3 Inch Forum
Mei 21, 2024, 01:38:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Even terugkijken naar 2015  (gelezen 3271 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Aad A
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 576


« Gepost op: Januari 02, 2016, 12:57:31 »

Allereerst wil ik iedereen het allerbeste wensen voor het komend jaar, allemaal een goede gezondheid en veel voorspoed.

Na de drukke feestdagen even lekker teruggetrokken in mijn hobbykamertje ga je vanzelf even terug naar het afgelopen jaar.
Wat waren de meest bijzondere aanwinsten, de leukste ontmoetingen, de beste beurzen?
Voor mij begon het al vroeg, mijn eerste nieuwjaarsmeeting bij Cor waar ik denk wel de halve wrakkenbak leeg heb mogen halen.
Daar werd mij ook een hele gave MB gegund welke een ereplaats heeft tussen de restauraties.


Verder vind ik op iedere beurs wel weer voldoende modellen om op te knappen.
Hier wat resultaten van afgelopen jaar






En soms vind ik er ook welke bij nadere inspectie te mooi zijn om direkt te slopen



Soms komt een artikeltje in een tijdschrift wel erg leuk uit, zeker als het om een kleurvariant gaat welke heel erg zeldzaam is.
Dan blijkt het dat die zeldzame kleur aanwezig is, weliswaar nog in een spuitbus maar dat is snel verholpen




Nieuwe modelletjes daar deed ik niet aan, totdat ik ontdekte dat die nieuwe MB's toch wel leuk waren en de wieltjes niet meer zo kwetsbaar zijn als de Superfasts, hier een paar die in de vitrines beland zijn




Het afgelopen jaar was zelfs goed voor een paar hele leuke grotere aanwinsten.
Een vermelding waard is de Volvo 1800S van DT welke ik op het einde van een beurs nog vond en een totaal afgeleefde 1800S van Spot On welke inmiddels is opgeknapt.




Voor het komend jaar ligt er nog werk wat verder opgeknapt dient te worden en hoop ik minstens net zo veel plezier te beleven als het afgelopen jaar.




Wellicht tot ziens in Maassluis,

Aad
Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #1 Gepost op: Januari 02, 2016, 09:46:31 »

Ik heb afgelopen jaar stilletjes genoten van al je opknapbeurten!! Vooral de britten hebben ook mijn voorkeur. Ook voor komend jaar heb je mooie modellen in het rekje staan!
Ik blijf je restauraties stiekum volgen!!
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!