3 Inch Forum
Mei 10, 2024, 08:34:57 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat heb ik over het hoofd gezien?  (gelezen 6721 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Robby
Global Moderator
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 5630



« Gepost op: Juli 24, 2016, 06:47:13 »

Wat heb ik over het hoofd gezien?
Deze heb ik vanmorgen op een rommelmarkt uit een bak genomen.
Hij viel me direct op vanwege de zwarte uitvoering van de motoren.
Thuisgekomen blijkt deze niet te vinden te zijn op de site van Christian Falckensteiner en er zijn ook geen sporen van verf of openen van het voertuig dontknow
Is er iemand die meer weet van deze uitvoering of er zelf ook zo een in zijn bezit heeft icon_study computer







Gelogd



In elke volwassene schuilt een kind
niva
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 796


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Juli 24, 2016, 06:52:44 »

Voor zover ik weet komt deze gewoon voor. Ik heb hem zelf ook nog van vroeger, met de zwarte motoren. Ook via google zie ik er meerdere.
Gelogd

Robby
Global Moderator
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 5630



« Antwoord #2 Gepost op: Juli 24, 2016, 07:09:44 »

Ok, heb er een drietal gevonden op het net maar er is verder geen info over.
Staat ook niet in de cataloog van Charly Mack of Christian Falkensteiner dontknow
Gelogd



In elke volwassene schuilt een kind
Alwin van Hattem
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1325



« Antwoord #3 Gepost op: Juli 24, 2016, 07:41:29 »

Alle zilveren motoren zijn eigenlijk zwarte motoren met een zilverlaagje. Een model met een zwarte motor is dus of een error die de zilverlaag gemist heeft in de fabriek of die de zilverlaag later is verloren want deze is namelijk makkelijk te verwijderen. Omdat het zilverlaagje makkelijk te verwijderen is zal hij ook niet snel als variatie opgenomen worden, tenzij er een aantal nieuw in blister worden gevonden met zwarte motoren.
Gelogd
Robby
Global Moderator
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 5630



« Antwoord #4 Gepost op: Juli 24, 2016, 07:49:13 »

Deze info brengt reeds veel meer aan het licht icon_thumleft
Hij gaat netjes tussen de anderen.
Bedankt voor de info Alwin thumbsup
Gelogd



In elke volwassene schuilt een kind
Galaxie-Wil
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3109


[url=https://ibb.co/gy7JNR][img]https://thumb.ibb.


« Antwoord #5 Gepost op: Juli 24, 2016, 08:49:07 »

Toch wel heel leuk om te vinden smileinbox
Gelogd
olaf
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1625


« Antwoord #6 Gepost op: Januari 29, 2017, 03:37:58 »

Alle zilveren motoren zijn eigenlijk zwarte motoren met een zilverlaagje. Een model met een zwarte motor is dus of een error die de zilverlaag gemist heeft in de fabriek of die de zilverlaag later is verloren want deze is namelijk makkelijk te verwijderen. Omdat het zilverlaagje makkelijk te verwijderen is zal hij ook niet snel als variatie opgenomen worden, tenzij er een aantal nieuw in blister worden gevonden met zwarte motoren.

klopt niet helemaal dat het enkel zwart plastic is want ook rood plastic komt voor waar de zilverlaag van weg gesleten is.
Gelogd

Alwin van Hattem
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1325



« Antwoord #7 Gepost op: Januari 31, 2017, 09:16:30 »

Alle zilveren motoren zijn eigenlijk zwarte motoren met een zilverlaagje. Een model met een zwarte motor is dus of een error die de zilverlaag gemist heeft in de fabriek of die de zilverlaag later is verloren want deze is namelijk makkelijk te verwijderen. Omdat het zilverlaagje makkelijk te verwijderen is zal hij ook niet snel als variatie opgenomen worden, tenzij er een aantal nieuw in blister worden gevonden met zwarte motoren.

klopt niet helemaal dat het enkel zwart plastic is want ook rood plastic komt voor waar de zilverlaag van weg gesleten is.

Zou ongetwijfeld kunnen maar zelf heb ik er nog nooit een van gevonden, wel rood plastic maar nooit rood plastic met een zilverlaagje.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!