3 Inch Forum
Mei 02, 2024, 06:09:13 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Nieuws: Opgericht 07-09-2007!
 
   Startpagina   Help Zoek Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Matchbox Pontiac GTO ''The Judge'' - showcase -  (gelezen 4499 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
boerharms
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 110


« Gepost op: Januari 28, 2018, 09:55:54 »

Een van mijn favoriete 90's matchbox modelletjes ooit, de '70 pontiac GTO
best lang naar gezocht, maar nu heb ik toch een heel aantal mooie kleurtjes.  hello2 persoonlijk vind ik het model, ondanks de ietwat aparte proporties - hij is namelijk veel te hoog, qua hoogte komt ie overeen met de veel grotere Siku GTO - best goed gelukt. de gele strepen van het ''The Judge'' pakket vind ik met name op de zwarte variant heel mooi uitkomen.

even mijn kleurvarianten op een rij gezet.
















een heule leuke feature is de vering, hier kunnen zelfs de meeste majorettes niet tegenop  laughing7

[/url
Gelogd
VW_Dutchy
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3440


one only lives once, enjoy it


WWW
« Antwoord #1 Gepost op: Januari 28, 2018, 10:58:58 »

goed werk verricht; de aanhouder wint!!
Gelogd

Leef met plezier en geniet van je hobby
door ook anderen een hobby te gunnen
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Antwoord #2 Gepost op: Januari 28, 2018, 12:24:10 »

leuk dat je deze auto wat extra aandacht geeft , in het begin heb ik dit model weinig aandacht gegeven in mijn verzameling , de oranje die jij hebt dat was mijn eerst pontiac die ik kocht , ik vond deze niet zo mooi met name de velgen vin ik niet best en heb daarom niet meer verder gekeken naar varianten , pas veel later vond ik mooiere uitvoeringen en zo zijn er toch een aantal binnen komen rijden in mijn verzameling



als eerste deze groene met rubber bandjes , echt gaaf .. ik weet dat er heel veel varianten zijn met rubber bandjes



deze foute mummy uitvoering .. 



deze vind ik erg mooi



deze vind ik leuk . mooie wielen ook



en deze vind ik ook perfect

mocht je op zoek zijn naar meer varianten , stuur een berichtje naar cor ooms , hij heeft er nog wel een aantal in de verkoop staan  icon_thumleft
Gelogd
boerharms
Lekker bezig
**
Offline Offline

Berichten: 110


« Antwoord #3 Gepost op: Januari 28, 2018, 12:42:23 »

Zo, dat zijn inderdaad mooie varianten, helemaal die zwarte en de versie met rubber banden.. is Cor Ooms hier op dit forum lid? zo nee, wat is de beste manier om in contact te komen?
Gelogd
marcel
Officieel 3 Inch o.h.
*****
Offline Offline

Berichten: 10097


« Antwoord #4 Gepost op: Januari 28, 2018, 01:16:00 »

cor is lid hier op dit forum , klik op leden , pagina 3 staat cor , je kan hem een mail sturen of je klikt op zijn naam en je kan hem een PB sturen .. 
Gelogd
cor
Goeroe
Uber spammer
*****
Offline Offline

Berichten: 3708



« Antwoord #5 Gepost op: Januari 28, 2018, 02:30:28 »

Boerharms heeft een mail gekregen..
Gelogd

Loves Corvettes but other models are also nice
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  
 
Ga naar:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!