3 Inch Forum
Mei 03, 2024, 06:42:35 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 3 [4]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Majorette 2020  (gelezen 29752 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #45 Gepost op: Januari 29, 2020, 10:05:31 »

:wav:6
Nee compleet nieuw model, kijk maar eens naar de koplampen en vergelijk die maar eens met de 508 SW's die in de kast staan  thumbsup

Bij het model staat achter de modelnaam "PEUGEOT 508 SW" een sterretje. Dat sterretje staat onderaan uitgelegd als "Prototype". M.a.w. dat moet wel een nieuw model zijn. Waarschijnlijk de recentste 508 SW, die beduidend anders is dan het vorige Majorette model.
Gelogd
Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Antwoord #46 Gepost op: Februari 03, 2020, 09:58:00 »

Ook Majorette heeft een hoop nieuws voor 2020 gepland staan! Bij deze dus ook enkele beelden van Majorette vanuit Nürnberg thumbsup


Het grote nieuws bij Majorette was natuurlijk het nieuwe partnerschap met Porsche Design, vandaar ook dat we vanuit deze hoek ook de meeste beelden kunnen verwachten! Veel uitleg heb ik er niet bij zoals bij de posts over Siku, maar dat komt vooral omdat Majorette niet altijd even duidelijk is met leveringsdata, wel moet ik zeggen dat er in deze serie een hoop mooie modellen zijn uitgekomen. Misschien een beetje veel van het zelfde, maar we zijn eigenlijk niet anders gewend van ze thumbsup



















































































Een ander nieuw partnerschap is het partnerschap wat men is aangegaan met de Duitse voetbalvereniging Bayern München, Ook hier zitten weer een aantal hele leuke modellen tussen, verkrijgbaarheid van deze modellen is denk ik alleen maar via de Fanshops in verschillende Duitse steden. Persoonlijk ben ik wel van mening dat iets meer afwisseling in de modelkeuze leuk was geweest, maar gelukkig heeft men ook niet van elke speler de auto van de club uitgekozen van Majorette:









Het laatste nieuw Partnerschap van Majorette is met de Formule E ook in deze serie komen weer een hoop verschillende varianten van de racers uit thumbsup

























Naast alle nieuwe partnerschappen zijn ook de oudere series uitgebreid of vernieuwd, te beginnen met de DeLuxe serie:











Een nieuw model in de DeLuxe serie wordt deze prachtige(iet wat over de top zijnde) Lamborghini Sian, kennelijk is OF het model nog te nieuw OF de auto is nog te moeilijk om te realiseren, feit blijft dat het model wel zal komen bij Majorette, maar wanneer is nog niet duidelijk. Van deze auto was namelijk nog géén prototype te vinden in Nürnberg en zijn er alleen catalogusafbeeldingen van bekend:



Wel was er nog een nieuwe serie met voornamelijk oudere castings, dit is een serie speciaal voor de jongere meiden die wel iets met auto's hebben. Niet alle castings in deze serie zijn naar mijn mening erg goed geslaagd er zitten namelijk een aantal tussen waarvan ik denk deze combinatie klopt niet helemaal, maar al met al denk ik dat de meiden hier wel vrolijk van zouden kunnen worden:



















Verder heb ik hier nog een klein overzicht van alle nieuwe modellen, waar we in het verlengde hier van wat betere foto's zien van de nieuwe modellen, te beginnen met de Streetcar series:













Gevolgd door de Premium series:

















Ook in de Racing serie zijn wat nieuwe livery's uitgekomen, De Toyota Celica was al in verschillende detail foto's voorbij gekomen dus bij deze heb ik alleen foto's van de Corsa in racing trim, De Corvette GT3 en vaag op de achtergrond de Jaguar F-Type met z'n nieuwe pakkie aan:





Ook van de Rally auto's zijn nieuwe livery's uitgekomen hier een kleine impressie:



Ook de vintage serie heeft weer nieuw modelletje mogen toevoegen:









Zo ik hoop dat jullie ook hier weer een goed beeld hebben gekregen van alle nieuwtjes van Majorette thumbsup
Gelogd
VW_Dutchy
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3440


one only lives once, enjoy it


WWW
« Antwoord #47 Gepost op: Februari 04, 2020, 07:53:37 »

dank voor de mooie foto's EN informatie
kunnen we uitkijken naar veel moois
Gelogd

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
Scoobie
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 2289


« Antwoord #48 Gepost op: Februari 04, 2020, 03:52:03 »

Goed te zien dat majorette heel actief is. Nu nog zien te vinden.
Gelogd
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10383



WWW
« Antwoord #49 Gepost op: Februari 04, 2020, 04:19:25 »

De NAMAC schrijft dat een Toyota Yaris WRC komt
Gelogd

WP
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1827


WP from Estonia


« Antwoord #50 Gepost op: Februari 05, 2020, 05:18:16 »

Wow Majorette did a "long jump". Models became much better.
Is Majorette sold to an other owner ?

vs

Gelogd
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10383



WWW
« Antwoord #51 Gepost op: Februari 05, 2020, 07:09:32 »

Wow Majorette did a "long jump". Models became much better.
Is Majorette sold to an other owner ?

vs


For some years now, Majorette is part of Simba-Dickie-group
Gelogd

buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10383



WWW
« Antwoord #52 Gepost op: Juni 18, 2020, 02:32:23 »

Op de Shop van Majorette was binnen de dag o.a. de Suzuki Jimny en Hyundai uitverkocht.
Gelogd

Hugo
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2710


« Antwoord #53 Gepost op: Juni 18, 2020, 09:04:15 »

Sorry hoor, maar is er niet vaak een run op nieuwe modellen? Het kan bovendien ook nog zijn dat de verwachtingen lager waren, waardoor ze even op waren.
Kan ook nog express zijn om even weinig in de shop te leggen. Dit om de indruk te geven dat jouw product populair is. Mensen zijn verzot op populaire producten tegenwoordig.
Ik zou hier totaal niks uit willen afleiden.
Gelogd
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10383



WWW
« Antwoord #54 Gepost op: Juni 18, 2020, 09:07:54 »

Majorette geeft zelf aan dat ze uitverkocht zijn en niet terugkomen. Wel komen ze vanaf Augustus in de winkel
Gelogd

Pagina's: 1 2 3 [4]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!