3 Inch Forum
Mei 02, 2024, 10:31:08 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Blister en geen blister: do or don't?  (gelezen 10902 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
CaRColleCToR
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 16


« Gepost op: November 03, 2018, 10:39:46 »

Mijn verzameling is nog niet zó uitgebreid dat er ook exemplaren in zitten die ik zowel ín als niet in een blister zou hebben. Tot voor kort dus, toen ik een auto in blisterverpakking heb overgenomen. Maar nu twijfel ik nogal of ik ze allebei zou bewaren. De auto die niet in de blisterverpakking zit heeft een paar kleine beschadigingen, maar kan er verder nog aardig mee door de bocht.

Ik bewaar sowieso alle merkauto's die ik in blisterverpakking heb, maar deze situatie heeft zich nog niet eerder voorgedaan. Dus voor de mensen die zowel auto's in blisters als auto's zonder blister verzamelen; bewaren jullie ook modellen die niet in de blister zitten en er nog wel aardig uitzien? Zelfde geldt voor auto's in near mint condition. Slopers/afgeknaagde autos'zou ik namelijk wel wegdoen als ik ze ook in blister zou bemachtigen.

Hoop wat meer inzicht hierin te krijgen! B.v.d.
Gelogd
niva
Beginnend spammer
***
Offline Offline

Berichten: 796


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: November 03, 2018, 11:08:22 »

Gewoon lekker in je verzameling zetten.

Gelogd

Maestro
Forum Freak
*****
Offline Offline

Berichten: 6473



« Antwoord #2 Gepost op: November 04, 2018, 01:55:07 »

Bij mij is kwaliteit in de loop der jaren gaan prevaleren.
Dus als ik een mint model in blister heb en er is totaal geen verschil (kleur, wieltjes, interieur etc.) tussen de 2, dan blijft het model in blister.
En bij het kleinste verschil (dus ook castingvariaties) dan mogen ze allebei blijven.
Maar in de regel gaat een minder fraai model weg als ik een beter exemplaar vind.

Niettemin kan ik me in het standpunt van Niva ook wel vinden hoor. En doen waar je jezelf goed bij voelt.
Gelogd

"These may be toys, but this ain't child's play"
VW_Dutchy
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3440


one only lives once, enjoy it


WWW
« Antwoord #3 Gepost op: November 04, 2018, 10:01:05 »

voor een ieder is dit iets persoonlijks, maar het maakt wel betere foto's

los heeft toch iets of niet!!
Gelogd

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!