3 Inch Forum
Mei 03, 2024, 12:13:45 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Nieuwe lading wagens voorzien van verf  (gelezen 5733 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Wouter kragt
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 41


« Gepost op: September 10, 2019, 11:08:08 »

Majorette Renault Supercinq GT Turbo:
De kofferbak klep was afgebroken die is weer vast gezet ook is het plastic niet meer roze en heeft het metaal een mooie groene kleur gekregen.




Matchbox Jeep Cherokee:
De trekhaak ontbrak dus heb ik er voor gezorgd dat de achter bumper weer een geheel is. Verder is die voorzien van een goudkleurige verf laag die bij de komende modellen ook terug is te zien.




Siku Porsche 928:
Het interieur is bruin geverfd en de gebroken voorruit is vervangen. 




Siku Audi 100 Avant:
De kleur is bijna identiek aan het origineel. De kofferbak klep ontbrak dus heb ik deze zelf geprobeerd te maken omdat hij er toch wat leeg uit zag heb ik besloten om er kentenen platen op te doen.




Siku Mercedes Benz 500 SE:
Nog een model met ontbrekende onderdelen. De gaten van waar ooit deuren moeten hebben gezeten zijn opgevuld dus deze kunnen helaas niet meer open ook zitten er nieuwere Siku wielen onder. Van een afstand valt het niet op dat dit niet zo hoort maar als je hem in je handen hebt dan merk je het wel duidelijk. Gelukkig heb ik er ook een die wel helemaal origineel is.




Hotwheels Ford thunderbolt:
Dit model heb ik vier keer, een keer in een realistische uitvoering en de andere zijn zo als op de achtergrond te zijn is. Dit had als nadeel dat de ruiten oranje zijn en dus in mijn ogen maar een oplossing was voor deze zelf gemaakte convertible en dat is een opvallend kleurtje. Ook moest er flink wat werk verricht worden aan de bodem plaat om de Greenlicht wielen de ruimte die ze nodig hebben te geven.



Gelogd
VW_Dutchy
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3440


one only lives once, enjoy it


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: September 10, 2019, 01:01:17 »

mercedes lijkt wel op de majorette kleur; een laag of verschillende voor die metallic look?
Gelogd

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
Wouter kragt
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 41


« Antwoord #2 Gepost op: September 10, 2019, 02:41:35 »

mercedes lijkt wel op de majorette kleur; een laag of verschillende voor die metallic look?

Het is mogelijk om allemaal verschillende resultaten te krijgen met donkere en lichte primers maar ook meerdere lagen metallic over elkaar.
persoonlijk vind ik dat er net teveel metallic flakes in zitten of dat ze te grof zijn voor op deze schaal ik had liever gehad dat ze zoals bij de goudkleurige waren.
Maar dat maakt mij niet minder tevreden over het eind resultaat.
« Laatste verandering: September 10, 2019, 02:44:41 door Wouter kragt » Gelogd
Aad A
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 576


« Antwoord #3 Gepost op: September 10, 2019, 07:16:17 »

Lekker bezig, zien er goed uit . thumbsup thumbsup
Gelogd
boerharms
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 110


« Antwoord #4 Gepost op: September 10, 2019, 07:34:33 »

leuke modellen! Die ford is vooral mooi.

grof metallic geeft ook wel n grappig effect.
Gelogd
Big in Japan (Michel)
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 296



« Antwoord #5 Gepost op: September 10, 2019, 08:00:42 »

o dat is leuk gedaan, mooi  headbang
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!