3 Inch Forum
Mei 03, 2024, 05:26:43 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in het zonnetje : bmw Z8 coupe van corgi / realtoy  (gelezen 2671 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Gepost op: Mei 13, 2018, 01:15:13 »

het is weer tijd voor een nieuw  icon_sunny en het is nu de :

bmz Z8 coupe van corgi / realtoy


dit is de realtoy uitvoering



dit is de corgi uitvoering

ik kan de modellen van realtoy en nieuwe corgi castings zeer waarderen , de auto's zijn leuk en vrij netjes afgewerkt en rijden goed
de kleurkeuze van de realtoy vind ik beter dan die van corgi , vanaf de zijkant gezien zijn de auto's leuk herkenbaar met nette details en de velgen kan ik ook waarderen



de voorkant is ook netjes gedaan , de koplampen zijn naar mijn mening iets te grof en groot aangebracht op het model , voor de rest hebben beide modellen nette details op de voorkant , corgi doet het iets beter die heeft ook de kleine lampjes in de gril zilver gemaakt .. realtoy niet helaas



ook de achterkant is leuk gedaan met wat details .. nu heeft realtoy het beter gedaan want bij corgi vallen de achterlichten weg wegens de rode kleur van de auto .. 



de bodemplaat van de corgi



de bodemplaat van de realtoy

2 zeer nette auto's ... wat vinden jullie van deze bmw .. zijn er kleurvarianten ?? 

laat maar weten en zien

graag weer tot een volgend  icon_sunny

 cya
Gelogd
Hugo
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2710


« Antwoord #1 Gepost op: Mei 24, 2018, 08:37:08 »

Grappig model.
Alleen geen coupé, die bestaat niet.
Is een cabriolet met een hardtop.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!