3 Inch Forum
Mei 21, 2024, 03:22:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Chinese modellen 1/18  (gelezen 15361 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
BAS TGX
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: Mei 15, 2011, 01:27:57 »

Citaat van: "Henri"
Zitten hier nou Paudi models tussen? Replicars is bezig geweest om ze te importeren, maar hebben afgehaakt omdat:
1) De modellen echt slecht waren
2) De af te nemen aantallen VEEL te groot waren
3) Prijs/kwaliteit ver te zoeken is

Ik ben erg benieuwd of dit al verbeterd is?

Owh die modellen zijn nu echt heel gedetailleerd. Heel duur zijn ze niet meer, en ze heten Niét paudi!
Gelogd
Jaceot
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3886


All in the family


« Antwoord #16 Gepost op: Mei 15, 2011, 03:08:24 »

:shock: OMG, die is vet, cool, gaaf! Mooie aanwinst zeg, toch ook weer eens op MAF kijken... thanks for showing. glasses9
Gelogd

Greetz Jacco
BAS TGX
Gast
« Antwoord #17 Gepost op: Mei 15, 2011, 04:58:22 »

Citaat van: "Jacco"
:shock: OMG, die is vet, cool, gaaf! Mooie aanwinst zeg, toch ook weer eens op MAF kijken... thanks for showing. glasses9

Geen aanwinst, mocht ik willen. Ik ga kijken of ik er een kan regelen, maar ik schat de kans klein!
Gelogd
Jaceot
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3886


All in the family


« Antwoord #18 Gepost op: Mei 15, 2011, 05:29:17 »

Citaat van: "Freeroad"
Citaat van: "Jacco"
:shock: OMG, die is vet, cool, gaaf! Mooie aanwinst zeg, toch ook weer eens op MAF kijken... thanks for showing. glasses9

Geen aanwinst, mocht ik willen. Ik ga kijken of ik er een kan regelen, maar ik schat de kans klein!


Ok, ik dacht dat je deze al had. Maar het is een mooi model en ik denk niet dat Peugeot Breukelen deze gaat hebben.

Modellen zijn wel goed hoor, hoge kwaliteit en daar is de prijs wel naar. Hopelijk zakt die prijs nog wat, want ze zijn wel prijzig. Deze zal zeker tussen de 80 en 100euro liggen denk ik.
Gelogd

Greetz Jacco
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10942


« Antwoord #19 Gepost op: Mei 15, 2011, 06:05:50 »

tussen de 80 en 100 euro?  zo hee... maarre, nu lees ik tegenstrijdige berichten....toch?
Gelogd

One life, live it!
Jaceot
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3886


All in the family


« Antwoord #20 Gepost op: Mei 15, 2011, 08:56:58 »

Citaat van: "elwincrxlover"
tussen de 80 en 100 euro?  zo hee... maarre, nu lees ik tegenstrijdige berichten....toch?


 :huh: Prijs bedoel je misschien? Ligt er aan wat je betaalbaar vind. Nu is dit model misschien niet van Paudi. Maar de modellen vergelijkbaar op de site van Paudi kosten $120.00 voor bijvoorbeeld een Peugeot 307 Sedan.
Gelogd

Greetz Jacco
Henri
Autobahnstreifenwagen Fahrer
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2559


broem broem


WWW
« Antwoord #21 Gepost op: Mei 16, 2011, 08:01:07 »

Citaat van: "Freeroad"
Citaat van: "Henri"
Zitten hier nou Paudi models tussen? Replicars is bezig geweest om ze te importeren, maar hebben afgehaakt omdat:
1) De modellen echt slecht waren
2) De af te nemen aantallen VEEL te groot waren
3) Prijs/kwaliteit ver te zoeken is

Ik ben erg benieuwd of dit al verbeterd is?

Owh die modellen zijn nu echt heel gedetailleerd. Heel duur zijn ze niet meer, en ze heten Niét paudi!

Nou volg ik je even niet??

We hadden het toch over Paudi modellen?
Welk(e) merk(en) staan er dan op je foto's?
Gelogd


BAS TGX
Gast
« Antwoord #22 Gepost op: Mei 16, 2011, 01:58:23 »

Luistert en huivert! Paudi is een véél te dure leverancier, van deze modellen.
Die 307 Sedan die Jacco noemt als voorbeeld, die koop je dus voor ongeveer €110,- bij Paudi. Ik kan via een kennis hier in Nederland die modellen kopen, en hij zou hem voor €60,- kunnen aanbieden (tenzij de Douane moeilijk gaat doen)

De merken van deze modellen, zijn veelal Hengdee en onderaannemers van Kyosho.
De modellen die ik op de eerste pagina postte zijn niet van deze merken, dit zijn Norev's, Autoart's en andere merken die gewoon hier makkelijk te verkrijgen zijn.
Gelogd
Civictoria
Global Moderator
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10942


« Antwoord #23 Gepost op: Mei 16, 2011, 04:50:22 »

Citaat van: "Jacco"
Citaat van: "elwincrxlover"
tussen de 80 en 100 euro?  zo hee... maarre, nu lees ik tegenstrijdige berichten....toch?


 :huh: Prijs bedoel je misschien? Ligt er aan wat je betaalbaar vind. Nu is dit model misschien niet van Paudi. Maar de modellen vergelijkbaar op de site van Paudi kosten $120.00 voor bijvoorbeeld een Peugeot 307 Sedan.


Nou ik bedoelde over de kwaliteit....
Gelogd

One life, live it!
BAS TGX
Gast
« Antwoord #24 Gepost op: Mei 16, 2011, 06:29:57 »

Citaat van: "elwincrxlover"
Citaat van: "Jacco"
Citaat van: "elwincrxlover"
tussen de 80 en 100 euro?  zo hee... maarre, nu lees ik tegenstrijdige berichten....toch?


 :huh: Prijs bedoel je misschien? Ligt er aan wat je betaalbaar vind. Nu is dit model misschien niet van Paudi. Maar de modellen vergelijkbaar op de site van Paudi kosten $120.00 voor bijvoorbeeld een Peugeot 307 Sedan.


Nou ik bedoelde over de kwaliteit....

Kwaliteit is perfect, je kan er niet mee raggen en rondlopen als met een 3 inch.
En ze hebben prachtige details!
Gelogd
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!