3 Inch Forum
Mei 15, 2024, 09:48:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Majorette 2022 (met beelden van de 1e nieuwe modellen en nieuwe kleuren)  (gelezen 27833 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Xsarian
Global Moderator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3638


« Antwoord #15 Gepost op: December 30, 2021, 05:39:37 »

P 1800 ES......... blob7
Gelogd
480GT-hunt
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 313


« Antwoord #16 Gepost op: December 30, 2021, 06:20:51 »

Inderdaad; dé 1800ES! Die had Matchbox moeten maken (vind ik)
Gelogd
Hugo
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2710


« Antwoord #17 Gepost op: December 30, 2021, 09:25:14 »

An sich goed nieuws.

Vrees alleen met grote vreze dat die tegenvalt.
Geen een van de de retro modellen vind ik tot nog toe geslaagd (qua grootte).
Eigenlijk allemaal net te groot, en/of geen mooie wielen.

Ik zou graag geen gelijk willen hebben in mijn pessimisme.
Gelogd
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10942


« Antwoord #18 Gepost op: Januari 01, 2022, 02:09:53 »

Prima dat Majorette die maakt en niet Matchbox, want dan hadden we weer met een idiote bevestiging van de base gezeten... binkybaby
Gelogd

One life, live it!
lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6199


« Antwoord #19 Gepost op: Januari 01, 2022, 06:02:03 »

Prima dat Majorette die maakt en niet Matchbox, want dan hadden we weer met een idiote bevestiging van de base gezeten... binkybaby

Of een model met zwarte ruiten zonder interieur...  bs
Gelogd
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10942


« Antwoord #20 Gepost op: Januari 03, 2022, 11:18:23 »

Prima dat Majorette die maakt en niet Matchbox, want dan hadden we weer met een idiote bevestiging van de base gezeten... binkybaby

Of een model met zwarte ruiten zonder interieur...  bs

oh ja, daar zijn ze ook goed in de laatste tijd...pffff
Gelogd

One life, live it!
Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Antwoord #21 Gepost op: Januari 24, 2022, 12:07:44 »

Langzaamaan druppelen de eerste beelden van nieuwe majorettes het net op, zo krijgt de Suzuki Jimny een nieuwe kleur en een setje nieuwe wielen aangemeten, daarnaast komt er in de Vintage-serie de al bekende klassieke Dodge Challenger van de tune-up en racing series, ook zal de Toyota GT86 uit de tune-up serie zijn opwachting gaan maken in de premium reeks en tot slot is er beeld opgedoken van het Nieuwe Italian dreamcar giftpack!

Hieronder volgen de beelden, Als 1e de Suzuki Jimny uit de streetcar series:



Gevolgd door de Toyota GT86 uit de premium reeks:



en de Dodge Challenger uit de Vintage serie:



Tot slot was daar nog het " Italian dreamcar" giftpack:



Zo op het 1e gezicht lijkt het weer een mooi Majorette jaar te worden, ik ben benieuwd naar de rest van de nieuwe modellen voor komend jaar! thumbsup
Gelogd
Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Antwoord #22 Gepost op: Februari 02, 2022, 06:22:55 »

Wederom is er een interessante Neuheit opgedoken online, deze keer betreft het de nieuwe Fiat e500, hieronder de afbeelding:



Zoals jullie zien betreft het de Cabrio uitvoering en krijgt hij een leuk fleurig kleurtje mee, namelijk Geel met (Mint)groen. Het model zal verschijnen in de streetcar series, de Komende dagen zullen er naar alle verwachting nog veel meer nieuwtjes online verschijnen. Dus hou de bekende socialmedia kanalen van Majorette maar goed in de gaten, want er zullen ongetwijfeld nog vele nieuwtjes volgen!  thumbsup

Als voorproefje is ook de kaft van de nieuwe Catalogus online verschenen, deze heb ik ook voor jullie bijgevoegd, Helaas is de complete catalogus voor 2022 op het moment van schrijven nog vergrendeld doormiddel van een wachtwoord, maar ook deze zal een dezer dagen ongetwijfeld openbaar gemaakt worden.

hieronder nog bijgevoegd de afbeelding van de kaft. Helaas is de kwaliteit van de foto nog niet helemaal geweldig, maar ik denk toch dat je op deze manier een aardig beeld kunt schetsen van wat we kunnen verwachten voor het komende jaar bij Majorette :

« Laatste verandering: Februari 02, 2022, 06:27:34 door Denniyo » Gelogd
lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6199


« Antwoord #23 Gepost op: Februari 03, 2022, 08:17:24 »

De kleine fiat ziet er alvast goed uit!  icon_thumleft
Gelogd
buttonfreak
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10383



