3 Inch Forum
Mei 04, 2024, 11:48:51 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Gezocht: prijslijst Matchbox Lesney regular wheels 1-75  (gelezen 6204 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Msbox
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 38


« Gepost op: Juli 26, 2017, 07:23:21 »

Hallo

Wie kan mij helpen aan een indicatieve prijslijst voor de Lesney regular wheels.
Ik heb een lijst uit 1994 maar die zal niet actueel zijn.
Ik weet dat het maar richtprijzen zijn maar dat is voor mij voldoende.

Groet
Maarten
Gelogd
freaker
Spammert
****
Offline Offline

Berichten: 1463



« Antwoord #1 Gepost op: Juli 26, 2017, 11:51:07 »

ik gebruik die van charly mack.

of anders ebay
Gelogd

johnnijhuis
Matchbox Ambassador
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 168



WWW
« Antwoord #2 Gepost op: Juli 26, 2017, 12:20:44 »

ik gebruik die van charly mack.

of anders ebay

Mack is dacht ik zelfs nog van voor 1994. Enige betrouwbare site is idd ebay maar bedenk wel dat 70 tot 80% wat er als nieuw aangeboden wordt namaak is (inclusief de doosjes). De prijs is vaak afhankelijk hoe graag een vervalser er vanaf wil. Dus dat is niet altijd betrouwbaar. Vergeet ook niet dat veel aanbieders bij co.uk zelf meebieden op hun eigen items.  Of om een hogere prijs te krijgen maar vaak ook printen ze het item dan uit en laten op Toy Show zien wat zo'n item dan zogenaamd opgebracht heeft. Bij .com komt dit wat minder voor omdat het bij wet in Amerika verboden is. Weet je ook meteen waarom 1 op de 1000 Amerikanen vast zit (waarschijnlijk ook alle MB verzamelaars.... violent1 BangHead)

Dus koop een duurder model niet bij een vreemde (vergelijk met die auto die altijd van dat 80 jarige vrouwtje is geweest en er altijd zuinig op geweest is) en als de prijs te mooi is om waar te zijn dan is dat meestal ook zo. EWn vooral aan een goed model ruiken. Verf ruik je tot 3 maanden na dato en vervalsers willen er graag snel af. Op markplaats loopt nog steeds die vervalsende Tandtechnicus rond. Alhoewel hij tegenwoordig zijn tekst heeft aangepast waarmee hij bij klachten wegkomt omdat er niet expliciet staat dat het om een niet opgelapt model gaat.

Of te wel volg de vraag van het simplistisch Verbond maar op: Kijk en Vergelijk en de rest erbij denken (alhoewel dit bij het SV om iets anders ging... iamwithstupid..)

Gelogd

Matchbox Informatie ook bij www.mbxforum.com en www.matchbox.box.nl
Msbox
Newbie
*
Offline Offline

Berichten: 38


« Antwoord #3 Gepost op: Juli 26, 2017, 01:41:30 »

Hallo

Ik kom deze site tegen:

http://www.nchwa.com/matchboxguide.html


Hier staan alle modellen met bijhorende waarde (zonder doosje) in Near Mint conditie.
Is deze niet bruikbaar als indicatie

Groet
Maarten
Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!