3 Inch Forum
Mei 06, 2024, 07:10:01 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Speelplezier ...  (gelezen 3237 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Gepost op: Januari 01, 2021, 02:32:56 »

Afgesplitst van een ander topic dat Hugo begon...
leuk om te lezen .. dat je een model best wel vaak uit de kast haalt om er even een rondje mee te rijden ..... 

Dat is ook leuk, vooral modellen als de Matchbox Mustang met sturende voorwielen of modellen met "echte" vering.
En dan ook nog de bijgeluiden maken...... gewoon net als vroeger!  blob7


Ik heb sinds kort enkele 4D modellen van Tomica. Die modellen maken nu (voor veel extra geld) zelf geluid. Zowel starten als rijden, maar afremmen of slippen weer niet... Ik kan je wel zeggen door deze features is het speelplezier volledig weg!!! Hoe zou je trouwens moeten spelen met Tesla's ?? Wat nu als die hard gaan rijden...
Gelogd
niva
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 796


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 01, 2021, 03:54:55 »

Afgesplitst van een ander topic dat Hugo begon...
leuk om te lezen .. dat je een model best wel vaak uit de kast haalt om er even een rondje mee te rijden ..... 

Dat is ook leuk, vooral modellen als de Matchbox Mustang met sturende voorwielen of modellen met "echte" vering.
En dan ook nog de bijgeluiden maken...... gewoon net als vroeger!  blob7


Misschien moet je bij die tesla's "zoom, zoom" doen  laughing7

Ik heb sinds kort enkele 4D modellen van Tomica. Die modellen maken nu (voor veel extra geld) zelf geluid. Zowel starten als rijden, maar afremmen of slippen weer niet... Ik kan je wel zeggen door deze features is het speelplezier volledig weg!!! Hoe zou je trouwens moeten spelen met Tesla's ?? Wat nu als die hard gaan rijden...
Gelogd

lil 86
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6199


« Antwoord #2 Gepost op: Januari 01, 2021, 04:52:45 »

Die vraag stel ik mij ook dikwijls bij het zien van al die high-end modellen die er tegenwoordig te krijgen zijn. Uiteraard allemaal mooi en heel fijn afgewerkt, maar daar blijft het ook bij. Het speelplezier is er niet meer bij en dat vind ik jammer.

Al die details hoeven voor mij niet echt voor een 3-inch model en de 4D effecten al zeker niet.

Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!