3 Inch Forum
Mei 04, 2024, 05:16:19 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in het zonnetje : nissan silvia hatchback van yatming  (gelezen 8145 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Gepost op: Januari 02, 2018, 08:23:50 »

een nieuw jaar met weer nieuwe  icon_sunny icon_sunny ..  en de eerste van het nieuwe jaar is geworden ...

nissan silvia hatchback van yatming
het is naar mijn mening een beetje een vergeten auto ..  je ziet er niet veel meer 1:1 en ook niet in 3-inch .. maar gelukkig hebben we yatming die heeft hem gemaakt



vanaf de zijkant gezien is de auto wel aardig gedaan , beetje grof en de te openen deur sluit redelijk .. de velgen onder dit model vind ik niet de beste keuze



de voorkant is best wel leuk gedaan , als het regent kan je de auto beter niet gebruiken ..  hij heeft geen ruitenwisser  icon_scratch



de achterkant vind ik ook leuk gedaan , de plastic achterlichten vind ik een plus punt voor de auto ..  



op de bodemplaat staat enige info .  de naam yatming ontbreekt op de bodemplaat

ik heb deze auto nooit in mijn speelkist gehad , ik heb dit model pas veel later ontdekt en in de collectie kunnen plaatsen



naast de oranje heb ik ook deze mooie blauwe nog staan



de blauwe heeft een afwijkende bodemplaat



deze kleurvariant was de eerste die ik vond ...

de teller staat dus nu op 3 ..  wie heeft deze nissan silvia ook in zijn collectie staan .. zijn er varianten ?

en wat vinden jullie van deze auto ...  laat het maar horen en zien hier in dit topic

oke nog 1 groepsfoto



 cya

« Laatste verandering: April 13, 2018, 09:46:46 door marcel » Gelogd
Sibbelle (Fred)
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1087


« Antwoord #1 Gepost op: Januari 02, 2018, 08:54:31 »

 love10 
Gelogd
lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6198



« Antwoord #2 Gepost op: Januari 02, 2018, 09:03:29 »

Top modelletje!  icon_thumleft
Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #3 Gepost op: Januari 02, 2018, 09:08:23 »

Leuk modelletje. Vraag die ik zou willen toevoegen is: Bestaat dit modelletje ook met Yatming of een serie-nummer op de bodemplaat?

Ik was al blij dat ik ooit 1 zo'n modelletje op de kop heb getikt. Heb jij gewoon 3 kleurtjes (en alle 3 in topconditie) staan  hello2 hello2
Gelogd
Niels
Administrator
Spammert
*****
Offline Offline

Berichten: 1099



WWW
« Antwoord #4 Gepost op: Januari 03, 2018, 04:48:28 »

Ik had de oranje. Zat waarschijnlijk in een set met o.a. een Ford Mustang en een BMW 323i. Best een leuk ding met die ingezette achterlichtjes maar ik speelde er gewoon mee, en daar konden die Yatmings niet zo goed tegen thumbsup
Gelogd
Dries
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2810



« Antwoord #5 Gepost op: Januari 07, 2018, 10:58:18 »

Nog even de Yatmings doorgespit en inderdaad deze had ik nog niet. Fraai model en leuk om de verschillen te zien!  thumbsup
Gelogd

300ZX Z31
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3534



« Antwoord #6 Gepost op: Januari 10, 2018, 07:46:01 »

Werd indertijd in NL verkocht als 180SX (de 1/1 uitvoering). De generatie hierna werd weer wel als Silvia verkocht. Om daarna weer twee generaties 200SX (S13 en S14) te heten...
Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #7 Gepost op: April 01, 2018, 08:05:53 »

Afgelopen zaterdag toch een variantje gevonden in Houten
Andere wielen en geverfde onderkant.






Gelogd
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Antwoord #8 Gepost op: April 07, 2018, 09:34:12 »

dat is een hele mooie .. die velgen staan veel beter onder het model  icon_thumleft
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!