3 Inch Forum
Mei 02, 2024, 06:12:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Openingstijden Autoos International  (gelezen 5577 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
johnnijhuis
Matchbox Ambassador
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 168



WWW
« Gepost op: Mei 30, 2020, 03:06:20 »

Belangrijke Boodschap

Door het AFLASSEN VAN AL ONZE BIJEENKOMSTEN willen steeds meer mensen gekochte modellen bij ons afhalen in Breda.

Hierbij gelden de volgende voorwaarde vanaf vandaag.

Voor mijn deur vindt U op de weg 8  Oranje kruizen met daartussen de wettelijke afstand van 1.50. Rechts van deze oranje kruizen staan ook 8 blauwe kruizen. U raadt het al de oranje kruizen zijn voor het ophalen van Matchbox modellen en de blauwe voor het ophalen van Hotwheels.

Ongeacht de volgorde van binnenkomst gaan de Oranje kruizen altijd voor op wachtende achter de blauwe kruizen.

Als het 10 tiende blauwe kruis bezet is dan kunt u beter opsodemieteren want dan is de wachttijd opgelopen tot 3 uur. Kunt U beter terugkomen als de Matchbox verzamelaars slapen.

U dient met een pin pas af te rekenen. Voor Matchbox verzamelaars is dit gratis. Hotwheel verzamelaars betalen 40 cent extra.

Mocht  U in het verleden te laat betaald hebben dan  kan U geen gebruik maken van de oranje kruizen. Wel van de blauwe. Nog liever heb ik in dit geval dat U uw geldt besteed bij Galaxie in Breda. Daar staan geen kruizen want die heeft hij ook niet nodig en dat is op loopafstand van onze winkel.

Als U van te voren belt dan ben ik onder omstandigheden wel bereid eens te kijken of de rij blauwe verzamelaars al vol is. Dit geldt echter alleen voor Matchbox verzamelaars.

Mocht U nog vragen hebben dan kunt U een boodschap inspreken of mij via de politie in Breda bereiken (afdeling tijdelijke bewaring) maar dat kost U waarschijnlijk wel een boete als U voor
deze onzin 112 belt.

Onze openingstijden zijn 1 uur voor aanvang van de Efteling en wij sluiten precies 1 uur na de opening van de Efteling. Ongeacht de wachtende bij de blauwe kruizen. Oranje kruizen worden wel ten alle tijden geholpen. Het tweede timeslot is vanaf de sluiting van de Efteling tot een uur na de sluiting van de Efteling.

Met deze verhoging van onze service komen wij tegemoet aan de vele vragen van de meeste van onze klanten. Bel dus aub niet meer voor de openingstijden! wave

Groeten,
John Nijhuis
Senior Communication Officer Autoos International BV
Breda

Gelogd

Matchbox Informatie ook bij www.mbxforum.com en www.matchbox.box.nl
VW_Dutchy
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3440


one only lives once, enjoy it


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Mei 30, 2020, 05:31:42 »

duidelijk John <LOL>
Gelogd

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
niva
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 796


WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 30, 2020, 08:16:52 »

 laughing7 laughing7
Gelogd

Galaxie-Wil
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3109


[url=https://ibb.co/gy7JNR][img]https://thumb.ibb.


« Antwoord #3 Gepost op: Juni 01, 2020, 12:57:16 »

Een hele rij wanbetalers voor mijn deur nu wav wav wav
Gelogd
johnnijhuis
Matchbox Ambassador
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 168



WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Juni 01, 2020, 08:56:31 »

Een hele rij wanbetalers voor mijn deur nu wav wav wav

Ja ik moest de deur barricaderen voor iemand die een Hotwheel terug wilde brengen maar die is niet komen opdagen omdat hij dat model achteraf gezien bij iemand anders in Breda had gekocht en waarschijnlijk ook omdat hij zag dat de politie voor de deur stond. Toen zijn ze allemaal jouw kant opgelopen omdat de meeste met hun zwarte geld hun auto niet uit wilde komen.  iamwithstupid pottytrain5
Gelogd

Matchbox Informatie ook bij www.mbxforum.com en www.matchbox.box.nl
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #5 Gepost op: Juni 04, 2020, 12:10:05 »

Kan ik met de webcam de wachtrij zien? Dat zou ik wel appreciëren!


Enneuh, hoe zit dat met de afhankelijk met de Efteling? Krijg ik bij aankoop van wat Matchboxjes korting op de Efteling, of is het precies andersom? Bij vertoon van het Efteling ticket aanzienlijke korting bij Autoos International? Ik neem aan dat dat niet voor Hotwheels geldt...
Gelogd
VetteEd
Global Moderator
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 9724


« Antwoord #6 Gepost op: Juni 05, 2020, 08:41:33 »

 icon_biggrin icon_biggrin
Gelogd
johnnijhuis
Matchbox Ambassador
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 168



WWW
« Antwoord #7 Gepost op: Juni 05, 2020, 08:37:17 »

Kan ik met de webcam de wachtrij zien? Dat zou ik wel appreciëren!


Enneuh, hoe zit dat met de afhankelijk met de Efteling? Krijg ik bij aankoop van wat Matchboxjes korting op de Efteling, of is het precies andersom? Bij vertoon van het Efteling ticket aanzienlijke korting bij Autoos International? Ik neem aan dat dat niet voor Hotwheels geldt...

Dat was voor de mensen die vanuit de Randstad af en toe met hun kinderen naar de Efteling gaan en dan vlak langs mijn huis rijden. Maar je hoeft niet perse met je kinderen naar de Efteling. Met je vrouw mag ook. Kijk de bedoeling is dat je thuis zegt zullen we een dagje naar de Efteling gaan en dan is de hele familie in feeststemming! Als je dan s'avonds naar huis gaat dan zeg je bij Made laten we nog even bij John langs gaan en ze zijn je dan zo dankbaar dat je eindelijk eens een keertje met ze naar de Efteling bent geweest,  ze zullen zeggen dat is OK. Koppelverkoop heet dat...... Kan wel zien dat je nog niet zo lang verzamelt.  evil6 evil6 evil6 icon_jokercolor
Gelogd

Matchbox Informatie ook bij www.mbxforum.com en www.matchbox.box.nl
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #8 Gepost op: Juni 05, 2020, 10:30:43 »

Kan ik met de webcam de wachtrij zien? Dat zou ik wel appreciëren!


Enneuh, hoe zit dat met de afhankelijk met de Efteling? Krijg ik bij aankoop van wat Matchboxjes korting op de Efteling, of is het precies andersom? Bij vertoon van het Efteling ticket aanzienlijke korting bij Autoos International? Ik neem aan dat dat niet voor Hotwheels geldt...

Dat was voor de mensen die vanuit de Randstad af en toe met hun kinderen naar de Efteling gaan en dan vlak langs mijn huis rijden. Maar je hoeft niet perse met je kinderen naar de Efteling. Met je vrouw mag ook. Kijk de bedoeling is dat je thuis zegt zullen we een dagje naar de Efteling gaan en dan is de hele familie in feeststemming! Als je dan s'avonds naar huis gaat dan zeg je bij Made laten we nog even bij John langs gaan en ze zijn je dan zo dankbaar dat je eindelijk eens een keertje met ze naar de Efteling bent geweest,  ze zullen zeggen dat is OK. Koppelverkoop heet dat...... Kan wel zien dat je nog niet zo lang verzamelt.  evil6 evil6 evil6 icon_jokercolor

Nou, nu snap ik het.
 Morgen breng ik mijn gezin naar de Efteling !
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!