3 Inch Forum
Mei 02, 2024, 07:20:40 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: in het zonnetje : audi A4 avant 2.5TDI van siku  (gelezen 5079 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Gepost op: April 19, 2018, 03:55:21 »

het is weer de hoogste tijd voor een  icon_sunny en nu is het de ...

audi A4 avant 2.5 TDI van siku



ik ben al een tijdje geen fan meer van de nieuwe siku modellen , maar siku heeft absoluut leuke wagens gemaakt vandaar dit  icon_sunny

vanaf de zijkant gezien is de auto leuk gelukt , mooie velgen , mooie kleur keuze



de voorkant ziet er ook heel netjes uit , met ingezette lampjes



ook aan de achterkant heeft siku veel aandacht besteed , ziet er netjes uit met ingezette lampjes , alleen de trekhaak vind ik niet zo mooi .. te groot



op de bodemplaat staat leuke info , zoals we dat gewend zijn van siku

al met al een leuke wagen .. en ik heb een aantal varianten staan



deze taxi was de eerste die binnen kwam rijden , ik vind hem erg mooi



ook deze brandweer uitvoering vind ik geslaagd



het vlammetje kijkt wel een beetje gemeen .. je zou er nachtmerries van krijgen  confused2



en dan nog deze mooie polizei uitvoering  icon_thumleft



nog even 1x alle 4 op de foto

wat vinden jullie van deze auto ..  heb je varianten staan ik zou zeggen SHOW THEM   icon_rr

graag weer tot een volgend  icon_sunny

 cya
Gelogd
boerharms
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 110


« Antwoord #1 Gepost op: April 19, 2018, 06:45:54 »

dat was inderdaad een mooie!! helaas is siku nu over gegaan op minder detail, standaard wieltjes en geen ingezette lampjes meer.. kijk maar naar de recente mercedes. Deze Audi behoort qua detail tot de ''golden age''.
Gelogd
Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Antwoord #2 Gepost op: April 19, 2018, 11:31:11 »

Goeie Keuze Marcel! Erg mooi model maar zo zijn er nog een hele boel mooie modelletjes van Siku, wel is dit één van de laatste Audi's die echt goed gelukt is! Al moet ik zeggen dat ik de A4 Avant van 2009(Los van de wielen) en de A4 Cabriolet van 2007 ook erg goed gelukt vind thumbsup

De variantjes die ik hier heb staan, los van de varianten die jij hier showt, zijn de volgende:

Te beginnen met deze leuke gele, al is het niet de beste kleur voor dit model:



Ook heb ik deze mooie Rode nog staan:



Naast deze 2 heb ik ook nog 2 Italianen in de verzameling als eerste deze zeer mooie van de Carabinieri:



De andere Italiaan is deze van de Polizia:



Jij hebt de Taxi-versie zonder reclame, ik heb de taxi met reclame:



Ook heb ik deze van de Notarzt nog staan:



Net als jouw Feuerwehr-model die hier ook staat te pronken en erg leuk is, heb ik ook nog deze Museum uitgave:



Tot slot is de laatste variant die ik hier heb staan deze Polizei variant, dit is de aller eerste variant zoals hij halverwege 2004, begin 2005 op de markt kwam. Vandaag de dag schijnt dit een vrij moeilijk te vinden variant te zijn:




Ook is er nog eentje van de Oostenrijkse Politie, deze heb ik helaas nog niet kunnen toevoegen aan de verzameling, maar er komt vast wel een moment dat deze hier ook verschijnt. Verder weet ik niet of er nog meer varianten zijn.
Gelogd
busjes-gek
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: April 20, 2018, 07:54:49 »

Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #4 Gepost op: April 21, 2018, 02:18:44 »

Ik vind vooral de taxi en de Polizei zeer geslaagd. Typisch een model en uitvoring dat je op de weg zou tegenkomen!

Gelogd
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Antwoord #5 Gepost op: April 21, 2018, 06:09:52 »

dank voor de leuke aanvullingen denniyo en pedro  icon_rr
Gelogd
Hugo
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2710


« Antwoord #6 Gepost op: Mei 12, 2018, 11:22:59 »


De mijne.

Heb nog twee versie van het wielrenteam verder, maar die zitten nog steeds ergens in een doos opgeborgen.
En de Notarzt, die was ik even vergeten.
Gelogd
Denniyo
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1005



« Antwoord #7 Gepost op: Mei 13, 2018, 08:54:52 »

Ik zie het nu ook idd Hugo, De THW heb ik hier ook liggen en idd de taxi is er ook nog zonder opdruk, wel mist hier nog een afbeelding van de versie van de Oostenrijkse politie en nu ik het zo zie is de rode Avant met bedrukking de voorloper van de Q7 met bedrukking thumbsup
Gelogd
Hugo
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 2710


« Antwoord #8 Gepost op: Mei 24, 2018, 07:26:20 »



Bij deze die van Oostenrijk.
Die was ik dan weer vergeten.



Het verhaal achter de rode A4 (met bedrukking) is als volgt. In 2007 was op het Sikuforum geoppert om het Sikumuseum in Stadlohn (toen nog oude locatie) te bezoeken. Mijn idee was toen dat daar een modelletje bijhoorde en daaruit is de A4 gegroeid.
Bij de Q7 is toen het nieuwe museum bezocht. Hier was ik niet bij.
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!