3 Inch Forum
Mei 02, 2024, 04:10:59 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Hulp gezocht rondom varianten van de MAN-truck van Majorette  (gelezen 4649 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Gepost op: Oktober 08, 2020, 04:38:10 »

Ik zoek wat hulp bij het Majorette model MAN TGS.



Er zijn meerdere varianten van dit model. Zoals op deze foto. Alle modellen hebben nummer 299F op de bodem, maar toch heeft ieder model zijn eigen nummer.
De linker 3 modellen hebben resp. nummers 299L, 299I en 299F. Bij het rechter model kan ik zonder het model te slopen het nummer niet vinden. Verder weet ik ook dat het brandweer model met zogenaamde Snorkel nummer 299G heeft.

De nummers zijn vaak zonder te slopen maar toch wel met de nodige moeite in het model te vinden...  
Als voorbeeld hier de foto's:

De vuilniswagen : P20299I




De Brandeweerwagen (lastig te zien) 299G



En De Luchthaven Service Lift : P20299L


De nummers staan op de onderdelen die het model uniek maken, want als je het nummer in de cabine van het laatste model ziet is dat gewoon 299F En adt hebben ze allemaal!
 


Nu zijn er nog andere varianten, die ik niet heb.. maar die ongetwijfeld ook een eigen nummer hebben. Wie kan me helpen aan die nummers om de lijst compleet te krijgen? Het gaat om de volgende varianten:
- een tankwagen,
- een autotransporter,
- een truck met zeecontainer en
- een dump truck...

Ik hoop zo de lijst compleet te kunnen maken. Op het WWW is/lijkt deze info nog niet te vinden... Iemand moet de eerste zijn..
Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #1 Gepost op: Oktober 11, 2020, 08:54:58 »

Met dank aan ene Kevin die de tank van de tankwagen afhaalde is bekend geworden dat dat model nummer 299H heeft...
Nog enkele te gaan...
Gelogd
Christian
Administrator
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 4037



« Antwoord #2 Gepost op: Maart 31, 2021, 01:18:29 »

Zijn er nog verzamelaars die onderstaande MAN's bezitten en kunnen inspecteren?

- een autotransporter,
- een truck met zeecontainer en
- een dump truck...
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!