3 Inch Forum
Mei 04, 2024, 10:18:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Redline sweet 16 Camaro - budget uitvoering -  (gelezen 6260 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
boerharms
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 110


« Gepost op: Januari 02, 2018, 02:44:27 »

Hallo medeverzamelaars,

Ik verzamel voornamelijk siku.. maar toch vind ik de redline Camaro een iconische Hotwheels casting die eigenlijk niet mag ontbreken in de collectie... nu is het zo dat deze behoorlijk duur en lastig te vinden zijn. Ik heb het geld dus niet om een originele custom Camaro op de plank te hebben... wel had ik een sloper '67 camaro en wat redline wieltjes... deze heb ik gecombineerd tot een ''bootleg'' Custom Camaro, Naar mijn mening best aardig gelukt al zeg ik het zelf. ziet er mooi uit in spectraflame rood. Nu is mij de vraag, wat vinden jullie - in het bijzonder de hardcore hotwheels verzamelaars - hier nou van?















Gelogd
Herr_Rudolf
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 631



« Antwoord #1 Gepost op: Januari 02, 2018, 03:22:38 »

Ik ben meer een enthousiasteling dan hardcore, maar ik vind em leuk! Spectraflame is goed gelukt. Mooi kleurtje. Bespeelde wielen zijn tot bepaalde hoogte bruikbaar. (Heb zelf bij mijn restoraties ook verwoede pogingen gedaan.) Alleen vind ik het wel jammer dat er voor zulke grote wielen op zitten. Zouden wat kleiner mogen zijn van mij.
 thumbsup
Gelogd

My 3-inch is bigger than yours...
lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6199


« Antwoord #2 Gepost op: Januari 02, 2018, 03:39:37 »

Werken met Spectraflame vergt wat ervaring, maar afgaand op de foto's was dat voor jou geen probleem precies. Mooie restauratie!

Maar ik sluit mij aan bij Rudolf in verband met de wielen. Vooraan mogen ze qua diameter wat kleiner.
Gelogd
boerharms
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 110


« Antwoord #3 Gepost op: Januari 02, 2018, 03:48:00 »

bedankt voor de positieve reacties  icon_thumleft
als ik andere wielen vind, zal ik kleinere monteren... Ik kan ook kijken naar mooie repro wielen, dan zien ze er ook een stuk nieuwer uit..
Zelf ben ik ook niet heel wild van de wieltjes, maar er zit in elk geval iets onder  icon_scratch
Gelogd
Majopret
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 359


« Antwoord #4 Gepost op: Januari 02, 2018, 11:16:36 »

Ik wil je hiervoor complimenten geven, want het ziet er prachtig uit
Idd een gaaf model net als de firebird ende TB en de en de binkybaby
Gelogd
VetteEd
Global Moderator
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 9724


« Antwoord #5 Gepost op: Januari 07, 2018, 02:21:04 »

Wat mij betreft, is het een zeer geslaagde resto. Het spuitwerk is erg goed gelukt.

Als hardcore HW-verzamelaar zeg ik; beter een geslaagde resto dan niks, maar als het even kan, liever het origineel (maar dat is in deze categorie niet eenvoudig). thumbsup
« Laatste verandering: Januari 07, 2018, 02:22:41 door VetteEd » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!