3 Inch Forum
Mei 07, 2024, 01:58:17 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Overzichtelijke serie Matchbox om te verzamelen  (gelezen 3138 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Msbox
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 38


« Gepost op: Juli 31, 2017, 10:35:52 »

Hallo

Wat is een interessante verzameling die redelijk overzichtelijk is met voldoende zeldzame modellen om mee te starten. Ik dacht met de regular wheels van matchbox een goede start te kunnen maken. Ik spaar ze nog steeds hoor maar het zijn er geen 75 maar honderden. Superfast wheels zijn er nog veeeeel meer.
Liefst matchbox maar welke serie is het meest de moeite waard volgens jullie?

Groet
Maarten
Gelogd
Pierkemimi
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 196


« Antwoord #1 Gepost op: Augustus 01, 2017, 02:30:57 »

Alles hangt af hoeveel plaats je hebt.
Je kan van alles sparen of je kan bepaalde reeksen beginnen te sparen.
De regulars zijn het moeilijkst, de superfast zijn iets beter te vinden. Bij beide reeksen het je zeer moeilijke.
Keuze maken hoever je wil gaan. Van elk model eentje proberen te vinden zonder te kijken ivm variaties is voor mij al een zeer mooie start. Ook je keuze maken in welke staat je ze wilt want moeilijke in perfecte staat kan je je hele leven soms zoeken. Met de jaren kan je dan zien hoe ver je wil indiepen ivm variaties.

« Laatste verandering: Augustus 01, 2017, 02:32:41 door Pierkemimi » Gelogd
Hugo
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2710


« Antwoord #2 Gepost op: Augustus 01, 2017, 08:08:00 »

Laserwheels en de universal years hebben mijn voorkeur.

Maar doe jezelf een plezier. Ga naar een beurs, kijk rond en schaf de auto's aan die naar je lonken.
Daar wordt je denk ik het meest gelukkig van. Zou je smaak veranderen kan je altijd nog om.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!