WWW
« Antwoord #24 Gepost op: Februari 03, 2022, 09:30:32 »

Er komt ook een Ford Bronco en een Toyota Yaris WRC
Gelogd

lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6199


« Antwoord #25 Gepost op: Februari 03, 2022, 01:44:15 »

Tune up's Serie 2

https://tuneups.majorette.com/de/cars-2/
Gelogd
lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6199


« Antwoord #26 Gepost op: Februari 04, 2022, 10:34:48 »

Volkswagen T3!  wav
Gelogd
Lucas Mulder
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 288



WWW
« Antwoord #27 Gepost op: Februari 04, 2022, 11:35:42 »


Gelogd

Groetjes,
Lucas Mulder


Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Antwoord #28 Gepost op: Februari 04, 2022, 11:38:13 »

Het Majorette nieuws blijft maar binnen stromen deze dagen, zoals hierboven al beschreven! Voor de Liefhebbers zijn in de hierboven genoemde Tune-up serie vast weer wat leuke modellen te vinden. Goed om te zien dat deze serie een vervolg krijgt, ook al zal het voor de meeste mensen, waaronder ikzelf, niet helemaal hun ding zijn. Daarnaast is er vandaag weer het een en ander online verschenen. Op een Duits forum kwam ik de volgende informatie tegen, welke ik voor jullie even heb vertaald  thumbsup

Een paar Neuheiten voor 2022 zijn de volgende modellen:

VW Golf I
VW T3 (Hoogdak en normal)
Citroen DS19
Dacia 1300
Isuzu D-max Pickup
Fiat 500 Cabrio
Audi Q4 etron
Ford Bronco

De Fiat e500 cabriolet had ik hier al getoond, van de Isuzu D-Max Pickup heeft Majorette vandaag de 1e foto online gegooid, van de Ford Bronco is ook een foto online verschenen deze is vooralsnog alleen te vinden als beursmodel, deze zal ook in de tune-up serie 2 uit gaan komen en hoogstwaarschijnlijk zal hij ook te vinden zijn in de Premium-serie. Daarnaast is de Toyota Yaris WRC-Rally online te vinden, De Volkswagens Golf 1 en Transporter T3 zullen hun debuut gaan maken in een nieuwe serie van modellen genaamd: " Volkswagen, the Originals" (hier over later meer), goed om te weten, is dat de T3 in 2 varianten zal verschijnen namelijk als gewone bus en als versie met Hoogdak. Tot slot schijnen online hier en daar foto's te staan van de Peugeot E-Legend, welke in verband worden gebracht met Majorette, deze zal echter vooralsnog niet gaan komen.

Hier onder de afbeeldingen, als eerste de Toyota Yaris WRC-Rally:



Als tweede heb ik voor jullie de Afbeelding van de Ford Bronco als Beursmodel, opvallend detail aan dit model is dat het lijkt alsof er bij het beursmodel ook enkele tune-up parts zijn toegevoegd:



En als derde heb ik hier nogmaals de eerste afbeelding van de Isuzu D-Max pickup voor jullie, deze zal gaan verschijnen in de streetcar series:



Enkele kleurvarianten zoals de Blauwe Suzuki Jimny met nieuwe velgen en de Witte Hyundai i30 N, waren al bekend. Daarnaast zal er een Volvo V90 in Volvo-Racing kleuren verschijnen en een Toyota GT-2000 als Racingvariant, Verder zal er ook nog een tweetal speciale series uitgebracht worden in de kleurcombinaties Zwart/Wit en Champagne/rosé.

De modellen op de voorkant van de Catalogus voor 2022 zullen hoogstwaarschijnlijk rond schaal 1/43 zijn en vermoedelijk deels uit plastic bestaan. Het gaat hier om grotere modellen als een ziekenwagen, Brandweerwagen, Vuilniswagen, Bouwmachines, diepladers enz.

Noemenswaardig is de nieuwe VW-Originals-Serie, de T1 wordt aangepast en zal naast bus en transporter nu ook uitgebracht worden als pickup en flatbed. samen met de Kever, Golf I en T3 krijg je een zeer uitgebreide serie met o.a. FlowerPower-Kleuren en dergelijke.

Hieronder een kleine impressie van de serie:







Tot zover eerst weer het nieuws voor nu uit de Majorette hoek thumbsup
Gelogd
Xsarian
Global Moderator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3638


« Antwoord #29 Gepost op: Februari 04, 2022, 03:39:20 »

Dank voor het posten, zo blijven we goed op de hoogte van het nieuws.

Leuke nieuwtjes. (Siku laat hier kansen liggen in mijn ogen).

De Dacia 1300 is eenvoudig als Renault 12 uit te laten komen.
Gelogd
Pagina's: 1 [2] 3 4   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!