3 Inch Forum
Mei 09, 2024, 01:59:18 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in het zonnetje : hotwheels ford fairlane GT 1966  (gelezen 6698 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Gepost op: Juli 13, 2019, 09:53:09 »

we maken nog een  icon_sunny vandaag en nu is het de

ford fairlane GT 1966 van hotwheels


toen ik voor het eerst deze hotwheels zag had ik gelijk zoiets van mmm mooie wagen van hotwheels .. deze mag de collectie in , vanaf de zijkant gezien is de auto leuk herkenbaar met het 1:1 model .



de voorkant is leuk gedaan , veel chrome werk en breekbaar .. had iets meer detail op gemogen



achterkant is ook netjes gedaan , maar details op de verlichting had leuker geweest



de bodemplaat is voorzien van enige info

hotwheels staat erom bekend om veel varianten te maken van sommige modellen .. zo ook deze ford fairlane is vaak gebruikt door hotwheels



op zich een leuke uitvoering



deze vind ik gaaf met perfecte velgen eronder



mooie opvallende kleur



mooie velgen , de kleurkeuze .. twijfel



mmmm topper



speels maar leuke variant



echt hotwheels



hot hot hot



en tot slot deze mooie neutrale uitvoering deze vind ik ook helemaal geweldig .. met metalen bodemplaat





wat vinden jullie van deze ford failane 1966 ... zijn er nog meer varianten .. laat ze maar zien hier ....  

graag weer tot een volgend  icon_sunny

 cya
« Laatste verandering: Juli 13, 2019, 09:56:01 door marcel » Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #1 Gepost op: Juli 13, 2019, 10:36:14 »

Dit is niet zo mijn ding al zijn die met die speciale velgjes en vooral die laatsle met metalen bodem en erg fraaie kleur wel erg netjes.
Dit zijn nou typisch van die modellen die ik om moet draaien om te achterhalen wat voor model het is. Zoals er nu over eenheidsworst wordt gesproken over auto's in het straatbeeld, vind ik dat helemaal met al die amerikaanse sleeen uit de jaren 60, 70 en 80...
Gelogd
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Antwoord #2 Gepost op: Juli 14, 2019, 08:56:08 »

heel herkenbaar wat je schrijft ,, ik heb dat ook dat ik op de bodemplaat moet kijken .. hoe heet deze auto nou ook al weer . zeker als ze ook nog eens verschillende jaargangen uitbrengen . dan is het eind zoek ....
Gelogd
lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6199


« Antwoord #3 Gepost op: Juli 14, 2019, 12:22:27 »

Kleurvariant.



Wielvariant op de rode en nog twee kleurvarianten.

« Laatste verandering: Juli 14, 2019, 12:38:22 door lil 86 » Gelogd
Remko
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 482


« Antwoord #4 Gepost op: Juli 17, 2019, 12:08:15 »

Dit zijn twee favoriete Amerikanen van Hot Wheels, ik heb ook de oranje en turquoise first editions hiervan. HW heeft altijd veel Amerikaanse klassiekers gemaakt, maar een jaar of 10 of zo geleden was er een periode waarin er in snel tempo veel jaren '60 en begin '70 modellen verschenen, vaak van hele aardige kwaliteit. Ik probeer daar meestal de First editions van te vinden, omdat die vaak net wat meer detaillering (koplampen, merknamen, deurgrepen, etc) hebben, en bovendien vaak ook in correcte kleuren en striping. in combinatie met 5SP wielen zijn het toch nette modelletjes voor weinig geld.  icon_thumleft
Latere versies met willekeurige kleuren en ditto wielen kunnen mij vaak maar matig bekoren.
Een paar jaar terug had men zo'n beetje alle modellen uit die tijd wel gehad en verschoof de aandacht meer naar o.m. Japanse klassiekers, pick-up trucks of jaren '80 retro (ook leuk  icon_tongue ) maar ik vind het nog steeds leuk om uit dese generatie te zoeken, en het verbaast me nog steeds hoeveel HW hiervan heeft uitgebracht.
Gelogd

marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Antwoord #5 Gepost op: Juli 19, 2019, 06:10:51 »

dank voor de mooie aanvulling lil'86   wav
Gelogd
lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6199


« Antwoord #6 Gepost op: Juli 19, 2019, 08:35:27 »

dank voor de mooie aanvulling lil'86   wav

Graag gedaan, ik vind het ook een top model.  icon_thumleft
Gelogd
VetteEd
Global Moderator
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 9724


« Antwoord #7 Gepost op: Juli 19, 2019, 10:07:22 »

Ik ook. M.n. De teal en zwarte versie zijn top notworthy
Gelogd
Galaxie-Wil
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3109


[url=https://ibb.co/gy7JNR][img]https://thumb.ibb.


« Antwoord #8 Gepost op: Juli 27, 2019, 04:35:22 »

Mooi model van een mooie auto!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!