3 Inch Forum
Mei 02, 2024, 06:58:47 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: banden wisselen  (gelezen 3758 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Gepost op: September 29, 2018, 10:16:56 »

zo af en toe heb je een auto in je bezit waarvan je denkt mmmm daar kunnen best andere velgen onder .. nou ik heb ook een klein begin gemaakt met wat banden wisselen 



als eerste deze peugeot 205 aangepast ..  links het origineel en rechts de banden wissel uitvoering ..  ik vind het wel gaaf deze wisseling



en als tweede heb ik de muller bus van majorette gebruikt .. links het origineel en rechts de banden wissel uitvoering .. ik vind de wisseling zeer goed uitkomen en mooier dan het origineel  icon_rr

dit zijn de eerste 2 .. .. als ik weer een idee heb voor een wissel dan laat ik die weer zien hier in dit topic .. uiteraard mogen jullie ook banden wissel modellen laten zien ..... 
Gelogd
Wiebren
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 632



« Antwoord #1 Gepost op: September 29, 2018, 10:46:12 »

En zo, lieve beeldbuis kindjes, begon het grote custom avontuur van Marcel!


Maar zoals zo vaak heb je ook nu weer gelijk. Er zitten soms velgjes bij, die zien er niet uit.
En dan maakt het al snel verschil, en ook verbetering.
Gelogd
Maestro
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6473



« Antwoord #2 Gepost op: September 29, 2018, 11:00:08 »

Toch wel winterbanden hè?

Vind zelf de Müller met de zilveren velgjes mooien c.q. stoerder. Maar ieder het zijne!  icon_king
Gelogd

"These may be toys, but this ain't child's play"
Aad A
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 576


« Antwoord #3 Gepost op: September 29, 2018, 11:43:39 »

Goed bezig zo.
Voordat je het weet schaf je reddeloos verloren gewaande modelletjes aan en ga je ze te lijf met schuurpapier en spuitbussen verf. happy3
Gelogd
Scratchydub
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 679



« Antwoord #4 Gepost op: Oktober 11, 2018, 05:42:55 »

Goed bezig zo.
Voordat je het weet schaf je reddeloos verloren gewaande modelletjes aan en ga je ze te lijf met schuurpapier en spuitbussen verf. happy3

Daar heb ik nog een bak van vol staan, als er iemand zich geroepen voelt ...  icon_biggrin

Mooie transformaties, Marcel!  thumbsup
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!