|
|
|
VW_Dutchy
|
|
« Antwoord #393 Gepost op: November 20, 2014, 02:26:39 » |
|
hey Robby, de ontwerpen van U garage's komen van de internet zeker?
|
|
|
|
Leef met plezier en geniet van je hobby door ook anderen een hobby te gunnen
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #394 Gepost op: November 20, 2014, 04:48:38 » |
|
hey Robby, de ontwerpen van U garage's komen van de internet zeker?
De garages komen uit het topic oude garages van THEO http://3inchforum.nl/index.php/topic,21785.0.htmlIk gebruik enkel de voorbeelden, maar het omzetten en uitwerken naar 3 inch doe ik zelf. Er zijn geen plannen van, maar het neusje van de zalm ben ik nog aan het uitwerken
|
|
|
|
|
|
|
Egbert2CV
|
|
« Antwoord #395 Gepost op: November 20, 2014, 11:43:20 » |
|
Even wat voorbeelden ter inspiratie... Foto 1 toont drie garages in een brocante-zaakje, foto 2 de onderste twee maar bij de bovenste daarvan zit nu de deur dicht...
|
|
|
|
|
|
|
microbuss
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #396 Gepost op: November 21, 2014, 04:45:07 » |
|
WOW! Your buildings are awesome sauces!! yes do want one American style The BP I'd do in Texaco or Sinclair since I loves Brontosauruses
|
|
|
|
Hello Newbie here from USA I collect diecast & trains too Such as HO/OO scale Such as Majorette, Matchbox, Hot Wheels & others Please ask here before adding me I only speak English
|
|
|
chummy dj
|
|
« Antwoord #397 Gepost op: November 23, 2014, 04:59:07 » |
|
Vandaag in intra tuin (Olen) geweest Robby....daar vond ik led lichtjes om verlichting temaken aan 2,99eur..nu tijdens de kerst.. Let wel op,de rekken waar de kerst huisjes staan,liggen er ook,maar die kosten 8,99eur..!!!!!
|
|
« Laatste verandering: November 23, 2014, 07:12:20 door chummy dj »
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #399 Gepost op: November 23, 2014, 05:07:39 » |
|
Mooie voorbeelden Egbert Maar deze maal ga ik voor een groot project
|
|
|
|
|
|
|
Galaxie-Wil
|
|
« Antwoord #400 Gepost op: November 23, 2014, 05:39:34 » |
|
Juist, 2 meter hoog en plek voor heul veul autokus
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #401 Gepost op: November 24, 2014, 08:52:36 » |
|
Vandaag provinciale staking, dus een verlengd weekend Nog eens even tijd genomen voor een oud projectje. Eentje stuk, maar dat is met opzet gedaan voor de bandenmuur (toekomst)
|
|
|
|
|
|
|
sergoids
|
|
« Antwoord #402 Gepost op: November 24, 2014, 11:47:01 » |
|
Mooi gedaan zeg ! Een beetje zonde wel van de 'moedwillige' beschadiging aan de gele maar ben wel benieuwd naar de reden. Die decals komen nog van bij die De Roos ?
|
|
|
|
|
|
|
Robby
|
|
« Antwoord #403 Gepost op: November 24, 2014, 11:56:54 » |
|
ESSO van De Roos, Vaillant kom uit een doos van de rommelmarkt. Ik koop regelmatig bouwdozen die reeds begonnen zijn en waar de decals nog inzitten. Meestal gaan die weg voor een eurootje of twee, en daar kan je ze nergens voor krijgen En moedwillig is het inderdaad, maar de meeste van deze modellen zijn in zo een belabberde staat, dat ik zoveel modelletjes moet openen om een geheel te krijgen. En dan zit je met een overschot aan onderdelen.
|
|
|
|
|
|
|
microbuss
Lekker bezig
|
|
« Antwoord #404 Gepost op: November 24, 2014, 05:01:16 » |
|
Esso is S.O. And S.O. equals Standard Oil lol What is DeRoos?
|
|
|
|
Hello Newbie here from USA I collect diecast & trains too Such as HO/OO scale Such as Majorette, Matchbox, Hot Wheels & others Please ask here before adding me I only speak English
|
|
|
|