3 Inch Forum
Mei 03, 2024, 09:44:41 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in het zonnetje : renault 18 gts station van mira  (gelezen 2123 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Gepost op: Februari 09, 2019, 10:35:42 »

het is weer de hoogste tijd voor een  icon_sunny en vandaag is het de

renault 18 gts station van mira


mijn eerste kennismaking met deze auto was hier op het forum , hij werd als aanwinst getoond bij iemand zijn verzameling .. ik had gelijk zoiets van WOW een ranualt 18 station in 3-inch  love4 en zo is deze auto op de wanted lijst gekomen .. met veel geluk vond ik vrij snel mijn eerste renault 18 station van mira ...  de witte die hierboven op de foto staat .

vanaf de zijkant gezien is de auto leuk gelukt , velgen zijn netjes . maar de rijprestaties vallen een beetje tegen .. geen vering  nono



de voorkant is stevig en redelijk leuk uitgevoerd .. de auto lijkt mij iets te breed ..



de achterkant is niet het mooiste deel van deze auto , de trekhaak had van mij niet gehoeven, te groot te aanwezig



de bodemplaat is stevig en er staat wat info op



een paar jaar later mocht ik mij de eigenaar noemen van deze leuke bruin metallic renault 18 gts station

nog 1 groepsfoto



ik weet dat er meer varianten zijn , heb je een variant staan in de collectie .. laat hem maar zien hier in dit topic

en wat vinden jullie van deze auto .. ik zie jullie reactie's graag hier in dit topic

tot een volgend  icon_sunny maar weer

 cya
« Laatste verandering: Februari 09, 2019, 10:37:17 door marcel » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!